Gå til innhold

Avføringspiller dulcolax

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Hvor mange kcal er det i en tbl 5 mg tablett?Står ikke på pakka? 

Anonymkode: 840f6...cfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står ikke hvor mange kcal på pakka fordi det er et legemiddel og ikke et næringsmiddel.

Her får jeg vibber om at du kanskhe ikke har et helt sunt forhold til kropp og mat. Hvis det stemmer bør du først og fremst snakke med kyndig helsepersonell slik at du kan få hjelp. 

Dulcolax brukt ukritisk uten oppfølging over tid, kan føre til alvorlige elektrolyttforstyrrelser og det er ikke noe man skal spøke med.

• Liker 1
Skrevet

tviler på at de har noe som helst næringsinnhold.

Anonymkode: 8f5f6...5c8

Skrevet

Synes ikke du skal bekymre deg. Hvis de virker etter hensikten, kommer de jo ut igjen, uten å ha blitt tatt opp.

Anonymkode: 16b2a...8d4

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg forstår at du har behov for støtte og hjelp, men anbefaler deg å ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. Jeg vil  også oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. 

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...