Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var testen positiv og med det vil jeg feire med å gjøre ei litta babybestilling på nettet.

Noen som har tips til billige nettbutikker?

Anonymkode: d1c60...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig var testen positiv og med det vil jeg feire med å gjøre ei litta babybestilling på nettet.

Noen som har tips til billige nettbutikker?

Anonymkode: d1c60...221

Gratulerer med baby på vei 😍

Anonymkode: f6a3f...3c4

Skrevet

Finn.no :P 

• Liker 3
Skrevet

Er ikke noen typisk billig-nettbutikker. De fleste barneutstyrsbutikker ligger omtrent lik i pris. 

Om det bare er klær du vil kjøpe, har hm og cubus og slikt billige klær. Men, jeg ville ikke kjøpt inn noe særlig mer enn én body kun for symbolsk feiring, da det er lett å bomme på størrelse og sånt. 

Anonymkode: b8e58...a05

• Liker 1
Skrevet

H&M syns jeg er billigst. Mange hele sett til 149 kr, billige flerpakninger med både bodyer og bukser osv. Cubus  har f.eks noe omtrent like billig også, men da er det bare utvalgte varer, som kanskje ser litt kjedelige ut. H&M sender også rett i postkassa. 

Anonymkode: 565fa...539

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med hm sine klær, synes at lindex har utrolig mye fint til babyer nå❤️ utstyr og sånt bestiller jeg fra jollyroom:) 

Anonymkode: 8cebf...246

Skrevet

Jollyroom har billig utstyr, ikea såklart har også masse billig. H&M som andre nevner har billige barneklær. Babytøy blir jo ikke utslitt før det er for smått, så du kan finne masse klespakker på Finn eller kjøp/salg-grupper på Facebook. Jeg syns Polarn O.Pyret og Lindex har mye fint barnetøy, og Newbie og KappAhl også. 

Anonymkode: 1054b...eee

• Liker 1
Skrevet

Newbie fra KappAhl har de fineste babyklærne, som er av billig merkene ☺️

Anonymkode: e924e...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...