AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Våknet med redusert følelse i to fingrer lørdag, følelsen har ikke kommet igjen enda. Legen sier karpaltunnelsyndrom, men jeg har ikke hatt smerter? Albuen på samme arm derimot har vært plagsom i flere år. Anonymkode: 991d7...c0a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Har flere kolleger som er operert for karpaltunnelsyndrom, ingen hadde smerter, utelukkende nedsatt følelse og kraft. Anonymkode: 86878...64c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Er det lille- og ringfingeren som er numne? I såfall er det vel muligens kubitaltunnelsyndrom? Anonymkode: 86878...64c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Nei, det er peke og langfingeren primært, og oppå hånden og mellom de to fingrene. Jeg har i tillegg vært plaget med flimring på høyre øye, og fikk nylig påvist noe de mente var herpesutbrudd i halsen. En kiropraktorside nevnte i en bisetning at herpesinfeksjon kunne medføre følelsestap i fingrene. Nedsatt kraft har jeg ikke vært plaget med. Har en tildels fysisk jobb og det har hendt at hendene nesten slutter å virke, men da har man drasset og holdt på tynne tunge plater. Anonymkode: 991d7...c0a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Våknet med redusert følelse i to fingrer lørdag, følelsen har ikke kommet igjen enda. Legen sier karpaltunnelsyndrom, men jeg har ikke hatt smerter? Albuen på samme arm derimot har vært plagsom i flere år. Anonymkode: 991d7...c0a Hva som er galt med albuen? Anonymkode: 809c8...c04
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva som er galt med albuen? Anonymkode: 809c8...c04 Tennisalbue. Anonymkode: 991d7...c0a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tennisalbue. Anonymkode: 991d7...c0a Kan det ikke ha sammenheng med det da? (Jeg vet ikke, bare undrer) Anonymkode: 809c8...c04
Birdyen Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Operert for karpapsyndrom. Ingen smerter ved og under dette, men fikk muskelsvinn før operasjon. Slet ned å holde på blyanter etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå