AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg tenkte jeg skulle prøve å bake denne kaken, men ble litt usikker når det gjelder juicen. Burde jeg presse min egen juice av ferske appelsiner, eller er det noe i kjøpe-juicen som bidrar til å gjøre kaken saftig? Spiller det i så fall noen rolle hva slags / hvilken appelsinjuice jeg kjøper? Noen med kunnskap eller erfaring som kan svare meg? Anonymkode: 9f108...ac3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Er det ikke bare for at kaken skal smake litt appelsin da? Da vil jeg tro det ikke er så viktig med hva slags juice du kjøper/lager bare du selv synes juicen er god. Anonymkode: ee8ea...eda
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Jeg pleier å bruke det jeg har. Har jeg appelsiner så presser jeg juicen, og har jeg juice på kartong så bruker jeg det. Anonymkode: e59c5...3df
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 På 1.11.2020 den 17.47, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å bruke det jeg har. Har jeg appelsiner så presser jeg juicen, og har jeg juice på kartong så bruker jeg det. Anonymkode: e59c5...3df Ok, takk Anonymkode: 9f108...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå