Gå til innhold

Jeg ser ut som jeg er gravid...

Fremhevede innlegg

Gjest Mari-Mari-Mette
Skrevet

Idag skjedde det igjen! Jeg ble spurt om jeg var gravid igjen,noe jeg altså ikke er...Det er fjerde gang dette har skjedd i sommer, og nå er jeg lei ! :sur: ( og litt lei meg) Jeg er 165 cm og 58 kg , så jeg er vel ikke direkte overvektig. Men etter at jeg fikk barn har magen stått rett ut ! Jeg prøver å spise sunt, men er nok litt for glad i sjokolade og litt for lite glad i trim... :sjarmor: Nå skal jeg virkelig skjerpe meg , og komme igang med litt trening. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper ikke bare å trene, men å spise riktig også :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det som sannsynligvis vil hjelpe deg mest, er å begynne å trene magemusklene. Ikke bare ved hjelp av sit-ups, men kanskje med spesiell fokus på stabiliserings- eller korsettmuskulaturen. En kjempegod øvelse som går på dette, er en øvelse som heter Planken. Kort sagt har du samme utgangsstilling som i armhevinger med rette bein, men du bruker mage/ryggmuskulaturen på å holde deg oppe. Søk i forumet, og du vil finne GODE beskrivelser til hvordan du utfører denne øvelsen.

Vekta di er fin-fin i forhold til høyden. :)

Gjest Mari-Mari-Mette
Skrevet

Tusen takk for svar :) Startet dagen i dag med en joggetur, situps og planken.Er veldig motivert for trening nå , og denne gangen skal det ikke dabbe av etter et par ukers tid .... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...