Gå til innhold

Blackout i fylla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann :-) Jeg var ute på fest igår og opplevde å ikke huske noe som helst i ca 1 til to timer. Har noen av dere opplevd å få blackout sånn at dere ikke husker hva man har gjort eller hva man har sagt en viss periode over tid en kveld?

Anonymkode: 1a9e0...4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ansvarlig av deg, mitt oppi en pandemi 👍👏👏

Anonymkode: d7ca6...73e

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så ansvarlig av deg, mitt oppi en pandemi 👍👏👏

*midt 

Skrevet

Ja. På det verste husker jeg ikke engang at jeg begynte å drikke. Har alltid vært sånn.

Anonymkode: 106d9...7e0

Skrevet

Da høres man ikke voksen nok ut til å drikke alkohol, når man har så lite kontroll.

Ikke noe imot at folk drikker, men når man klarer å drikke seg til blackout så er man ikke i stand til å ta vare på seg selv, og da burde man egentlig ikke drikke.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Blueberrymuffin skrev:

Da høres man ikke voksen nok ut til å drikke alkohol, når man har så lite kontroll.

Ikke noe imot at folk drikker, men når man klarer å drikke seg til blackout så er man ikke i stand til å ta vare på seg selv, og da burde man egentlig ikke drikke.

Joda, jeg har alltid tatt vare på meg selv, selv om jeg ikke husker noe. Kommer alltid hjem og har aldri rotet meg bort i noe. Slik har det vært i 25+ år.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg har alltid tatt vare på meg selv, selv om jeg ikke husker noe. Kommer alltid hjem og har aldri rotet meg bort i noe. Slik har det vært i 25+ år.

Hvordan vet du at du aldri har rotet deg borti noe, når du samtidig sier at du ikke husker noe. Her motsier du deg selv.

Når du har holdt på slik i 25+ er det noe som heter å vokse opp og bli ansvarlig. 

Får man regelmessig blackout i fylla så har man et stort problem med alkohol, og burde strengt tatt ikke drikke eller være veldig forsiktig med alkohol.

Om dette ikke er en trolletråd, så virker du ekstremt umoden for alderen.

• Liker 1
Skrevet

Dette har kun skjedd et par ganger siden jeg begynte å drikke for 6-7 år siden men jeg pleier alltid å huske bruddstykker visst jeg ikke husker alt. Men her er alt svart for de 1-2 timene

Skrevet

Ts over forresten

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette har kun skjedd et par ganger siden jeg begynte å drikke for 6-7 år siden men jeg pleier alltid å huske bruddstykker visst jeg ikke husker alt. Men her er alt svart for de 1-2 timene

Det er slike som deg som sprer korona. Man går for faen ikke på fest og drikker seg fra sans og samling i disse tider 🤦‍♀️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir jævlig lett med smittesporing om du nå er smittet. Not! Herregud, flaut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...