AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Her den ene dagen falt jeg i bakken. Jeg stod opp av senga på morningen, følte meg svimmel og rommet spant. Holdt meg til veggen og det gikk over. Ble stående å være på telefonen, kjente prikking under benene (gjorde dette da jeg våknet, mn pleier å være stiv så tenkte d kun var d). Prikkingene ble værre og mer ubehagelig, ting ble svart og da jeg åpnet øynene lå jeg på gulvet. Hadde rykninger hvor høyre arm og nakken min rykket i hverandre. Har hatt stiv nakke og skulder siden da, har gått halv uke siden da... har aldriiiii besvimt før eller noe så vet ikkje om jeg besvimte..? Har heller aldri hatt noen helseproblemer.. takk for alt av svar.. 😊 Anonymkode: f921c...62d
Stoltskeiv Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Ja! Skjedde med meg ofte før. Ta deg en tur til legen og ta noen blodprøver!
Gjest Tamsi Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Sånn er det når jeg svimer av iallefall. Ekstremt svimmel, så kommer prikking, kvalme, blir svart, så plutselig våken. Jeg har svimt av etter småstygge skader, skar meg ganske kraftig i en finger en gang jeg laget mat, og gikk i gulvet. Måtte sys på legevakten og de ville nesten ikke la meg gå fordi jeg hadde svimt av. "En førstegangs besvimelse - eller en helt uforklarlig besvimelse - bør vurderes av lege." https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/diverse/besvimelse/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå