AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 I minst 14 dager har poengsummen til kjæresten min stått stille selv om vi sender minst et bilde til hverandre hver dag. Hva kan greia være her? Ser ikke det problemet på min egen poengsum eller andre på min Snapchat liste. Jeg vet at han nylig oppdaterte telefonen sin å det samme har jeg gjort. Har ikke nevnt det for han iom jeg ikke vil virke som en stalker som følger med på slikt, men synes allikevel det er veldig rart🧐 Anonymkode: 499b8...ce0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Du vil ikke si noe fordi du ikke vil virke som en stalker? Du gjør jo nettopp det! Er det ikke veldig underlig å bruke så mye tid i løpet av dagen på å følge med på noe så trivielt som "snap score"? Har du ingen tillit til kjæresten din? Er det der problemet ligger? Anonymkode: 2d819...9bc 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Om du ikke har noe bedre å hoste opp enn dette kan du like gjerne bare la være å svare... Anonymkode: 499b8...ce0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Har ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg får opp bilder jeg tidligere har sendt når jeg går inn på snap. Synes ikke det er stalking å se på noe som ligger åpent for at folk skal se det. Anonymkode: 815de...6c9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Har sett det på en venninne av meg, scoren hennes har vært uendret i et par uker men jeg vet jo at hun har vært aktiv. Kan det være noen ny hack at man skal skjule aktiviteten sin? 🤷♀️ Anonymkode: 55127...949
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå