Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Er du ett kattemenneske eller ett hundemenneske? Jeg er ett kattemenneske. 🐈
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Jeg har alltid hatt hund. Ville si jeg er hundemenneske når som helst. Hatt katt, som før den ble to år ble påkjørt og derfor etter det nektet å ha dyr som ikke går i bånd ( dette var så lenge siden at ingen katter gikk i bånd og sterilisering var sjeldent) Nå når min andre hund i livet ( nå hatt hund i 25 år) Så fikk vi en katt, verdens kuleste katt, som fra dag 1 gikk som en hund i bånd ( Oki da, vi øvde en stund først) og er nå mors øyensten ( Gamlehund er så klart like elsket) men har blitt frelst og tror nok ikke det blir flere hunder,her i huset da puselurven faktisk fyller hjertet like mye opp som gamlehund. Så er dyremenneske tror jeg Anonymkode: 5a30e...6a8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Hundemenneske ❤️ Anonymkode: 3ec4b...7b6 2
Perelandra Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Kattemenneske. 😻 Har alltid elsket katter. Mitt første ord som baby var pus. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Kattemenneske, men har begge deler. Anonymkode: 247af...c31
Kittyfox Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 (endret) Kattemenneske 😻 Samboeren min var hundemenneske (har ikke hund) helt til vi fikk oss katt, nå er han frelst i den rare skapningen ❤️ Han står gjerne på alle 4 for å fiske frem favoritt sprettballen til pus som har havnet under kjøleskapet 😂 Endret 2. november 2020 av Kittyfox 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Katt, utan tvil! Har ikkje noko imot hundar altså. Dei er sjarmerande, men krever for mykje. Katten er kosete når den vil og legg seg elles og søv på plassen sin, noko som passer oss begge bra. Hundar er så ivrige heile tida, det blir liksom litt for mykje av det gode. Og så hadde eg ikkje likt å måtte gå tur med hunden i all slags ver 😸 Anonymkode: 0d186...2af 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Katt! Jeg hater hunder. Katter er verdens beste dyr❣️ min samboer var veldig skeptisk til katter i begynnelsen(vokst opp med hunder og har knapt sett en katt før han møtte meg), men ble helt frelst når han møtte min. Så nå har vi tre katter selv og (han) vurderer en nr.4. Jeg visste alltid at vi kom til å få mange av dem, men jeg trodde det kom til å være på grunn av meg, ikke han Anonymkode: 54c45...75c
Diamant20 Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Jeg er nok et kattemenneske selvom jeg har begge deler🐾
Leo Skrevet 2. november 2020 #11 Skrevet 2. november 2020 Jeg er definitivt et hundemenneske selv om jeg også har hatt katter i mange år
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #12 Skrevet 2. november 2020 Foretrekker helt klart hund. De gir meg ubegrenset kjærlighet og er alltid glad for å se meg 😊 Vi har verdens herligste pus med en fantastisk personlighet! Er vanvittig glad i henne, men ville helt klart valgt hundene fremfor henne om jeg måtte. Samboeren er helt klart kattemenneske. Anonymkode: 02905...68f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #13 Skrevet 2. november 2020 Har hatt både hund og katter. Foretrekker hund, men har ikke noe inot katter☺️ De passer bare ikke helt til å bo sammen med meg🙈 Anonymkode: 5a973...145
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #14 Skrevet 2. november 2020 Hund, men liker katten min og. Anonymkode: 630c9...902
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #15 Skrevet 3. november 2020 Hund. De eneste kattene jeg liker er mine egne. Anonymkode: 0c3e8...88c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #16 Skrevet 3. november 2020 Har kunne hatt katt selv, men ønsker meg hund. Liker også skilpadde og ilder (to veldig store motsetninger der altså men de er begge fantastiske. Anonymkode: cdf47...d42
Brunhilde Skrevet 3. november 2020 #17 Skrevet 3. november 2020 Ja, takk, begge deler. Jeg er veldig glad i katter , og jeg er veldig glad i hunder. Jeg tenker at det ene ikke utelukker det andre, og må nok si som noen over her, jeg er ikke et katte- eller hundemenneske, jeg er et dyremenneske.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #18 Skrevet 3. november 2020 Ååh... Veldig glad i hund, men velger katt over hund når som helst. Har hund pga samboeren min. Hadde to, men kun en igjen. Irriterer meg grenseløst at han skal markere på alt, - ja, han er en hanhund. Han bjeffer og jager på mennesker. Blir så forbanna. Til og med barn kan han stå å bjeffe mot. Jeg kan ingenting om oppdragelse på hund, og kommer ikke så langt med min oppdragelse siden mannen ikke har fokus på det heller. Mannen har begynt å tenke på ny hund... Han er jo så glad i hund, han er jo oppvokst med hund. Men hundeoppdragelse kan igrunn ikke han heller. Nei, gi meg heller en katt. Anonymkode: ad5b1...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #19 Skrevet 3. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååh... Veldig glad i hund, men velger katt over hund når som helst. Har hund pga samboeren min. Hadde to, men kun en igjen. Irriterer meg grenseløst at han skal markere på alt, - ja, han er en hanhund. Han bjeffer og jager på mennesker. Blir så forbanna. Til og med barn kan han stå å bjeffe mot. Jeg kan ingenting om oppdragelse på hund, og kommer ikke så langt med min oppdragelse siden mannen ikke har fokus på det heller. Mannen har begynt å tenke på ny hund... Han er jo så glad i hund, han er jo oppvokst med hund. Men hundeoppdragelse kan igrunn ikke han heller. Nei, gi meg heller en katt. Anonymkode: ad5b1...e2a Uff... kan man ikke oppdra hund så syns jeg heller ikke man burde ha hund. Syns han virkelig at hundeholdet er koselig når hunden ikke har oppdragelse? Anonymkode: a4b31...543
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ååh... Veldig glad i hund, men velger katt over hund når som helst. Har hund pga samboeren min. Hadde to, men kun en igjen. Irriterer meg grenseløst at han skal markere på alt, - ja, han er en hanhund. Han bjeffer og jager på mennesker. Blir så forbanna. Til og med barn kan han stå å bjeffe mot. Jeg kan ingenting om oppdragelse på hund, og kommer ikke så langt med min oppdragelse siden mannen ikke har fokus på det heller. Mannen har begynt å tenke på ny hund... Han er jo så glad i hund, han er jo oppvokst med hund. Men hundeoppdragelse kan igrunn ikke han heller. Nei, gi meg heller en katt. Anonymkode: ad5b1...e2a Send gubben på kurs! Og velg tispe neste gang, og evt. rase som ikke har like lett for å bjeffe Anonymkode: 64719...357 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå