Gå til innhold

Onlyfans?

Fremhevede innlegg

Gjest wanderer
Skrevet (endret)
Kaiminator skrev (På 16.3.2021 den 21.32):

Markedet er incels og andre som syns det er greit å betale for sexualisert innehold. Stakkarer som blir kåt på ideen av at de har sjans så lenge de betaler.

Mysticgirl skrev (På 16.3.2021 den 22.56):

Det @Kaiminatorsier

Mysticgirl skrev (På 16.3.2021 den 22.57):

Ja, selvsagt er jeg det. Onlyfans hadde ikke eksistert uten kåte menn som betaler for å se på kvinner.

Blir som å si at kun ensomme og incels bruker eskortetjenester når ifølge eskorter som har blitt intervjuet selv sier at mange av dem er gifte menn med barn.

Og med tanke på hvor mange som er i ulykkelige ekteskap så er kanskje onlyfans løsningen for noen.

Jeg personlig har opplevd utroskap og synes det var svært vondt så jeg oppfordrer ikke til det men bare sier det som det er.

Endret av wanderer
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 20.53):

Det er jo menn som kjøper disse tjenestene. Så klart er det de som holder markedet oppe. Hvem ellers? Kvinnene? De hadde ikke klart å drive med slikt om mennene ikke kjøpte. Matbutikker går ikke om folk ikke kjøper varer osv. 

Anonymkode: 24280...37d

Kvinner er jo de som lager markedet. Ferdig snakket. De mennene som gidder å bruke penger på sånt tull, er desperate og får seg ikke noe irl, så only fans er utnyttelse av ensomme menn som får kontakt med ei han ikke ville hatt sjangs på i den virkelige verden. Skulle ønske de gjorde only fans forbudt og lignende sider. Det som er flaut i 2021, er at norske kvinner ikke velger å få seg en utdannelse/jobb i verdens beste land å bo i.

Anonymkode: d7fc1...e7b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner er jo de som lager markedet. Ferdig snakket. De mennene som gidder å bruke penger på sånt tull, er desperate og får seg ikke noe irl, så only fans er utnyttelse av ensomme menn som får kontakt med ei han ikke ville hatt sjangs på i den virkelige verden. Skulle ønske de gjorde only fans forbudt og lignende sider. Det som er flaut i 2021, er at norske kvinner ikke velger å få seg en utdannelse/jobb i verdens beste land å bo i.

Dette stemmer faktisk ikke. Jeg vet med sikkerhet at svært mange av mennene som kjøper sex både av prostituerte og OF og andre nettjenester, ofte er flotte og hyggelige menn som er samboer eller gift. De ønsker rett og slett bare litt mer spenning, eller å få lekt ut fetisjer som kona ikke er interessert i.

Anonymkode: 8c3de...778

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette stemmer faktisk ikke. Jeg vet med sikkerhet at svært mange av mennene som kjøper sex både av prostituerte og OF og andre nettjenester, ofte er flotte og hyggelige menn som er samboer eller gift. De ønsker rett og slett bare litt mer spenning, eller å få lekt ut fetisjer som kona ikke er interessert i.

De er jo i samme kategori da, bare at de sitter stuck i et forhold de ikke får levd ut fantasiene sine. Hadde jeg vært i et sånt forhold, hadde jeg rett og slett funnet meg ei ny dame fremfor en "fantasifigur" på Only Fans..

Når skal kvinner begynne å ta ansvar for sine egne handlinger?

Man kan sammenligne det med å dyrke/selge narkotika. Det vil fortsatt være kjøpere av shady ting så lenge det er et produkt å selge. De som har ansvaret er de som sprer dette produktet ut til massene. Man gir heller ikke sukker eller oppfordrer til en som er helseskadelig ovevektig å bare spise kake. Men blir han tilbydd det spiser han det såklart. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er jo menn som gjør at det er et marked for å selge sex. Hadde ingen kjøpt sex, hadde ingen kunnet solgt seg heller, siden det ikke hadde vært marked for det. Hva er det du ikke skjønner? 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Det er jo menn som gjør at det er et marked for å selge sex. Hadde ingen kjøpt sex, hadde ingen kunnet solgt seg heller, siden det ikke hadde vært marked for det. Hva er det du ikke skjønner? 

Fyfaen, snakk om å lage unnskyldning for at kvinner skal få selge musa.

Anonymkode: 57d1d...82b

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvem lager unnskyldninger? Det er jo klart at om ingen menn hadde kjøpt sex, hadde det jo ikke vært et marked for  å selge sex heller. Det er jo derfor kvinner selger sex . For penger. Jeg sier det jo bare slik det er :) 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (36 minutter siden):

Hvem lager unnskyldninger? Det er jo klart at om ingen menn hadde kjøpt sex, hadde det jo ikke vært et marked for  å selge sex heller. Det er jo derfor kvinner selger sex . For penger. Jeg sier det jo bare slik det er :) 

Og det samme kan du si, hadde ikke kvinner solgt sex hadde det heller ikke vært noe marked. Det er den som distruberer/selger som må slutte hvis markedet skal dø ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler stemmer. Menn kjøper og insentiverer sexsalg, men den enorme tilgjengeligheten på sexkjøp gjør også at menn tror at dette er gjengs å gjøre. Derfor er dette en selvforsterkende symbiose hvor både menn og kvinner bidrar i så måte. Det finnes sikkert et sexmarked i Teheran også, men der er den patriarkale og religiøse undertrykkelsen stor nok til å ikke la det vokse ut av proporsjoner. 

Anonymkode: dea86...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at vi skylder på begge kjønn her. 

Kvinner lager markedet, og menn bruker markedet. 

Men jeg må si at hele markedet er forkastelig. 

Eier ikke folk verdighet? Både fra og til? 

Anonymkode: 01238...8d3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvis en kvinne har lyst til å selge musa da? 

Skrevet
On 11/1/2020 at 5:10 PM, AnonymBruker said:

Prostitusjon tar stadig nye veier ser jeg.. Hvor er verden på vei🙄 

Er vel bra at det går fra gatehjørnene og bordellene - hvor det har vært gjennom hele historien - og inn på en arena hvor man ikke kan bli mishandlet, drept eller utsatt for sykdommer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinnen som skaper markedet, er jo vi som tilbyr våre tjenester og utnytter menn.

Jeg har laget meg onlyfans konto for å tjene litt ekstra penger, det funker fint. Aldri vis bilder med ansiktet ditt eller noe som kan kjennes igjen. Tar mine bilder/filmer med hvit vegg som bakgrunn.

Tjener lett endel tusen hver mnd på dette, krever lite arbeid. Sist mnd tjente jeg 15k.

Anonymkode: 3fc51...314

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 20.06):

Og det samme kan du si, hadde ikke kvinner solgt sex hadde det heller ikke vært noe marked. Det er den som distruberer/selger som må slutte hvis markedet skal dø ut.

Nei selvsagt slutter ikke folk å selge , når det er penger å tjene. Er markedet stort for brennevin, slutter jo ikke folk å selge det for å tape penger. Slutter folk å kjøpe det, er det ingen vits å selge det heller.

Ingen bedrift eller foretak vil tape penger på et produkt, og de tar det ikke inn om det ikke selger.   Men et populært produkt med stor etterspørsel, vil jo selge bra og dermed tar de det inn og håver inn penger :) 

Uansett om kvinner slutter å selge seg, vil jo etterspørselen og markedet for å selge være stort, siden menn vil betale for sex. Så kvinner som er i manko på penger, i en fortvilt situasjon, kan terskelen være lav for å tjene penger, siden de vet at markedet, etterspørselen etter sex er stor. Så da er det lettjente penger.

Det vil nok dessverre aldri forsvinne med mindre de som kjøper, slutter å kjøpe :) 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Mysticgirl said:

Nei selvsagt slutter ikke folk å selge , når det er penger å tjene. Er markedet stort for brennevin, slutter jo ikke folk å selge det for å tape penger. Slutter folk å kjøpe det, er det ingen vits å selge det heller.

Ingen bedrift eller foretak vil tape penger på et produkt, og de tar det ikke inn om det ikke selger.   Men et populært produkt med stor etterspørsel, vil jo selge bra og dermed tar de det inn og håver inn penger :) 

Uansett om kvinner slutter å selge seg, vil jo etterspørselen og markedet for å selge være stort, siden menn vil betale for sex. Så kvinner som er i manko på penger, i en fortvilt situasjon, kan terskelen være lav for å tjene penger, siden de vet at markedet, etterspørselen etter sex er stor. Så da er det lettjente penger.

Det vil nok dessverre aldri forsvinne med mindre de som kjøper, slutter å kjøpe :) 

Nettopp! Supply and demand. Det er basic business knowledge. Kjøperne har all kraften.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 20.06):

Du forteller at du ikke forstår markedsøkonomiens aller viktigste grunntese: Markedet skapes av et behov, ikke av et tilbud.

AnonymBruker
Skrevet

Alle som bruker onlyfans er trash. Om det kommer frem at hun legger ut ting på onlyfans så løper jeg kjapt.

Anonymkode: fbfa8...253

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (20 timer siden):

Det er akkurat det samme som vil skje hvis det ikke er noen som tilbyr denne tjenesten og gjør den ulovlig. 

Damer skal bare ha enda en grunn til å skylde på menn og ikke se at det de holder på med er shady business og utnyttelse fordi de vet at menn er kåte. 

Kvinner forsvarer kvinner som selger seksuelle tjenester og fordømmer menn som kjøper. 

Jeg fordømmer begge deler, men norske kvinner må slutte å skal ha lettjente penger å selge seg som objekter. Det er flaut i Norge at noen jenter/damer i det hele tatt vurderer dette når de har alle muligheter kvinner i veldig mange andre land ikke har. 

Det klages på at menn objektiviserer kvinner. Vel, hadde ikke kvinner objektivisert seg på alle mulige måter hadde også menn fått mere respekt for kvinner. 

Skjønner ikke greia med å legge opp til å være objekter for menn og vil aldri klare å forstå det..

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 10.35):

Er kvinnen som skaper markedet, er jo vi som tilbyr våre tjenester og utnytter menn.

Jeg har laget meg onlyfans konto for å tjene litt ekstra penger, det funker fint. Aldri vis bilder med ansiktet ditt eller noe som kan kjennes igjen. Tar mine bilder/filmer med hvit vegg som bakgrunn.

Tjener lett endel tusen hver mnd på dette, krever lite arbeid. Sist mnd tjente jeg 15k.

Anonymkode: 3fc51...314

Hvordan har du gått frem for å få følgere? Hva slags type bilder legger du ut? 

Anonymkode: d6ce7...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...