AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg fikk satt inn hormonspiral i august og jeg ville prøve det fordi virkningen av hormoner skulle være lokalt så derfor ville man ikke merke bivirkninger på grunn av det. Men etter at jeg fikk den satt inn så merker jeg forskjell på humøret. Det kan jo gå litt opp og ned ellers også, men selv om jeg har vært gjennom vanskelige perioder så er det ikke sånn. Føler meg sint og generelt dårlig humør. Det minner meg egentlig om da jeg gikk på p-piller og da ble jeg en bitch. Det virker som humøret blir forsterket, men i feil retning. Sånt som dette var jo det jeg ville unngå. Derfor lurer jeg på om det er normalt å ha slike bivirkninger? Anonymkode: fcbc5...102
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Glemte å skrive at jeg har Kyleena og den skulle det være minst hormoner i, men allikevel så reagerer jeg virker det som. Anonymkode: fcbc5...102
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Jeg fikk satt inn Mirena for litt over to uker siden, og jeg har vært veldig nedfor etter det. Jeg går på antidepressiva fra før, men nå føler jeg at de ikke hjelper noe som helst. Er så nedstemt. Jeg har lest at hormonspiraler kan gi humørsvingninger og depresjon, men at bivirkninger ofte gir seg etter 3 måneder. Så spørsmålet er om du føler for å prøve og se om det gir seg, eller bare ta den ut. Jeg tenkte å se det an litt, men om jeg fortsetter å ha så mørke tanker som jeg har nå, så må jeg bare få tatt den ut. Blir jo redd for hva jeg kan finne på. Sikkert lurt å dra til legen og ta en prat om det hvis du er veldig plaget. Anonymkode: aa58c...107
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Jeg hadde en del bivirkninger de første 6 månedene. Det er bare kroppen som justerer seg. Har nå hatt hormonspiral i over et år og er helt fin. Anonymkode: 39e35...25b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Jeg fikk litt mer kviser de første månedene, men det stabiliserte seg. Ellers har jeg kun én bivirkning, nemlig null mensen 😄 Nå er jeg i utgangspunktet ikke spesielt hormonell av meg, da. Men har ikke merka noe som helst på det området. Veldig fornøyd med hormonspiral. Anonymkode: 279bc...4d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå