Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så nå funker ikke musa på selve pcen. Har dog en trådløs mus, som gjør at jeg klarer å bruke pcen. Er det noe jeg selv kan gjøre for å "rense" pcen? Har dere brukt noe for å ordne dette selv? Har ikke råd til å få det profesjonell renset.

Noen med ideer?

Anonymkode: 60c66...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå funker ikke musa på selve pcen. Har dog en trådløs mus, som gjør at jeg klarer å bruke pcen. Er det noe jeg selv kan gjøre for å "rense" pcen? Har dere brukt noe for å ordne dette selv? Har ikke råd til å få det profesjonell renset.

Noen med ideer?

Ingen med løsning? 😔😔

Altså nå har resten av PCen tatt kvelden. Så den er nok død uansett, og kan nok ikke gjenopplives uansett 😔, eller kan den? Kanskje det er litt liv i den, når den tørker. 

Mens vi venter, noen som vet om pc på salg?

Brukes som regel til surfing, netflix/youtube og sist men ikke minst bruker den til å redigere hjemme -videoer. Ellers lite annet. Ønsker derfor en firewire port til en ny pc. 

Trenger ikke dyr pc. Ønsker en til max rundt 3000. Har egentlig ikke råd, men max det. Helt grei pc holder. 

Noen med anbefaling og peiling 😊

Skrevet

Vel gjort er gjort, men går det an å FORSØKE å redde harddisken? Altså ta ut harddisken fra denne PCen og putte i en annen? Har en annen ganske gammel pc, som kun eksisterer til bruk i nøden. Batteriet er gåen, men den funker med direkte strømkontakt. Musa funker heller ikke, men går med trådløs mus. Altså en nødløsning. Ikke noe problem å ofre den for å redde dokumentene på den te-sølte PCen. Går det an, el MÅ den til eksperter? 

Søren og 😞😞😞

Skrevet

Ta backup aller først, så kan du prøve å åpne og rense den. Harddisken er lett å skru ut, men den har liten verdi hvis den er gammel.

Anonymkode: bcee8...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...