AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Avrevet fingernegel for et par dager siden. Negel sitter fortsatt på. Veldig hoven blitt, blå på undersiden, varm, væsker litt og pipler litt blod, lurer på om den kan være betent.. Hva er best å rengjøre med? Og hvor ofte. Anonymkode: 5de21...9c4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Rens med pyrisept? Neglen ramler jo av etterhvert, Anonymkode: 4e4c5...058
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Jeg tror kanskje du skulle tatt deg en tur til legevakten? Da kan de både rengjøre den og vurdere om neglen kan sikres, eller om den bør takes av. Slik du beskriver den høres den betent ut. Om du er usikker svarer de på telefonen også, og kan gi bedre råd enn kg:) Anonymkode: 0fbc0...bd8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Kok vann vent til det er lunkent og ha i litt grønnsåpe. Sitt med fingeren i i 5 til 10 minutter hver eneste dag. Da blir en eventuell betennelse borte. Gjør dette hver gang og legen min sier seg alltid enig i at dette er greit. Hadde sydd 15 sting i hånda og fikk betennelse. Legen ville ha meg på antibiotika men jeg spurte om jeg fikk prøve med grønnsåpe først. 5 dager etter var all betennelse borte. Men husk å koke vannet, det er viktig. Anonymkode: 3ad47...876
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå