AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Noen som har tips? Jeg har kun kviser på ryggen. Merker at det kommer mindre når jeg ikke tar/pirker på de, hvis jeg dusjer hver dag, og hvis jeg ikke spiser kveldsmat, noe jeg egentlig burde da jeg er noe undervektig. Jeg holder meg også unna melkeprodukter. Andre tips som fungerer? Anonymkode: a853d...61e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Kjøp deg en vaskebørste med langt håndtak(vita, apotek har), og så bruker du en rens med salisylsyre i🤗. Brukes minst annenhver dag. Anonymkode: b3166...907
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deg en vaskebørste med langt håndtak(vita, apotek har), og så bruker du en rens med salisylsyre i🤗. Brukes minst annenhver dag. Anonymkode: b3166...907 Vil ikke vaskebørsten etterhvert få endel bakterier i seg? Tips til rens? Anonymkode: a853d...61e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke vaskebørsten etterhvert få endel bakterier i seg? Tips til rens? Anonymkode: a853d...61e Bare skyll den godt etterpå. Det går helt fint. Denne rensen er super å bruke mot kviser både på rygg og bringe🤗 Anonymkode: b3166...907 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Tar du noe prevensjon? Jeg fikk tipse med å ta sol eller sole ryggen om sommeren mot kviser på ryggen av fastlegen, for min del hjalp det en del. Fikk kviser på skuldrene og ryggen etter jeg begynte på minipillen. Anonymkode: b1df4...e7d
Lacy Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 (endret) For meg fungerte det veldig bra å klemme kvisene forsiktig for deretter å vaske over med Pyrisept 😊 Pyrisept for å rense og fjerne bakterier. Dette hindrer også at urenhetene sprer seg 😊 Pyrisept er jo det billigste man kan prøve, gjerne i kombinasjon med en børste slik at man får rengjort huden skikkelig 😊 Lykke til 😊 Endret 3. november 2020 av Lacy 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Mitt beste tips er å bytte shampo/balsam, og vaske godt av ryggen etter du har hatt i dette i håret Kan fort være såperester du ikke har vasket godt nok av som irriterer huden. Det er det enkleste tipset du kan få. Anonymkode: 3b754...a5b
Lacy Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mitt beste tips er å bytte shampo/balsam, og vaske godt av ryggen etter du har hatt i dette i håret Kan fort være såperester du ikke har vasket godt nok av som irriterer huden. Det er det enkleste tipset du kan få. Anonymkode: 3b754...a5b Denne var bra 😁
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar du noe prevensjon? Jeg fikk tipse med å ta sol eller sole ryggen om sommeren mot kviser på ryggen av fastlegen, for min del hjalp det en del. Fikk kviser på skuldrene og ryggen etter jeg begynte på minipillen. Anonymkode: b1df4...e7d Går ikke på prevensjon. Sol hjelper masse om sommeren, men vil ikke ta solarium ellers. Anonymkode: a853d...61e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt beste tips er å bytte shampo/balsam, og vaske godt av ryggen etter du har hatt i dette i håret Kan fort være såperester du ikke har vasket godt nok av som irriterer huden. Det er det enkleste tipset du kan få. Anonymkode: 3b754...a5b Jeg skyller alltid av godt, men vurderer å ta en sånn rens etterpå som noen foreslo i tillegg Anonymkode: a853d...61e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 Dessverre er det eneste som virkelig hjelper kostholdsendring. For meg gikk det helt bort med lavkarbo. Nå ser det ut til at jeg tåler mer, men får det med en gang jeg spiser sjokolade (dagen etter). Men av og til er det verd det. Anonymkode: ed1cf...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå