AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #21 Skrevet 4. november 2020 Hm. Er det bare kvinner da som ville blitt støtt av en tegneserie og Den blomstrende Fitte-Lise som går rundt i verden og omfavner hver pikk hun liker ? Anonymkode: 2a6ab...15c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #22 Skrevet 4. november 2020 Dro en spøk i helgen om dama mi. Sa at når hun fikk sprutorgasme så var fitta så våt at det var som å kaste en loff gjennom Vålerengatunellen.😂 Alle syns den var gøy bortsett fra dama mi🤔😅 Anonymkode: 503cf...7d5
Gjest Paramount Skrevet 4. november 2020 #23 Skrevet 4. november 2020 Kvinner ler best når det handler om noe de egentlig ikke våger å le av, eller snakke særlig høyt om. Når de virkelig må le, da eksploderer de i latter, det er så mye som må ut på en gang.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #24 Skrevet 4. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dro en spøk i helgen om dama mi. Sa at når hun fikk sprutorgasme så var fitta så våt at det var som å kaste en loff gjennom Vålerengatunellen.😂 Alle syns den var gøy bortsett fra dama mi🤔😅 Anonymkode: 503cf...7d5 Hun skulle jo selvsagt bare ha slengt tilbake at det du har mellom beina må lokkes fram med sukkerbit og pinsett😁 Anonymkode: 49e62...a54
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #25 Skrevet 4. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dro en spøk i helgen om dama mi. Sa at når hun fikk sprutorgasme så var fitta så våt at det var som å kaste en loff gjennom Vålerengatunellen.😂 Alle syns den var gøy bortsett fra dama mi🤔😅 Anonymkode: 503cf...7d5 Østlendinger, deres lyse stemmer og deres forhold til tunneler. Her på Vestlandet, her presser vi den inn, selv om dama er vid som en tunnel. Anonymkode: 7c00d...fd8
Bamseklemmer Skrevet 4. november 2020 #26 Skrevet 4. november 2020 Fitta kan være morsom om hun tar tak og drar i fitteleppene og lager mimikk som en buktaler... "Kom inn i min huuule så skal vi puuule" 😂
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #27 Skrevet 4. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun skulle jo selvsagt bare ha slengt tilbake at det du har mellom beina må lokkes fram med sukkerbit og pinsett😁 Anonymkode: 49e62...a54 Blir litt vanskelig når den må runkes med to hender😂 Kanskje det finnes spesiallagde pinsetter for store peniser😁 Anonymkode: 503cf...7d5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #28 Skrevet 4. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dro en spøk i helgen om dama mi. Sa at når hun fikk sprutorgasme så var fitta så våt at det var som å kaste en loff gjennom Vålerengatunellen.😂 Alle syns den var gøy bortsett fra dama mi🤔😅 Anonymkode: 503cf...7d5 Jo men da lo du jo AV og ikke MED. Prøv igjen Det er ikke gøy å bli gjort narr av. Uansett tema. Det er gøy når en gjør narr av seg selv. " herregud loffen min får helt noia når dama sprutorgasmer. Den har litt vannskrekk gitt. Sklir ut for å gjemmes seg som en ...ett eller annet... ett eller annet. Anonymkode: 2a6ab...15c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #29 Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo men da lo du jo AV og ikke MED. Prøv igjen Det er ikke gøy å bli gjort narr av. Uansett tema. Det er gøy når en gjør narr av seg selv. " herregud loffen min får helt noia når dama sprutorgasmer. Den har litt vannskrekk gitt. Sklir ut for å gjemmes seg som en ...ett eller annet... ett eller annet. Anonymkode: 2a6ab...15c Neida hun tok det fint etter hun hadde summet seg. Vi spøker om alt mulig. Isbading pleier vi å gjøre om vinteren og da trekker jo ballene seg inn, så da pleier hun å si at hun skal lokke de frem med hårføneren osv. Alt kan spøkes om. Når hun hadde født spøkte hun selv om at første gang vi har sex blir det vel for deg å dyppe pikken i badekaret i lunkent vann😂 Anonymkode: 503cf...7d5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #30 Skrevet 4. november 2020 6 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Det er vel fordi penis er en så positiv ting. Den gir liv. Uten penis hadde ingen av oss levd. på tide at alle heller begynner og forgude mannen penis. Yes, liker godt når damer tar tak i kukken min ved roten og ser på den med ekstase i blikket. Ei ble helt fra seg av begeistring da hun fant ut at hun ikke klarte å tre normal størrelse kondom på min kukk. Ville ikke snakke om noe annet den helgen. Kondom passer deg ikke sa hun og ble kåt i blikket. Hun bodde på Gjøvik. Anonymkode: 68a30...507 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 4. november 2020 #31 Skrevet 4. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Yes, liker godt når damer tar tak i kukken min ved roten og ser på den med ekstase i blikket. Ei ble helt fra seg av begeistring da hun fant ut at hun ikke klarte å tre normal størrelse kondom på min kukk. Ville ikke snakke om noe annet den helgen. Kondom passer deg ikke sa hun og ble kåt i blikket. Hun bodde på Gjøvik. Anonymkode: 68a30...507 Så deilig. Sånne kuker forguder i alle fall jeg. ❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #32 Skrevet 4. november 2020 Hvorfor ler du av penis? Jeg lo kanskje av penis om noen var rampete og tegnet en på tavlen, da jeg gikk på barneskolen. Men lo ikke av selve tegningen, men fordi det var rampete og småfrekt. Jeg synes penis er deilig, og har aldri ledd av en. Så jeg kjenner meg ikke igjen i din påstand. Du kan gjerne le, for min del, så lenge din partner ikke tar seg nær av det. Ser på penis som noe sensuelt, erotisk og tilfredstillende. Og så det er sagt, så er en gjennomsnittlig penis like god som en over snittet. Bare den er ren og pen. Anonymkode: 779b4...6df 1
Gjest Lisa Rowe Skrevet 4. november 2020 #33 Skrevet 4. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er tabubelagt å vitse om kvinners kjønnsorgan, fordi kvinner ville gått rett i offerrollen. Du går i offerposisjon fordi det ikke vitses om fitter, men du ville gått enda mer i offerposisjon om noen hadde vitset om fitter. Anonymkode: 36455...4b5 Nei, og jeg hadde satt pris på om du lot være å tilegne meg meninger og handlinger jeg ikke har. Jeg har alltid vært veldig åpen om kropp og seksualitet, men har i alle år fått langt sterkere reaksjoner på dette enn det mine mannlige elever og venner har fått.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #35 Skrevet 4. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 5e921...6db Ble litt tent, faktisk. Anonymkode: 779b4...6df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå