AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Kan såpass lett d vitamin mangel (blodprøve 46) føre til at jeg føler meg trøtt, sliten og slapp? Har dager hvor jeg føler meg så sliten at jeg bare vil legge meg ned. Kroppen føles tungt som bly, å jeg føler at jeg går i en døs. Føler meg så dritt! Men så har jeg dager som jeg føler meg ganske bra, med masse energi. Men det er absolutt flest dager jeg føler meg sliten. Men jeg har jo verdier bare rett under referanseverdien. Erfaringer? Anonymkode: 3f2a5...38d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Jepp. D-vitamin bør man helst være i øvre del av referanseverdien... Det skader ikke og du føler deg sannsynligvis bedre der. Anonymkode: c83c4...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Å ja. Da får jeg sikkert beskjed om å ta noe tilskudd da kanskje. Takk for svar! Anonymkode: 3f2a5...38d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ja. Da får jeg sikkert beskjed om å ta noe tilskudd da kanskje. Takk for svar! Anonymkode: 3f2a5...38d Start med tran 😊 Anonymkode: ba1f3...be0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Prøv å få opp verdiene med tilskudd og sjekk igjen om ett pr -tre måneder. Om du fremdeles da er i dårlig form kan du jo vurdere om det er noe annet som gjør at du føler deg hanglete. Anonymkode: 92d03...74d
Candiru Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Du kan godt føle deg slapp med de verdiene der ja, men det kan også være andre grunner for slappheten. Har du sjekket stoffskiftet ditt? Jeg har hatt verdier de siste 5-6 årene på rundt 30, men er ikke spesielt preget av det bortsett fra at jeg trenger en god del nattesøvn. Kan sove 12-13 timer de nettene hvor jeg ikke skal tidlig opp på jobb.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 Er anbefalt med tilskudd alle vinter måneden i året i Norge. Husk at nivået ditt muligens er på vei ned. Folk flest synker vinteren gjennom til april ish. Anonymkode: 5b0b6...6e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå