Gå til innhold

fineste intimfrisyre og hårfarge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du friserer på musa, hva er den fineste frisyren - og fineste hårfargen der nede?

Anonymkode: 132c7...2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den perfekte drømmefrisyren er stor krøllete mørk busk. Gikk i klasse med en jente med en sånn en og jeg var misunnelig. Den musa oste selvtillit og in your face power pussy 😄

Gidder ikke gjøre noe spesielt med min, den er et stusselig syn uansett. Trimmer litt og rydder opp på sidene. 

Skrevet
9 minutter siden, Saph skrev:

Den perfekte drømmefrisyren er stor krøllete mørk busk. Gikk i klasse med en jente med en sånn en og jeg var misunnelig. Den musa oste selvtillit og in your face power pussy 😄

Gidder ikke gjøre noe spesielt med min, den er et stusselig syn uansett. Trimmer litt og rydder opp på sidene. 

Hvorfor er din et stusselig syn

Skrevet
13 minutter siden, Saph skrev:

Er jo bare å la det vokse bruk Nisim Shampo der nede og farge like over musa. Så skal du se at det vokser seg akkurat som hennes :)

Anonymkode: 906d0...cf2

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjører full busk, noe som også er min favorittfrisyre. Friserer litt på lengde og rundt kantene for å at den skal se velfrisert ut. Foretrekker mørkt hår.

Anonymkode: 8ee63...db9

• Liker 3
Skrevet

Mørkt, ikke for stritt hår. Frisert til en "landingsstripe" 😁

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare å la det vokse bruk Nisim Shampo der nede og farge like over musa. Så skal du se at det vokser seg akkurat som hennes :)

Anonymkode: 906d0...cf2

Nei, en sånn en er sjelden vare. Tenk håret til Michael Jackson anno Jackson five. Majestetisk! Mitt er som panneluggen til en hest. Det vil aldri bli langt, det vil aldri bli krøllete, det vil aldri bli fluffy. Må bare akseptere at jeg har raggmus. 

Skrevet

Jeg synes mørk/svart farge er mest sexy både på kvinner og menn

• Liker 1
Skrevet

Noen som liker lys dusk da? eller rødlig?

• Liker 1
Skrevet

Bald pussy 😍

Anonymkode: 870a8...cec

• Liker 4
Skrevet

Frisert i alle farger, ellers glatt.

Skrevet
På 3.11.2020 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Hvis du friserer på musa, hva er den fineste frisyren - og fineste hårfargen der nede?

Helt glatt. Ikke et dun, så dermed ingen farge. :)

Skrevet
28 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Helt glatt. Ikke et dun, så dermed ingen farge. :)

Glatt er best i test

M@ster

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, OxBall skrev:

Frisert i alle farger, ellers glatt.

Hvor mye frisert i såfall?

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mye frisert i såfall?

Glatt rundt sprekken. Ovenfor gjør du som du selv vil.

• Liker 1
Skrevet
On 11/3/2020 at 10:44 PM, AnonymBruker said:

Noen som liker lys dusk da? eller rødlig?

Jeg sier ikke nei takk til en ekte blondine. 

• Liker 2
Skrevet
På 3.11.2020 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører full busk, noe som også er min favorittfrisyre. Friserer litt på lengde og rundt kantene for å at den skal se velfrisert ut. Foretrekker mørkt hår.

Anonymkode: 8ee63...db9

Så sexy når du ser den mørke dotten gjennom en nesten gjennomsiktig truse😍

• Liker 1
Skrevet

Vokser meg, så her er det glatt unntatt en stripe i front som jeg stusser litt. Synes det er pent. Har av og til en trekant i front. På menn liker jeg at han har hår, men stusser det så det ikke er så langt/full busk. 

Anonymkode: b5985...804

• Liker 1
Skrevet

Har ikke nesten alle ganske mørkt hår i underlivet? Tror blondt eller rødt hår er ganske sjelden (spesielt det siste), de fleste har ganske mørke kroppshår selv om de har lyst hår på hodet.

Anonymkode: 0ede4...e0d

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke nesten alle ganske mørkt hår i underlivet? Tror blondt eller rødt hår er ganske sjelden (spesielt det siste), de fleste har ganske mørke kroppshår selv om de har lyst hår på hodet.

Anonymkode: 0ede4...e0d

Veldig mange har mer eller mindre mørke hår i skrittet.  Men har også sett noen med lysere og rødlige.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...