Gå til innhold

fineste intimfrisyre og hårfarge

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke nesten alle ganske mørkt hår i underlivet? Tror blondt eller rødt hår er ganske sjelden (spesielt det siste), de fleste har ganske mørke kroppshår selv om de har lyst hår på hodet.

Anonymkode: 0ede4...e0d

Jeg har naturlig gyllenblondt hår på hodet, og håret i underlivet er i en kjedelig mørkeblond farge tilsvarende øyenbrynene mine. Ikke helt mørkt, men mørkere. 

Anonymkode: d1048...185

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har naturlig gyllenblondt hår på hodet, og håret i underlivet er i en kjedelig mørkeblond farge tilsvarende øyenbrynene mine. Ikke helt mørkt, men mørkere. 

Det er jo naturlig 

Skrevet
På 3.11.2020 den 17.42, Saph skrev:

Nei, en sånn en er sjelden vare. Tenk håret til Michael Jackson anno Jackson five. Majestetisk! Mitt er som panneluggen til en hest. Det vil aldri bli langt, det vil aldri bli krøllete, det vil aldri bli fluffy. Må bare akseptere at jeg har raggmus. 

Raggmus var nytt😂

Anonymkode: 8f32e...adc

• Liker 2
Skrevet
På 3.11.2020 den 16.33, Saph skrev:

Den perfekte drømmefrisyren er stor krøllete mørk busk. Gikk i klasse med en jente med en sånn en og jeg var misunnelig. Den musa oste selvtillit og in your face power pussy 😄

Gidder ikke gjøre noe spesielt med min, den er et stusselig syn uansett. Trimmer litt og rydder opp på sidene. 

Jepp, gladelig in my face😁

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke nesten alle ganske mørkt hår i underlivet? Tror blondt eller rødt hår er ganske sjelden (spesielt det siste), de fleste har ganske mørke kroppshår selv om de har lyst hår på hodet.

Anonymkode: 0ede4...e0d

De fleste kanskje, men ikke alle. Har rødt hår på hodet,  tilnærmet fargeløst kroppshår og rødblondt i underlivet. 

Fordelen med lyst kroppshår er at det er lite synlig, men ulempen er usynlige øyevipper og bryn hvis jeg ikke sminker meg. 

Anonymkode: f0271...a5f

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange har mer eller mindre mørke hår i skrittet.  Men har også sett noen med lysere og rødlige.

Anonymkode: 132c7...2b6

Jeg er blondine, naturlig lys i håret, men ikke lys nedentil. Velger å barbere meg, liker ikke kjønnshår på meg selv!🤢

Anonymkode: 842dc...3c9

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da fint😍

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, gladelig in my face😁

Såkalt facesit-  eller best om hun sitter sånn at du ser heele herligheten, me fodig dusk.

Skrevet

Gyldenblond dusk😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...