Gå til innhold

4pets bilbur i volvo v60 2012-modell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Er det noen av dere hundeeiere som har 4pets bilbur og som eier en volvo v60 2012 modell? Får du inn et 4pets bur i bagasjerommet med høyde 66 cm?

Vi henter en jaktlabrador (hannhund) i Desember, og den kommer til å bli ca 30 kg-ish som voksen. Vi ser at mange av de egnede 4pets burene er 66 cm i høyde. Når jeg måler bagasjerommet i min V60 er det akkurat den kaaanskje når 66 cm. Jeg stoler ikke på at den passer inn, nemlig. Så akkurat et kjempebra tilbud på finn, men nå tviler jeg om den passer... Har egentlig aldri følt at jeg har lite bagasjerom før nå.

Takk for innspill! 

Anonymkode: 719a6...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Volvo V60, tillater meg likevel å komme med et lite innspill. 

Antar du målte høyden på bagasjerommet ganske sentrert/i midten? De aller, aller fleste bagasjerom er ørlite avrundet/hellende nedover ut mot sidene på bilen. Jeg hadde en tilsvarende problemstilling, men fikk lirket inn buret med et nødskrik etter å ha fjernet hardplastmatta i bunnen på bagasjerommet. Uansett ble det en håpløs upraktisk løsning fordi det ikke var fysisk mulig å plassere buret ut til en av sidene. Det sto midt i bagasjerommet, med ørlite bagasjeplass på sidene. Endte opp med å kjøpe modeltilpasset skillevegg for optimal plassutnyttelse. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Julie skrev:

Har ikke Volvo V60, tillater meg likevel å komme med et lite innspill. 

Antar du målte høyden på bagasjerommet ganske sentrert/i midten? De aller, aller fleste bagasjerom er ørlite avrundet/hellende nedover ut mot sidene på bilen. Jeg hadde en tilsvarende problemstilling, men fikk lirket inn buret med et nødskrik etter å ha fjernet hardplastmatta i bunnen på bagasjerommet. Uansett ble det en håpløs upraktisk løsning fordi det ikke var fysisk mulig å plassere buret ut til en av sidene. Det sto midt i bagasjerommet, med ørlite bagasjeplass på sidene. Endte opp med å kjøpe modeltilpasset skillevegg for optimal plassutnyttelse. 

Takk for innspill! Det kan kanskje høres ut som jeg burde snuse på noe annet. 

Skrevet

På hjemmesiden til 4pets har de en slags kalkulator der du kan velge bilmodell, også får du opp hvilke bur som passer. Har du sjekket ut det?

Anonymkode: d4c39...b99

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hjemmesiden til 4pets har de en slags kalkulator der du kan velge bilmodell, også får du opp hvilke bur som passer. Har du sjekket ut det?

Anonymkode: d4c39...b99

Nei, denne har jeg ikke sett? Hvor finner jeg denne? 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...