Gå til innhold

fikk hun orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Warrior skrev:

Det kan bare hun svare på. Det er mange som faker også. Dessverre. 

Men greia her som ts skriver, er jo ar hun ikke faker. Hun sier jo direkte at hun ikke får orgasme, men ts tror hun bare ikke vet bedre, og at hun får orgasme.

Anonymkode: b358d...4f3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

At hun skjelver og spenner seg som en stokk, kan være fordi hun forsøker å komme, men ikke kommer over kneika :) Mange må spenne seg for å oppnå orgasme, og kan skjelve også før orgasmen. Hun lyver jo så klart ikke om at hun ikke oppnår orgasme, hva skulle hensikten med det være??

Og hvorfor sier folk at hun faker? Hun sier jo at hun ikke oppnår orgasme men er på kanten.

Skrevet
30 minutter siden, Resignert skrev:

Jo, må innrømme at tenningen daler når man kommer. Tenker det skjer noen ganske så drastiske kjemiske prosesser i det en mann får utløsning.

Uansett, på et eller annet tidspunkt må man som mann ta et valg. Om man velger å ikke komme selv, og samtidig innser at man ikke har sjans til å gi henne orgasme, begynner tenningen og "trua" etterhvert å svekkes, og det hele stopper av seg selv, uten at noen har kommet. Da blir gjerne damene snurt, og lurer på om de ikke er "deilige nok". Alternativet er å "peise på", og kanskje klare å komme selv. Og da anses man gjerne som egoist. Skikkelig catch 22 med tungpulte damer......

Handler alt om å komme da?

For min del er sex veldig mye mer enn det å komme. Nærheten, å kjenne kroppen hans inntil min, å kjenne han inni meg og nyte det, kysse og stryke på hverandre.

Hvis sex bare er å komme så klarer jeg meg fint uten en mann.

Anonymkode: c9bab...809

• Liker 10
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Handler alt om å komme da?

For min del er sex veldig mye mer enn det å komme. Nærheten, å kjenne kroppen hans inntil min, å kjenne han inni meg og nyte det, kysse og stryke på hverandre.

Hvis sex bare er å komme så klarer jeg meg fint uten en mann.

Nei, det handler egentlig ikke om å komme selv. Men det handler om opplevelsen av å være en god elsker  for henne, å kunne prestere, levere og til en viss grad dominere. Å være MANN, rett og slett. Den følelsen får man absolutt ikke av å komme selv, når hun ikke kommer. Kvinnens orgasme (r) er selve bekreftelsen på at man er mann nok....Den følelsen får man ikke av å ta oppvasken og kose i sofaen mens man ser på TV, selv om det er hyggelig det og.

Endret av Resignert
Skrevet
36 minutter siden, Resignert skrev:

Nei, det handler egentlig ikke om å komme selv. Men det handler om opplevelsen av å være en god elsker  for henne, å kunne prestere, levere og til en viss grad dominere. Å være MANN, rett og slett. Den følelsen får man absolutt ikke av å komme selv, når hun ikke kommer. Kvinnens orgasme (r) er selve bekreftelsen på at man er mann nok....Den følelsen får man ikke av å ta oppvasken og kose i sofaen mens man ser på TV, selv om det erhyggelig det og.

Da skjønner jeg hvorfor han ene jeg var med ble sint når jeg ikke kom, han ble veldig hardhendt nesten en form for vold i et forsøk på at jeg skulle komme.

Det var ikke greit, jeg ble redd og det var både vondt og lite romantisk.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Da skjønner jeg hvorfor han ene jeg var med ble sint når jeg ikke kom, han ble veldig hardhendt nesten en form for vold i et forsøk på at jeg skulle komme.

Det var ikke greit, jeg ble redd og det var både vondt og lite romantisk.

Å bli sint og for hardhendt er definitivt ikke innafor.

Å bli litt skuffet og nedstemt når man innser at man ikke får til det man så intenst ønsker,  må det derimot være rom for. Mener jeg da.

Skrevet
27 minutter siden, Resignert skrev:

Å bli sint og for hardhendt er definitivt ikke innafor.

Å bli litt skuffet og nedstemt når man innser at man ikke får til det man så intenst ønsker,  må det derimot være rom for. Mener jeg da.

Men holder det at hun kommer i løpet av økta ved at hun evt hjelper til, eller må det skje ved at han stimulerer henne til hun kommer?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men holder det at hun kommer i løpet av økta ved at hun evt hjelper til, eller må det skje ved at han stimulerer henne til hun kommer?

Det kommer vel an på både mannen og dama. I min relasjon vet jeg jo at hun greit kan gi seg selv orgasme, både med hender og med leketøy/hjelpemidler. Mens jeg ikke har nubbesjans, samme hva jeg gjør med fingre, kuk og tunge. Så det viser jo tydelig at mitt "bidrag" til hennes orgasme er nokså ubetydelig. Og dermed opplever jeg jo fint lite mestring og bekreftelse. Noe som virklig plager meg, og reduserer min sexlyst merkbart.

Skrevet
46 minutter siden, Resignert skrev:

Det kommer vel an på både mannen og dama. I min relasjon vet jeg jo at hun greit kan gi seg selv orgasme, både med hender og med leketøy/hjelpemidler. Mens jeg ikke har nubbesjans, samme hva jeg gjør med fingre, kuk og tunge. Så det viser jo tydelig at mitt "bidrag" til hennes orgasme er nokså ubetydelig. Og dermed opplever jeg jo fint lite mestring og bekreftelse. Noe som virklig plager meg, og reduserer min sexlyst merkbart.

Men hun kan jo heller ikke noe for at hun ikke får til å komme av ditt bidrag.

Du kan uansett være sikker på at det du gjør med henne bidrar til å tenne henne så hun får bedre orgasmer selv om hun utløser de selv.

• Liker 2
Skrevet

Tipper hun overdriver for å tenne deg, men kvinner er så klart forskjellige. Men er mange kvinner som faker og styrer i senga for å tenne partner. Jeg skjelver kun i beina om jeg får orgasme eller har fått orgasme. 

Anonymkode: 84eac...b26

• Liker 1
Skrevet

Du får roe ned orgasmepresset. Det sitter i hodet. Ro ned. Kjæl og stryk. Bruker vun mye leketøy så be henne kutte ut i 2 uker. Onaner lite og så prøver du. Mulig leketøyene gjør at hun trenger så kraftig stimuli?

Anonymkode: 00fda...ec5

Skrevet

Dette er jo noe av det mest benyttetede sjekketrikset som fantes på 90 tallet, og jeg gikk 5 på bestandig🙈

Hvis en kvinne sa på en privatfest sa at de ikke får orgasme, fikk de garantert et nypp den kvelden... Det sto iallefall ikke på iveren på å hjelpe til... noen ganger hadde de problemer med å fake at de ikke fikk orgasme...

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ytterst sjeldent orgasme under sex, men jeg både stønner, vrir meg, spenner meg mens jeg har sex med typen. Han vet jeg er av det slaget som sjeldent får orgasme under penetrering. Skjer av og til at jeg også får skjelvinger i bena, men det er IKKE orgasme. Kvinner er forskjellige og dama du har sex med har jo sagt hvordan ting er med henne. 

Bare fordi en dame spenner seg og skjelver i bena så betyr det ikke at hun prøver å fake orgasme. Kvinner er ulike og kroppen reagerer ulikt under sex. 

Anonymkode: b5eb0...462

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...