Gå til innhold

Hvem ville du data/ikke data under korona?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det f.eks noen yrkesgrupper dere holder dere unna nå som det er korona?

Jeg data en lærer litt som jeg føler det er litt problematisk å møte nå fordi jeg tenker det er stor fare for at han kan han blitt smitta. 😕

Hvem holder dere dere unna nå om dagen, og hvem dater dere? Eller tenker dere ikke over dette? 

Anonymkode: f20b8...cd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Corona eller ikke hadde ikke forandret noe som helst for min del.

Med mindre de nylig hadde vært i utlandet kanskje.

Anonymkode: e1445...074

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Corona eller ikke hadde ikke forandret noe som helst for min del.

Med mindre de nylig hadde vært i utlandet kanskje.

Jeg må treffe foreldrene mine av og til som er eldre og i faresonen, derfor bekymrer det meg litt.. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må treffe foreldrene mine av og til som er eldre og i faresonen, derfor bekymrer det meg litt.. 

Jeg treffer eldre mennesker støtt og stadig selv rundt hjemmet, så må være obs når jeg er på offentlige steder hvor mange mennesker passerer i løpet av den dag, og vasker hendene litt oftere enn vanlig, men så lenge man holder seg unna de mest offentlige stedene så ser ikke jeg for meg at dating er en stor utfordring.

Så frem man ikke dater mange om gangen kanskje. Det kan kanskje andre relatere mer til enn meg.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg treffer eldre mennesker støtt og stadig selv rundt hjemmet, så må være obs når jeg er på offentlige steder hvor mange mennesker passerer i løpet av den dag, og vasker hendene litt oftere enn vanlig, men så lenge man holder seg unna de mest offentlige stedene så ser ikke jeg for meg at dating er en stor utfordring.

Så frem man ikke dater mange om gangen kanskje. Det kan kanskje andre relatere mer til enn meg.

Ja men det er jo nettopp det at selv om JEG er forsiktig. Om jeg dater en fyr som ikke er det (eller som ikke kan være det pga jobb) så er man jo litt like langt? Da er man jo ganske utsatt... 

Skrevet

Acer er ikke en god data for meg akkurat nå, den jeg har med å gjøre henger nesten ikke sammen. Og Mac har ingen energi og vil ikke ta noe til seg heller. Så for det meste går det i iPad, er jo ikke en ordentlig data, men funker til sitt bruk akkurat nå! ;)

Anonymkode: bbfb2...d05

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Acer er ikke en god data for meg akkurat nå, den jeg har med å gjøre henger nesten ikke sammen. Og Mac har ingen energi og vil ikke ta noe til seg heller. Så for det meste går det i iPad, er jo ikke en ordentlig data, men funker til sitt bruk akkurat nå! ;)

iPad kan forresten ikke få virus, så den er vel uansett en klar vinner akkurat nå 👩‍❤️‍💋‍👩

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det er jo nettopp det at selv om JEG er forsiktig. Om jeg dater en fyr som ikke er det (eller som ikke kan være det pga jobb) så er man jo litt like langt? Da er man jo ganske utsatt... 

Det er uansett en lang vei fra Tinder til å møtes, kanskje Corona pesten er over og alt er rolig igjen til da.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du holder vel minst en meter og unngår klemming av foreldrene dine?

Anonymkode: 1eaed...a04

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

iPad kan forresten ikke få virus, så den er vel uansett en klar vinner akkurat nå 👩‍❤️‍💋‍👩

kult, kanskje du kan gifte deg med den. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du holder vel minst en meter og unngår klemming av foreldrene dine?

Anonymkode: 1eaed...a04

Jo men det har hendt at jeg har vert på besøk hjemme hos dem, men må kanskje droppe det 😕 men jul kommer jo etter hvert så det er litt vanskelig

Skrevet

Det er uansett en lang vei fra Tinder til å møtes, kanskje Corona pesten er over og alt er rolig igjen til da.

Ja, man får vel bare prøve å holde kontakten med folk.. 

Skrevet

Ja, man får vel bare prøve å holde kontakten med folk.. 

Viktig å ikke bli sittende fast i relasjoner som går ut over sin egen helse også, dersom en ønsker et godt liv og kanskje være lykkelig. Og vokse. Og utvikle seg. Mange muligheter da.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IPad er hendig sånn. Ellers er jo viljen avgjørende til hvilke virus man får. :kghjerte:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

IPad er hendig sånn. Ellers er jo viljen avgjørende til hvilke virus man får. :kghjerte:

Ikke for å være diskriminerende men synes ikke iPad er en fullverdig data 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være diskriminerende men synes ikke iPad er en fullverdig data 

Nei, men det trenger ikke være fullverdig heller, bare noe stabilt og vennlig man alltid kan ha i bakhånd.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det trenger ikke være fullverdig heller, bare noe stabilt og vennlig man alltid kan ha i bakhånd.

Som en dildo på en måte da

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som en dildo på en måte da

Ikke helt. Mer som Gud egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...