Gå til innhold

WoW


Linn3c

Anbefalte innlegg

Hail alle innbyggarar av Azeroth!

Er på utkik etter fleire "kjente" på Runetotem. Fyrst og fremst på alliansesida, men også hordar som kan tenkja seg eit møte i Battlegrounds...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk så ufattelig mye kulere det måtte vært hvis WoW-verdenen hadde vært større, og det bare hadde vært *en* server.

Store byer med gatene fulle av folk - og kun få npc-er.

Dark and Light kan bli bra, men kan umulig nå opp til WoW når det gjelder antall spillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner jeg dette da? Må jeg kjøpe noe for og få spilt?

Hilsen meg som absolutt ikke har peiling  :sjenert:

Var meg dette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg dette da? Må jeg kjøpe noe for og få spilt?

Hilsen meg som absolutt ikke har peiling  :sjenert:

Ja, du må kjøpe eit spel - ein pakke med cd'ar - i ein butikk som sel slikt. Spelet heiter World of Warcraft. Du kan lese om spelet her.

Men for å spela spelet, må du betala nokre få kroner for å komma inn på dei ulike serverane. Og om du skal spela saman med partnaren din, kan du anten spela på same "konto" dvs at ein spelar og ein ser på, eller du kan kjøpa to spel og to "kontoar" dvs. litt fleire kroner...

Det kostar litt under 100 kroner i månaden, og kva er vel det for fantastisk underhaldning, og kanskje nye vennskap på tvers av landegrensene? Og for meg som ikkje røyker og ikkje går ut i helgene er dette eit godt alternativ for sosialt samver.

I spelet kan du også bli med i såkalla "guild", større grupper av spelarar som høyrer til eit sosialt fellesskap der ein kan spela saman og pratar saman om laust og fast. Ein kan sjølvsagt spela anten åleine eller saman med andre som ikkje er i gulidet også, men ein har liksom eit fast haldepunkt om ein høyrer til eit guild.

I WoW startar du med å laga ein figur du vil spela. Du vel om du vil vera god eller vond. God er "Alliance" og vond "Horde". Så vel du kva slag spelar du vil vere, (A= menneske, alv, gnom eller dverg) (H= ork, tauren, troll eller undead) og til slutt kva slags type spelar du vil ha (Paladin, jegar, druid, trollmann, prest eller sjaman). Du kan sjølvsagt også bestemme kjønn på spelaren din.

Etter at du har kome i gong er det berre å drepe i veg. ;) Du kan anten gjera oppgåver "quests" eller berre drepe for å få erfaring. Etterkvart som du får erfaring "levlar" du. Dvs du vert betre. Den høgste levelen er lvl 60.

Det er også mange andre kjekke fordelar ved å spela dette fantastiske spelet, men det er jo opp til kvar enkelt å finna ut sjølv. Lukke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Silvermoon med hoved-charen min (lvl 40, Nightelf priest). I tillegg bruker jeg av og til Azeroth for alt. Greit når silvermoon er nede. (Ganske ofte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så ufattelig mye kulere det måtte vært hvis WoW-verdenen hadde vært større, og det bare hadde vært *en* server.

Store byer med gatene fulle av folk - og kun få npc-er.

Dark and Light kan bli bra, men kan umulig nå opp til WoW når det gjelder antall spillere.

Tenk kor utruleg masse latency det hadde vore om me berre hadde hatt ein server...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Earthen Ring, som er en rollespill server. Utrolig gøy å virkelig spille karakteren, lage historier, få venner og kanskje en kjæreste... Dataspill på sitt beste og man trenger ikke være nerd, bare like teater og dataspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja jeg saluterer for Earthen Ring!! :klappe:

Beste rp server ever!! :)

anbefaler på det sterkeste å spille rp og da gjerne i et guild slik at man max utnytter alle muligheter til å utvikle sin karakter sosialt :)

hilsen mocci alias Monunique i wow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...