Gå til innhold

Første date - stil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenter må gjerne også svare, men her er et spørsmål til gutta: Hvordan foretrekker dere at jenta kler seg på date/ hva blir dere imponert av?

Skjønner det handler om utstråling og hva man er trygg på selv, men tenker litt mer spesifikt. Selv liker jeg til daglig å gå litt pent på jobb, men kan gjerne gå i chilleklær på butikken eller treningstøy på tur. Når jeg skal ut fresher jeg meg gjerne opp. Sååå... hva synes dere er mest tiltrekkende i en date-situasjon? Typ farger? Sminke? Utringing yey og ney?  Gjerne bildeeksempler! Kjør debatt 🤩

Anonymkode: 762ec...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun kommer naken og har med øl. 

Anonymkode: 90134...ee3

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo helt an på fyren. Jeg synes treningsklær generelt er skikkelig stygt, og hører kun hjemme på SATS, men andre synes jo det er sexy. For noen er en kjole altfor stivpyntet, mens for andre er det hverdags.

Kle seg som du gjør på Tinder-bildene?

Anonymkode: 1d3b4...ebf

Skrevet

For min del pleier første date å være ganske casual, så det trenger ikke være stivpyntet akkurat. Jeg pleier å være hakket mer casual enn jeg er på kontoret, så det er jo best for min del om hun jeg møter ligger rundt der hun og. 

Omtrent så pyntet som dette har jeg gått på en del dates:
5b58c7b38f604fae89dc292c805cf5c3.jpg?imwidth=300

• Liker 2
Skrevet

Jeg går ganske casual, typ skinny jeans og en fin genser 😄 Pleier ikke å sminke meg noe særlig til vanlig (kun mascara og consealer) derfor tør jeg heller ikke gjøre det på date fordi jeg vil ikke se ut som en klovn. Èn gang så gikk jeg på date med full foundation med pudder over, usikker på om det var fint egentlig 😩 det er faktisk en av datene det har blitt litt roting på, men tror ikke det var på grunn av det 😅

Anonymkode: f4ba6...e75

• Liker 1
Skrevet

Liker ganske casual og comfy stil stil, men også noe mer party look

Så noe sånt-ish

61S%2B3pqMK6L._UL1440_.jpgblue-riot-high-rise-ripped-rigid-mom-jeansDesigner-Top-For-Jeans.jpgShraddha-Kapoor-1_5dc15437dddb7.jpgkaterina_themis_21_9c83fee3-f27a-4294-9bc8-8ff1fe42a368_600x.jpg?v=1602179564best-fitting-jeans-261056-1529531784595-main.700x0c.jpg

Anonymkode: cebd1...372

• Liker 1
Skrevet

På date går jeg i enten noe klassisk pent (ensfarget kjole ol) eller noe "tilfeldig" som er enkelt å kle av (feks enkel svart topp med løs cardigan over og tilsvarende bukse som jeg vet jeg ser bra ut i). Jeg har store pupper, så nesten alt gir meg utringning uansett. Noe som er normalt å vise seg i på stedet vi er på og som jeg føler meg vel i. 

Anonymkode: b6d62...f14

Skrevet

Antrekk tilpasses type date, og er det samme som jeg ville hatt på meg om jeg skulle møtt en venn/venninne i samme setting. Er meg selv fra første stund. Passer ikke det for daten så er han ikke rett for meg uansett.

Anonymkode: c02fc...bf0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...