AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Fikk plutselig smerter i bihulene, nedsatt smakssans og ble litt uvel på søndag. Ringte legen og spurte om jeg burde teste meg på mandag, og fikk beskjed å vente 2-3 dager før jeg eventuelt testet meg. Jeg holdt meg hjemme hele tiden. I dag har smakssansen kommet tilbake, allmenntilstanden er grei og jeg har kun svake smerter i bihulene av og til. Bør jeg fremdeles teste meg? Anonymkode: 7e00f...624
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Tja.... Jeg har snørr, hoste, vond hals, ingen luktesans (har smak) og slim i halsen. Ringte koronatelefonen og de mente jeg ikke trengte å teste meg Du kan jo ringe koronatelefonen i morgen og høre hva de sier? Anonymkode: f1490...914
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja.... Jeg har snørr, hoste, vond hals, ingen luktesans (har smak) og slim i halsen. Ringte koronatelefonen og de mente jeg ikke trengte å teste meg Du kan jo ringe koronatelefonen i morgen og høre hva de sier? Anonymkode: f1490...914 Det var en god idé. Det skal jeg gjøre. Anonymkode: 7e00f...624
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Har bare litt sårhet i halsen og måtte teste meg. Anonymkode: 53f7d...e25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå