AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Gjør jeg noe galt i dette...? Har en date som jeg helt ærlig har utviklet noe romantiske følelser for, men jeg føler han er noe... treg. Dvs at han kan være ganske vag til tider om planene hans osv, og har ingen planer for å møtes i helgene og hvis jeg foreslår noe så får jeg kanskje til svar for så å finne ut at han er med andre venner. Misforstå meg rett, jeg er ikke ute etter å kontrollere hva han skal bruke fritiden sin på. Men jeg føler meg tilsidesatt og ganske lavt nede på prioriteringslisten hans. Jeg gir likevel space og maser ikke. Ja, jeg er noe forelsket men jeg lar ikke disse følelsene styre meg. Dette har naturligvis ført til såre og negative følelser hos meg, og jeg har derfor tatt meg friheten til å date andre menn. Fordi hvorfor skal jeg sitte hjemme helg etter helg og vente på noen som ikke planlegger og prioriterer å møte meg? Til info så har vi til gjengjeld de gangene vi faktisk har møttes (hjemme hos en av oss) vært veldig kjærlige (holdt hender osv) og han har sagt at han er glad i meg. Men problemet er at jeg opplever han som hot n' cold selv om det ikke er sikkert han mener å være det. Kan jo være at han ikke forstår hvordan han skal spille kortene sine riktig. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: add72...dd9 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Hadde samme utfordringen. Menn som ikke er selvsikre og konsekvente i datingperioden og ellers er ikke noe å bruke tiden sin på. Det viser hvor lite du er prioritert og hvordan et evt forhold ville blitt. Du gjør etter min mening det rette med å date andre. Så lenge han ikke stepper opp og ber deg om å være ekslusiv er du i din fulle rett til å date andre. Anonymkode: 2bac8...814 10
Mona123 Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Har du kommunisert dette med han? Si du synes det er vanskelig å bygge videre på noe når dere ikke har så mye kontakt. Du finner fort ut av om han vil steppe opp eller ikke. 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Vet det er vanskelig når du er forelsket, men du burde kutte ut en fyr som ikke prioriterer deg fremfor å la deg bruke når han er tom for andre muligheter. Møt andre - men ikke han. Anonymkode: bb753...a10 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, Mona123 skrev: Har du kommunisert dette med han? Si du synes det er vanskelig å bygge videre på noe når dere ikke har så mye kontakt. Du finner fort ut av om han vil steppe opp eller ikke. Vet ikke om det er så lurt? Anonymkode: add72...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Erfaring tilsier at en som er virkelig interessert er mye mer på enn det der. Jeg ville glemt han og gått videre. Anonymkode: dfbb6...a14 14
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 He’s just not that into you. Glem han og gå videre. 👍🏼 Anonymkode: fabcb...a1e 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Hva betyr det når han likevel sender mange meldinger hver dag? God morgen, god natt, tenker på deg og spør hvordan det går osv. Anonymkode: add72...dd9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Hvem er det du prøver å lyve til egentlig, deg selv eller andre? Dersom du hadde utviklet romantiske følelser og var forelsket, så hadde du aldri brukt mer tid på noen andre mennesker. Du har tatt friheten til å date andre menn fordi har blitt såret. Og så tenker du aldri på hvordan du får han til å føle seg med hvordan du snakker til han? Du burde absolutt date andre høres det ut som. Han bør lete etter noen som ønsker å satse på han. Anonymkode: 0d2c5...d62 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det når han likevel sender mange meldinger hver dag? God morgen, god natt, tenker på deg og spør hvordan det går osv. Anonymkode: add72...dd9 Kanskje han liker oppmerksomheten han får fra deg, men ikke ønsker noe mer, eller ønsker å jobbe noe særlig for det? 🤷🏼♀️ om han aldri vil møtes, er han jo ikke interessert i å ta det til et nytt nivå. Anonymkode: 4990e...69d 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #11 Skrevet 2. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han liker oppmerksomheten han får fra deg, men ikke ønsker noe mer, eller ønsker å jobbe noe særlig for det? 🤷🏼♀️ om han aldri vil møtes, er han jo ikke interessert i å ta det til et nytt nivå. Anonymkode: 4990e...69d Kanskje han er ganske blottet for selvinnsikt og vet ikke hva han ønsker og følger ikke sin egen vilje, fordi han ikke klarer å høre resten av seg selv? 🤷♀️ Anonymkode: 0d2c5...d62
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #12 Skrevet 2. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han liker oppmerksomheten han får fra deg, men ikke ønsker noe mer, eller ønsker å jobbe noe særlig for det? 🤷🏼♀️ om han aldri vil møtes, er han jo ikke interessert i å ta det til et nytt nivå. Anonymkode: 4990e...69d Har du forslag til hva jeg bør gjøre i denne situasjonen? Bare blokkere og slette han overalt? Hva når vi tilfeldig møtes? 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det du prøver å lyve til egentlig, deg selv eller andre? Dersom du hadde utviklet romantiske følelser og var forelsket, så hadde du aldri brukt mer tid på noen andre mennesker. Du har tatt friheten til å date andre menn fordi har blitt såret. Og så tenker du aldri på hvordan du får han til å føle seg med hvordan du snakker til han? Du burde absolutt date andre høres det ut som. Han bør lete etter noen som ønsker å satse på han. Anonymkode: 0d2c5...d62 Nja.. Jeg drar på date med andre, men han er konstant i tankene mine. Anonymkode: add72...dd9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #13 Skrevet 2. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja.. Jeg drar på date med andre, men han er konstant i tankene mine. Anonymkode: add72...dd9 Stakkars fyr. Anonymkode: 0d2c5...d62 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #14 Skrevet 2. november 2020 Ærlig talt, snakk med fyren. Hva er alt dette tullet med hinting og tolking og forumtråder? Problemet her er jo helt åpenbart kommunikasjonssvikt. Anonymkode: 10372...cac 1
Gjest Minesveiper Skrevet 2. november 2020 #15 Skrevet 2. november 2020 For meg virker det ikke som han er skikkelig interessert.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #16 Skrevet 2. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt, snakk med fyren. Hva er alt dette tullet med hinting og tolking og forumtråder? Problemet her er jo helt åpenbart kommunikasjonssvikt. Anonymkode: 10372...cac Eller forståelsesvikt. Alt ettersom. Anonymkode: 0d2c5...d62
norw Skrevet 2. november 2020 #17 Skrevet 2. november 2020 Hvis du treffer andre, så kan du like gjerne avslutte med ham, evt kan dere ha en seksuell relasjon. Du kan ikke bare treffe andre menn og mene at det er innenfor, hvis du egentlig vil ha et fast forhold med ham. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #18 Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, norw skrev: Hvis du treffer andre, så kan du like gjerne avslutte med ham, evt kan dere ha en seksuell relasjon. Du kan ikke bare treffe andre menn og mene at det er innenfor, hvis du egentlig vil ha et fast forhold med ham. You go, girl. ❤ Anonymkode: 0d2c5...d62 3
norw Skrevet 2. november 2020 #19 Skrevet 2. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: You go, girl. ❤ Anonymkode: 0d2c5...d62 ?
Gjest Neocortex Skrevet 2. november 2020 #20 Skrevet 2. november 2020 Når man finner ut at man har litt følelser for den andre parten er det på tide å spørre om dere skal være eksklusive. Virker jo som det generelt er litt dårlig kommunikasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå