Gå til innhold

Coronatest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ta coronatest, og er så nervøs. Har tatt både halsprøve og neseprøve før corona kom. Halsprøven brukte de veldig lang tid på å klare å ta av meg, for jeg bare brakk meg. Har i tillegg ikke mandler, så de sleit tydeligvis med det også. Neseprøven også syns jeg var helt forferdelig..noen tips for å klare å slappe av under coronatesten? Høres pinglete ut å være så nervøs, men jeg sliter virkelig med de pinnene. 

Anonymkode: cb436...063

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å tenk at det er en midlertidig smerte. Plutselig er det over. 

Anonymkode: 352b3...79d

Skrevet

Er det forresten for at du vil være anonym at denne ikke ligger i riktig kategori?

Anonymkode: 352b3...79d

Skrevet

Si til deg selv at ingenting kan gå galt. Alle synes det er litt ubehagelig. Ingenting kan gå galt.

Anonymkode: 99d04...47d

Skrevet

Når du begynner å tenke på hvor nervøs du er for testen og grue for hvordan det skal gå, kan du prøve å avbryte de tankene og forestille deg hvordan det skal bli etter at det er over istedet? Det tok bare noen sekunder og du er lettet og glad for at det er over. Kanskje skal du belønne deg med noe når du er ferdig, gjøre noe du liker når du kommer hjem? Se en serie, lage noe god mat eller noe annet du kan glede deg litt til. Se det klart for deg akkurat hvor fint det skal bli. Så bytter du ut bekymringen om hvordan det skal gå med testen med hyggelige tanker om hva du skal gjøre etterpå.

Og egentlig så behøver du ikke tenke på hvordan det skal gå. Alt du behøver å gjøre er å møte opp, så ordner andre resten. Brekker du deg et par ganger så ja vel... Hva så? Ett minutt senere så er du på vei ut derfra. :)

Anonymkode: 29615...fae

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...