Gjest Bamse20 Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg er en snill og god kar, 29 år og prøver bare og finne noen og chatte med, venner osv. Men uansett, så er det aldri noen som svarer meg, matcher meg, eller noe. Bildene jeg har er ganske fine, og ikke noe lag og kjedelig "bakgrunninformasjon". Hva er det jeg gjør galt? kjenner jeg blir deprimert 😕
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Har du venninner? Du må spørre noen kvinnemennesker som kjenner deg. Be de være ærlig. Anonymkode: f165f...f9a 10
Gjest Bamse20 Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har du venninner? Du må spørre noen kvinnemennesker som kjenner deg. Be de være ærlig. Anonymkode: f165f...f9a Har noen, og ifølge dem så er jeg en god kar med utrolig god personlighet som vil alle godt.. Det er det alle de sier til meg.
Hr. Aktiv Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du venninner? Du må spørre noen kvinnemennesker som kjenner deg. Be de være ærlig. Anonymkode: f165f...f9a Finnes det virkelig ærlige kvinner? Kvinner som svarer? og ikke minst unngår å svare? Hvor finner du dem?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, Bamse20 said: Har noen, og ifølge dem så er jeg en god kar med utrolig god personlighet som vil alle godt.. Det er det alle de sier til meg. Ja det sier alle. Men du må be de om å være ærlig. Fortell dem om problemet ditt og be de fortelle hva det er som gjør at du ikke er attraktiv for kvinner. Si til de at de MÅ si sannheten selv om den sårer. Anonymkode: f165f...f9a 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, Bamse20 skrev: Har noen, og ifølge dem så er jeg en god kar med utrolig god personlighet som vil alle godt.. Det er det alle de sier til meg. Der har du svaret. Virker som de damene som er hakket mer frempå er ute etter bad boys, hvert fall i tyveårene. Hilsen K26, som også faller for de "slemme" 🙄 Anonymkode: f0895...e55 1
Gjest Bamse20 Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Der har du svaret. Virker som de damene som er hakket mer frempå er ute etter bad boys, hvert fall i tyveårene. Hilsen K26, som også faller for de "slemme" 🙄 Anonymkode: f0895...e55 Skjønner at folk kanskje vil ha mere "Bad boy, model osv".. Men jeg er et helt normalt menneske. Et par ekstra kilo, jobber hardt. Men jeg er ikke noe god på damefronten, selv om jeg har hatt et par forhold i min tid, men ingen som gikk så bra på grunn av idiotiske exer som var utro 😕
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Finnes det virkelig ærlige kvinner? Kvinner som svarer? og ikke minst unngår å svare? Hvor finner du dem? Ja, vi finnes. Derfor har jeg svært få venner. De tåler det heldigvis. Anonymkode: 1a3dc...78e 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, Bamse20 skrev: Skjønner at folk kanskje vil ha mere "Bad boy, model osv".. Men jeg er et helt normalt menneske. Et par ekstra kilo, jobber hardt. Men jeg er ikke noe god på damefronten, selv om jeg har hatt et par forhold i min tid, men ingen som gikk så bra på grunn av idiotiske exer som var utro 😕 Dette trenger absolutt ikke ha noe med utseendet, snakker av erfaring selv. De "verste" jeg har vært borti har ikke alltid vært de kjekkeste, langt derifra. Det er mer selvtilliten, at de er frempå og relativt uforskammet, tørr å ta initiativ på en måte som er tiltrekkende. Ja, har et slags glimt i øyet - på godt og vondt. Det ligger mye i hvordan man fremstiller seg selv og sin personlighet, selv om utseende selvsagt betyr noe. Flere har også hatt noen kilo for mye, så menn bør ikke henge seg FOR mye opp i utseendet! Tenk heller over: Hvordan kan jeg vise frem min personlighet bedre? Samtidig, hvis man er en snill fyr som har beina plantet på jorda, OG vil ha ei snill og ordentlig dame, vent heller på den rette dama. Ikke skap noe image som du i lengden ikke kan leve opp til. Tror TS bør spørre venninnene sine, slik noen over her nevnte, hva han kan gjøre for å få mer napp. Men igjen, ha i bakhodet at de damene som passer ham, kanskje ikke er de mest frempå og ikke befinner seg på de plattformene der han evt. har søkt etter dem tidligere. Tenk deg om, TS. Hvilken dame vil du ha? Hvor kan du finne henne? Anonymkode: f0895...e55 6
Miss-Grey Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Du skriver at du ikke har noen lang og kjedelig bakgrunnsinformasjon. Kanskje det er litt av problemet? Da jeg var på Tinder, sveipet jeg kategorisk vekk alle menn som ikke hadde noe særlig tekst på profilen sin. Og det var helt uavhengig av hvor kjekke de var, eller hvor fine bildene var. Det er ganske mange menn på Tinder som har tomme profiler uten tekst, evt. bare noe generisk eller masse smilefjes. Det er også ganske mange som har et dårlig bilde som første bilde, og så oppdager man ikke at han egentlig er kjempekjekk dersom man ikke tar seg til til å bla seg videre. Hvis du vil ha en ærlig mening, kan du gjerne ta screenshots av profilen din, og sende meg en PM? Jeg vet ikke om jeg ville vært i «målgruppa» di, men jeg er ganske nær deg i alder og har hjulpet en kompis med hans profil. 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #11 Skrevet 2. november 2020 Navne ditt er bamse 20, jeg antar du framstår lit pinglete. Observer dine mannlige venner og betjente som drar til seg damer. Hva har til felles? Anonymkode: 8d7e8...262 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #12 Skrevet 2. november 2020 12 minutter siden, Bamse20 skrev: Jeg er en snill og god kar, 29 år og prøver bare og finne noen og chatte med, venner osv. Men uansett, så er det aldri noen som svarer meg, matcher meg, eller noe. Bildene jeg har er ganske fine, og ikke noe lag og kjedelig "bakgrunninformasjon". Hva er det jeg gjør galt? kjenner jeg blir deprimert 😕 1. Du beskriver deg selv som «snill og god». Det gjør kun virkelig skumle folk. Slutt med det. Ingen mennesker er «snille». Vi er ville dyr som lever sammen under et tynt teppe av sivilisasjon. Dersom du, sånn helt oppriktig, går rundt og tror at du er den ene snille i flokken? Da er du enten gal eller dum. 2. du er ukritisk. Hva er verdien av å bli valgt som venn eller partner at v en fyr som helt tydelig tar «hva som helst?» Dersom noe ligger i en eske utenfor matbutikken og det står «gratis - gies bort til den første som gidder å ta dette» så går du forbi. Ikke vær den kassa med gratisvarer. Vær eksklusiv. Alle vil nemlig inn når det er begrenset me delast og venteliste. Basic menneskelig psykologi. Ikke vær han som ikke tror han er verdt noe. Hvorfor? Fordi den verdien du setter på deg er fasiten. Sier du «jeg har null verdi»? Da er det verdien din. Anonymkode: 8a039...fa2 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #13 Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, Bamse20 skrev: Skjønner at folk kanskje vil ha mere "Bad boy, model osv".. Men jeg er et helt normalt menneske. Et par ekstra kilo, jobber hardt. Men jeg er ikke noe god på damefronten, selv om jeg har hatt et par forhold i min tid, men ingen som gikk så bra på grunn av idiotiske exer som var utro 😕 Det er ikke noen vits i å prøve å være noen du ikke er. Disse møkka eksene dine, får nok oppleve det samme selv en dag. Anonymkode: 1a3dc...78e 2
Gjest Bamse20 Skrevet 2. november 2020 #14 Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke noen vits i å prøve å være noen du ikke er. Disse møkka eksene dine, får nok oppleve det samme selv en dag. Anonymkode: 1a3dc...78e Jeg blir aldri og forandre meg for noen, jeg er den jeg er. Jeg er fornøyd med den jeg er og hvordan jeg ser ut, og hvordan jeg er rundt folk. 😃
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #15 Skrevet 2. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Du beskriver deg selv som «snill og god». Det gjør kun virkelig skumle folk. Slutt med det. Ingen mennesker er «snille». Vi er ville dyr som lever sammen under et tynt teppe av sivilisasjon. Dersom du, sånn helt oppriktig, går rundt og tror at du er den ene snille i flokken? Da er du enten gal eller dum. 2. du er ukritisk. Hva er verdien av å bli valgt som venn eller partner at v en fyr som helt tydelig tar «hva som helst?» Dersom noe ligger i en eske utenfor matbutikken og det står «gratis - gies bort til den første som gidder å ta dette» så går du forbi. Ikke vær den kassa med gratisvarer. Vær eksklusiv. Alle vil nemlig inn når det er begrenset me delast og venteliste. Basic menneskelig psykologi. Ikke vær han som ikke tror han er verdt noe. Hvorfor? Fordi den verdien du setter på deg er fasiten. Sier du «jeg har null verdi»? Da er det verdien din. Anonymkode: 8a039...fa2 1: Det med å si at man er snill gjøre deg ikke automatisk til gal eller dum. Beklager ord språket, men når jeg leste alt du skrev først tenkte jeg at du tenker jo ganske svart og hvit + ganske arrogant. Livet er ikke enten; snill eller slem, svart eller hvit, smart eller dum. Er du seriøs?!! forstår litt hva du mener, men du tenker ganske negativt for min del og ganske basic. Tro meg og tenke så basic er ikke alltid bra.. viser bare at du ikke bruker helt hue ditt til å vurdere og tenke litt selv, du bare hører det basic og tenker tja.. det er bra nok for meg. Anonymkode: 7ca7e...5ea 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #16 Skrevet 2. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: 1. Du beskriver deg selv som «snill og god». Det gjør kun virkelig skumle folk. Slutt med det. Ingen mennesker er «snille». Vi er ville dyr som lever sammen under et tynt teppe av sivilisasjon. Dersom du, sånn helt oppriktig, går rundt og tror at du er den ene snille i flokken? Da er du enten gal eller dum. Anonymkode: 8a039...fa2 Uff for noe svada. Anonymkode: f165f...f9a 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #17 Skrevet 2. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Du beskriver deg selv som «snill og god». Det gjør kun virkelig skumle folk. Slutt med det. Ingen mennesker er «snille». Vi er ville dyr som lever sammen under et tynt teppe av sivilisasjon. Dersom du, sånn helt oppriktig, går rundt og tror at du er den ene snille i flokken? Da er du enten gal eller dum. 2. du er ukritisk. Hva er verdien av å bli valgt som venn eller partner at v en fyr som helt tydelig tar «hva som helst?» Dersom noe ligger i en eske utenfor matbutikken og det står «gratis - gies bort til den første som gidder å ta dette» så går du forbi. Ikke vær den kassa med gratisvarer. Vær eksklusiv. Alle vil nemlig inn når det er begrenset me delast og venteliste. Basic menneskelig psykologi. Ikke vær han som ikke tror han er verdt noe. Hvorfor? Fordi den verdien du setter på deg er fasiten. Sier du «jeg har null verdi»? Da er det verdien din. Anonymkode: 8a039...fa2 Enig i dette. Man er ikke verdt mer enn en selv bestemmer. Og lar man noen som ikke forstår deg eller liker hele deg bestemme hvor mye verdt du er, blir den verdien erlik null. Anonymkode: d0ad0...33e 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #18 Skrevet 2. november 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Du beskriver deg selv som «snill og god». Det gjør kun virkelig skumle folk Jeg er så evinnelig lei av dette gnålet om at snille menn er så fæle og onde... Snille menn har ikke draget, men det betyr ikke at de er voldelige eller noe. Ts mitt råd er rett og slett å vente et par år før du begynner å aktivt lete etter dame igjen. Det blir litt lettere for hvert år, ingen vits å stresse med dette. Du er ung og har god tid Anonymkode: 0e4b3...aff 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #19 Skrevet 2. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff for noe svada. Anonymkode: f165f...f9a Jeg er delvis enig med den du siterer. Han kunne ha beskrevet seg med alt mulig, men når han drar fram "snill" som det ene adjektivet, så må det bety at han mener han har noe å fare med, som ikke de andre har. Anonymkode: 682f7...020 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #20 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er delvis enig med den du siterer. Han kunne ha beskrevet seg med alt mulig, men når han drar fram "snill" som det ene adjektivet, så må det bety at han mener han har noe å fare med, som ikke de andre har. Anonymkode: 682f7...020 Å være snill er noe man velger. Det er ingen som er snille slik folk ofte tror. Å være snill handler om å gjøre det som er riktig selv om man egentlig ikke vil eller selv om man ikke vil tjene på det. Hvis jeg er driiiit sliten fordi jeg har en krevende jobb og har jobbet 80 timer overtid denne måneden og noen i nød spør om jeg kan hjelpe til med flytting så sier jeg ja, fordi jeg VELGER å være snill. Det betyr ikke at jeg lar meg utnytte eller at jeg er dumsnill, det betyr at jeg har gjort et bevisst valg om at JEG vil bidra med litt positivitet i verden. Så ja, jeg hjelper til med flyttingen og når vi er ferdige så er jeg så sliten og uopplagt at jeg har lyst til å spy men det skjuler jeg. Det er ingen som vet hvor mye den flyttingen kostet meg akkurat der og da men det er heller ikke viktig. Jeg hjelper ikke fordi jeg vil ha anerkjennelse eller ære, mine motiver er mine egne private motiver. Jeg velger å være snill. Hvis du skal være snill og gjøre en tjeneste som koster deg NULL innsats eller energi så er ikke det å være snill. Da er tjenesten du gjør verdiløs. Men hvis du gir av deg selv og det koster....ja det er da du er snill. Men så har man fjompenisser på internet som mener at snille folk er skummel, gal eller dum. Slik er det for meg i alle fall, men hvordan TS egentlig er vet vi ikke. Anonymkode: f165f...f9a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå