Gå til innhold

Språk, komunikasjon og media i volda

Fremhevede innlegg

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Er det nokon som har gått der? Kva jobber dere med i dag? :) Nokon som skal gå der i år??Har fått restplass der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en ny betegnelse på et studium der? Er det et årsstudium, eller en bachelor? Og hvilket institutt ligger det under?

Jeg har studert mediefag i Volda, men kan ikke huske at det var noe studium som het akkurat det der...

Gjest #Spidergirl#
Skrevet
Er det en ny betegnelse på et studium der? Er det et årsstudium, eller en bachelor? Og hvilket institutt ligger det under?

Jeg har studert mediefag i Volda, men kan ikke huske at det var noe studium som het akkurat det der...

Det er ein bachelor. Tror det ligger under media. Veit ikkje om det er nytt. Ka du gjekk? :)

Skrevet

http://hivolda.studiehandbok.no/hivolda2/c...view/full/10623

aha:) humanistiske fag. Jeg synes det virker som et interessant studium, da. Kjenner en del som har tatt liknende fagkombinasjoner i Volda - de fleste sikter seg nok inn på lærerjobber, men skal ikke si noe sikkert. Dere har sikkert en del felles undervisning med mediestudentene, og noe med lærerstudentene.

Volda er et kjempefint studiested, synes jeg, selv om det er noe preget av "statuskrig" mellom studentene ved de ulike instituttene...

(har ellers ikke tenkt å utdype hva jeg studerte der - hehe)

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

ok...Eg satser vel egentlig å gå eit år så begynner eg på media og informasjon. Men håper det er noken der ute som har/skal gå d :)

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Er det nokon som har gått der? Kva jobber dere med i dag? :) Nokon som skal gå der i år??Har fått restplass der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...