AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg ser at det er så mange kvinner som ikke har noe særlig selvrespekt. som ikke er noe selektive når det kommer til menn, som åpner beina på første date og som rett og slett oppfører seg så billig. Jeg vet at det er like mange menn som også oppfører seg slik, men jeg er kvinne og kan ikke helt blande meg så veldige opp i "mannesiden", men blir veldig nysgjerrig på hvorfor så mange kvinner oppfører seg sånn som de gjør ? Jeg tenker: Har de ikke selvrespekt? Hvor høyt eller lavt setter de sin egen verdi? Kanskje det høres ut som at jeg kommer fra steinalderen men jeg er kvinne 30 år. Noen ting jeg reagerer mest på er: * Kvinner som kler seg skikkelig utfordrende sånn typ skikkelig utringning, kjole som går rett under rompa og oversminka med løsvipper og kanskje også masse restylane i leppene. Noen ganger alle disse tingene, andre ganger bare noen av dem. * Kvinner som blir driiiiita fulle og bare prater masse bullshit, og omtrent klistrer seg på menn som en magnet, og man kan se på trynet til mannen at han synes kvinnen er bare så jævla uattraktiv men greit nok til ett knull. * Kvinner som på første date sprer beina sine. Bare nei nei nei...Hvorfor ? * Synes også at det er mange kvinner som ikke har noe imot å "gi sex" for å få noe materielt til gode. Har også hatt en bekjent som hadde 3 one night stands i løpet av en natt. Jeg bare kjenner at om jeg hadde vært mann, hadde jeg ikke blitt noe tiltrukket av slike damer. Nå er det slik at jeg ikke blir tiltrukket av menn som oppfører seg på samme måte heller... Er det ut å være reservert, tilbakeholden og hard to get ? Føler det er mange som ser på slike mennesker som høye på seg selv. Men jeg mener ikke at man er høy på seg selv bare fordi man har litt høye standarder. Anonymkode: 8a865...86f 9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 TS her. Glemte også å ta med kvinner som bevisst går inn for å være elskerinne til gifte menn. Altså, hvordan klarer disse kvinnene å behandle seg selv så dårlig. Å være nr.2 Anonymkode: 8a865...86f 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Vold. Psykisk og fysisk. Så traumatisert. Så hjernevasket, inntil de lever i en illusjon, hvor de tror de bestemmer over sitt eget liv. Anonymkode: 5f570...298 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Man skal være forsiktig med å dømme andre bare fordi en selv tenker annerledes. Det er faktisk ingen verdens ting galt i å ha mange sexpartnere, og det er absolutt heller ikke galt å ha sex på første date, så lenge man bruker beskyttelse og tester seg for kjønnssykdommer. Det er forøvrig veldig nedsettende å skrive ting som "sprer beina sine" som om at sex er noe man gir til en mann bare ved å liksom spre beina som oppi en gynekologstol. Dersom man tror det er slik kvinner flest har sex, at de bare legger seg på rygg og sprer beina for et mannfolk så må man isåfall ha et meget spesielt sexliv selv. Sex er gjerne noe begge partnere har med hverandre, og noe gjerne begge har like lyst til. Det forundrer meg stadig hvordan så mange tror at deres måte å tenke på er den eneste rette måten. Anonymkode: e1ca7...fc9 47
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Alt fokus på sex og at kvinner skal gjøre hva de vil og ikke bry seg om hva andre mener. Man skal være ego og gjøre hva man selv lyster. Anonymkode: 24fa9...36c 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vold. Psykisk og fysisk. Så traumatisert. Så hjernevasket, inntil de lever i en illusjon, hvor de tror de bestemmer over sitt eget liv. Anonymkode: 5f570...298 Ikke alle disse typer kvinner går gjennom vold og trauma da. mange har aldri vært gjennom noe som helst livet etter de forlot redet hjemme. Anonymkode: fa5c0...877
Nerine_ Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Hvorfor syns du det er så fælt at noen er interessert i sex uten forhold? Mennesker har ulike behov, ser ikke helt problemet? 31
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt fokus på sex og at kvinner skal gjøre hva de vil og ikke bry seg om hva andre mener. Man skal være ego og gjøre hva man selv lyster. Anonymkode: 24fa9...36c Det er ikke å være ego. Å være ego ville vært å ta hensyn til andres ego, dersom en selv ikke ville. Anonymkode: 5f570...298 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Kan ikkje folk bere få gjøre seg som de vil? Eller er du egentlig sur for at de drar mer menn en deg? Anonymkode: 9c9f1...771 15
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 TS, jeg tenker at kvinner som kjenner seg igjen i det du beskriver, har valgt det selv og sånn sett er det ok. Jeg hadde aldri dømt noen for å være slik du beskriver, som menneske. Sånt har egentlig veldig lite å si for om personen er en bra person eller ikke. I tillegg synes jeg punktet om hvordan folk kler seg, ikke trenger ha med sex å gjøre, men også kan ha med hvordan man liker å gå kledd. Men jeg tror også at slike kvinner (og menn) ikke gjør seg selv veldig godt i mange tilfeller. Å ha mye sex med folk som ikke ønsker forhold for eksempel, eller å prøve å være drøy eller vise seg frem slik at folk skal ville ha sex med dem, kan nok fort svekke på selvtillitten. Jeg dømmer altså ikke, men tror i mange tilfeller det hadde vært bedre for personen å ikke ta så lett på sex, for det er noe som kan få en såret til slutt. Det er sånn jeg ser det, selv om andre kanskje ser det på en annen måte. Så jeg tror jeg forstår delvis hva du mener. Anonymkode: 3a968...efb 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #11 Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, Nerine_ skrev: Hvorfor syns du det er så fælt at noen er interessert i sex uten forhold? Mennesker har ulike behov, ser ikke helt problemet? Jeg synes ikke at sex uten forhold er fælt. Absolutt ikke. Jeg er singel og har funnet en å ha sex med selv om vi verken er samboere eller gift, eller kjærester i det hele tatt. Men synes one night stands er helt sykt ekkelt, og ikke minst meningsløst. Altså sex med en person EN gang er sjeldent en spesiell opplevelse, det skal mer connection til for å ha heftig sex. Så derfor kan jeg også svare brukeren lengre opp som mente at sånne som meg som mener at kvinnen sprer beina og gir sex til mannen, at jeg må ha ett kjipt sexliv som tenker sånn. Det er nettopp dette jeg mener. At folk som sprer beina på første date eller som har one night stands hele tiden må jo ha ett veldig kjipt sexliv. Det blir ikke noe passion og heftig sex med en du har kjent i 10 min. For å ta det litt på spissen Ts Anonymkode: 8a865...86f 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #12 Skrevet 2. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle disse typer kvinner går gjennom vold og trauma da. mange har aldri vært gjennom noe som helst livet etter de forlot redet hjemme. Anonymkode: fa5c0...877 Sier du det. De aller fleste har blitt traumatisert i løpet av livet da, og enkelte sitter og dømmer andre fordi de er helt fjern uten å vite en dritt om fortiden til andre. Spiller ingen rolle hva slike mennesker tror uansett, de vil aldri forstå noe annet enn sine egne fordommer. Anonymkode: 5f570...298 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #13 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan ikkje folk bere få gjøre seg som de vil? Eller er du egentlig sur for at de drar mer menn en deg? Anonymkode: 9c9f1...771 Visste at denne skulle komme. Det betyr ikke at jeg ikke klarer å få meg menn eller å få meg nok sex bare fordi jeg ønsker å være reservert og selektiv. Det er ikke sånn at man må takke ja til alle tilbud man får. ts Anonymkode: 8a865...86f 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #14 Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke at sex uten forhold er fælt. Absolutt ikke. Jeg er singel og har funnet en å ha sex med selv om vi verken er samboere eller gift, eller kjærester i det hele tatt. Men synes one night stands er helt sykt ekkelt, og ikke minst meningsløst. Altså sex med en person EN gang er sjeldent en spesiell opplevelse, det skal mer connection til for å ha heftig sex. Så derfor kan jeg også svare brukeren lengre opp som mente at sånne som meg som mener at kvinnen sprer beina og gir sex til mannen, at jeg må ha ett kjipt sexliv som tenker sånn. Det er nettopp dette jeg mener. At folk som sprer beina på første date eller som har one night stands hele tiden må jo ha ett veldig kjipt sexliv. Det blir ikke noe passion og heftig sex med en du har kjent i 10 min. For å ta det litt på spissen Ts Anonymkode: 8a865...86f Hvem er du til å bestemme hva andre folk skal like? Hvordan påvirker det deg at andre liker ons? Anonymkode: e1ca7...fc9 14
Hank Amarillo Skrevet 2. november 2020 #15 Skrevet 2. november 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare kjenner at om jeg hadde vært mann, hadde jeg ikke blitt noe tiltrukket av slike damer. Menn, generelt, blir ikke tiltrukket av slike damer. Så sånn er det 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #16 Skrevet 2. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal være forsiktig med å dømme andre bare fordi en selv tenker annerledes. Det er faktisk ingen verdens ting galt i å ha mange sexpartnere, og det er absolutt heller ikke galt å ha sex på første date, så lenge man bruker beskyttelse og tester seg for kjønnssykdommer. Det er forøvrig veldig nedsettende å skrive ting som "sprer beina sine" som om at sex er noe man gir til en mann bare ved å liksom spre beina som oppi en gynekologstol. Dersom man tror det er slik kvinner flest har sex, at de bare legger seg på rygg og sprer beina for et mannfolk så må man isåfall ha et meget spesielt sexliv selv. Sex er gjerne noe begge partnere har med hverandre, og noe gjerne begge har like lyst til. Det forundrer meg stadig hvordan så mange tror at deres måte å tenke på er den eneste rette måten. Anonymkode: e1ca7...fc9 Enig i at å "spre beina" ikke er et godt uttrykk æ bruke, for ja, det høres ut som at man gir sex uten å nyte det selv. Samtidig synes jeg ikke det er noe galt i å ha sex mens man ligger på rygg. Her har alle forskjellige preferanser Anonymkode: 3a968...efb
Nerine_ Skrevet 2. november 2020 #17 Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke at sex uten forhold er fælt. Absolutt ikke. Jeg er singel og har funnet en å ha sex med selv om vi verken er samboere eller gift, eller kjærester i det hele tatt. Men synes one night stands er helt sykt ekkelt, og ikke minst meningsløst. Altså sex med en person EN gang er sjeldent en spesiell opplevelse, det skal mer connection til for å ha heftig sex. Så derfor kan jeg også svare brukeren lengre opp som mente at sånne som meg som mener at kvinnen sprer beina og gir sex til mannen, at jeg må ha ett kjipt sexliv som tenker sånn. Det er nettopp dette jeg mener. At folk som sprer beina på første date eller som har one night stands hele tiden må jo ha ett veldig kjipt sexliv. Det blir ikke noe passion og heftig sex med en du har kjent i 10 min. For å ta det litt på spissen Ts Anonymkode: 8a865...86f Noen tenner på spenningen ved det første seksuelle møtet, og alle er ikke "kleine" og usikre i senga første gang. Alt det her bunner jo i at du setter deg selv og dine erfaringer som et utgangspunkt. 13
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #18 Skrevet 2. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er du til å bestemme hva andre folk skal like? Hvordan påvirker det deg at andre liker ons? Anonymkode: e1ca7...fc9 Jeg bestemmer ikke hva andre folk skal like. Jeg lagde denne tråden nettopp for å drøfte og ikke for å bestemme. Det går vel an å tenke på noe og så lage en tråd og drøfte dette med andre mennesker for å få andres meninger. Jeg er altså ikke trangsynt og prøver å se dette i flere nyanser. Så fint om man kan respektere alles tanker og meninger og syn på ting uten at man trenger å mene at noen skal bestemme. Jeg bestemmer ikke over andre og ingen bestemmer over meg. Så enkelt er det. TS Anonymkode: 8a865...86f 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #19 Skrevet 2. november 2020 Fordi noen av oss ikke klarer å gi nok bekreftelse til oss selv og derfor craver det fra andre, selv om vi har blitt voksne og selv om vi vet om problemstillingen. Vi føler oss endelig «sett» og verdt noe når vi får oppmerksomhet fra en mann. Jeg lar mannen ta første skritt og ville jeg ha klenget meg på noen eller gått halvnaken på byen men jeg tror prinsippet er det samme. Føler jeg «må» gi sex for å få oppmerksomhet/kjærlighet, selv om kjærligheten ikke nødvendigvis er verken langvarig eller ekte fra mannens side Anonymkode: 83187...48c 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #20 Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at å "spre beina" ikke er et godt uttrykk æ bruke, for ja, det høres ut som at man gir sex uten å nyte det selv. Samtidig synes jeg ikke det er noe galt i å ha sex mens man ligger på rygg. Her har alle forskjellige preferanser Anonymkode: 3a968...efb TS her. Skal vel selv si meg enig i at det ikke var det beste uttrykke å bruke akkurat. Jeg skjønner jo at de har selv fordi de selv har lyst til det og å nyte det ikke for å "gi mannen sex" hvis det var dette dette å spre beina uttrykket ga uttrykk for 😅 Anonymkode: 8a865...86f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå