Gå til innhold

Baby 2021?


Kim Possible

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha lest mange andre dagbøker tenkte jeg å starte min egen 😊 Hvor jeg kan dele tanker og følelser rundt prøvingen og veien videre.

Jeg og min samboer er i midten av 20 åra, i full jobb og ellers god helse. Vi har prøvd å bli gravid igjen i over 2 år. Var gravid i juli 2018, men hadde en SA i september 2018. Etter jeg hadde spontanaborten så tok vi det litt chill, og tenkte at dette ville skje ''raskt'' igjen. Månedene gikk og plutselig hadde det gått et år... Begynte da å bli utålmodig og lei, og gikk da til innkjøp av EL-tester hvor jeg testet flere måneder uten at noe skjedde. Jeg har hatt veldig uregelmessig mensen siden spontanaborten, alt fra 27-60 dager syklus.

Rett før korona kom skulle jeg til legen for videre utredning, men timen ble avbestilt siden de ville begrense antall pasienter på kontoret og utsette de konsultasjonene som ikke krevde akutt medisinsk hjelp. Det gikk noen månder før jeg fikk komme inn hos legen (midten av august), og han skulle henvise meg videre til infert. gyn. Heldigvis er i morgen dagen vi skal utredes og forhåpentligvis kan vi finne ut mer om veien videre.

Hvis noen vil følge med veien videre hadde det vært hyggelig ❤️

 

 

Endret av Kim Possible
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 
Det var leit å høre hvor lenge dere har prøvd. Håper at du får noen gode svar fra gynekologen i dag slik at du forhåpentligvis får noen medisiner som kan hjelpe deg med å få syklusen tilbake. 

Blir spennende å følge med her! Lykke til på timen i dag ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i dagbokgjengen :klemmer:

Trist å høre at du har opplevd SA og at tiden drøyer... Men krysser fingrene for at det får fortgang på seg når du bare får litt hjelp. Kanskje bare litt medisinhjelp som skal til for å få hormonene på rett vei igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...