AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg skal skaffe katteluke og lurer på om noen har erfaring med en som ikke slipper kulde og samtidig har chipleser? Jeg skal ha den i verandadøra som er i stuen, så må være ganske isolert. Håper på svar 😊 Anonymkode: 2a5f0...10f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Vi har den fra sureflap. Den er i gangen vår, vi bor i vinterland (trysil) og kan ikke si vi merker noe til at det er noe kaldere der etter at vi fikk luke 😛 vår står i en vegg da, så selve luka er lenger bort fra utsiden enn om vi hadde satt den i en dør, mulig det hjelper. Det finnes en som er isolert veit jeg, men den har ikke chip leser, så hvem som helst kommer seg inn. Anonymkode: a8fa6...796
Minya Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Vil du ha ekstra isolering, kan du vurdere å sette luka i en vegg i stedet for en dør, med ekstra lang tunnell. Du kan også lime på noe stoff på innsiden av lukene på hver side, for at det skal bli mer vindtett. Ellers er det generelt lite ekstra kulde fra en liten katteluke, særlig hvis døren er tykk nok til at du kan sette inn dobbel flapp, slik at du får et lite luftlag mellom to flapper.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Jeg vet ikke om det vil fungere, men å teipe litt bobleplast over luka (teipet i overkant) vil kanskje hjelpe? Det ser ikke så pent ut, men kan nok gjøre nytten, om pus aksepterer det. Anonymkode: 297c7...498
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå