Gå til innhold

Kristiaaaaaan!!!!!


Thea

Anbefalte innlegg

Jeg og Vinga må si vi føler oss meget meget meget MEGET såret for øyeblikket. Her har vi hatt en uuuuutrolig trivelig chatteaften med en masse klemming. At det til slutt skulle ende med at du følte du måtte finne senga di er nu forsåvidt greit nok. Men hva er det vi ser??????????????? 8 minutter etter du har "gått og lagt deg" står du online på forumlista????

Dette vår kjære kjære snuppelupp vil ikke bli tolerert. Vi forlanger en meeeeget god forklaring. Og vi, som de data nerdene vi er VET at lista oppdateres hvert 5 minutt. AAAHHHAAAAA :-?

Nuh vår "trøtte" venn, hva er så ditt forsvar???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan'ke vi starte en fæn-kløb for Kristian a, dere?

Forøvrig vil jeg si til Kristians forsvar at det er noe som heter "avhengig"! Uansett hvor trøtt man er, så bare man.

Vet godt åssen det er, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føn-kløbb høres ut som en super ide:) Men nå tar vi en ting av gangen. Tror nok jeg og Vinga kan trenge litt tid til å fordøye denne grufulle opplevelsen. Men vi får komme tilbake til dette i morra. Tror nok dette sinne har lagt seg litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhhhh, etter å ha sjekket PM`ene mine er jeg selvfølgelig ikke snurt mer Kristian. Duttebassen vår :D

Håper du får en strååååålende dag, see yah ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh....næmmen.... vakke meninga å skuffe "jentutten" assa :(

Men Vibeke har selvfølgelig helt rett..... er man hekta så er man hekta og jeg kunne jo ikke gå å legge meg uten å sjekke om det hadde skjedd noe spennende her inne som jeg kunne gå glipp av :ler:

Hadde neppe fått sove så godt som jeg gjorde da assa.

Men dere vet jo at jeg hadde det helt strålende på chaten med der to + Duchess i går.... og hadde formen vært bedre ville jeg jo aaaaaaaldri har forlatt dere der inne..... det veit dere innerst inne selv også :blunke:

Fæn-cløb?????? Ehhh.... nei det blir for flaut assa.... da kommer jeg til å :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, vet godt hva du mener. Eller egentlig ikke, for jeg er ikke avhengig jeg asså :roll: Not at all :)

Vi ble ikke sååååå lei oss da, men er litt arti å drive litt jøn med deg også :lol: Også følte vi virkelig for et lite Kristiaaaaaaan innlegg :blunke:

Takk for en kuuuuselig kveld på chatten. Vi fikk nå hvertfall oppklart måten du ble unnfanga på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forfulgt jeg? Nope... hadde det enda vært så vel så :ler:

Men at jeg jeg kan gjøre meg "skjult" i forumet, det viste jeg ikke :roll:

Fra nå av kommer dere ikke til å se meg her, kun oppdage at jeg har postet et innlegg i ny og ne.... men jeg er ikke her assa :ler: "because I'm the invisible man"

Takk Care :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...