Gå til innhold

fikk hun orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

driver å dater en dame nå som sier at hun aldri har fått orgasme under samleie, men men allikevel ser ut til å være ekstremt følsom der nede. Når vi har sex, da spesielt i misjonær, så skjelver beine hennes, hun spenner seg og lager mye lyder og for meg ser det ut som at hun har masse orgasmer. Nå sist, så var det ekstra sykt, da hun vridde seg rundt og hele kroppen hennes gikk i spenn og det så rett og slett ut som hun hadde en kraftig vaginal orgasme. MEN hun sier fortsatt at hun bare har nesten orgasmer under akten og aldri når helt toppen.

Kan det bare være slik at denne kvinnen ikke forstår at hun faktisk har en form for orgasme under sex og at hun kun har klitoris orgasme som referanse, for å si det sånn? 

litt forvirret egentlig, for jeg har aldri opplevd en dame som spenner seg såpass og skjelver såpass under sex og det varte jo også en stund, slik som en kraftig kvinne orgasme kan være. Så hvis dette ikke var en orgasme, så lurer på hvordan kroppen hennes reagerer hvis hun faktisk får en orgasme. Hele kroppen hennes var jo helt stiv som en stokk en liten stund.

Anonymkode: 57664...180

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre henne?

Anonymkode: 0bbc5...15e

Skrevet

Eller så bare faker hun for å gjøre deg glad

Det er fullt mulig å nyte sex og ha oppbygging til orgasme men aldri komme over toppen

Anonymkode: 81e9c...71e

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei,

driver å dater en dame nå som sier at hun aldri har fått orgasme under samleie, men men allikevel ser ut til å være ekstremt følsom der nede. Når vi har sex, da spesielt i misjonær, så skjelver beine hennes, hun spenner seg og lager mye lyder og for meg ser det ut som at hun har masse orgasmer. Nå sist, så var det ekstra sykt, da hun vridde seg rundt og hele kroppen hennes gikk i spenn og det så rett og slett ut som hun hadde en kraftig vaginal orgasme. MEN hun sier fortsatt at hun bare har nesten orgasmer under akten og aldri når helt toppen.

Kan det bare være slik at denne kvinnen ikke forstår at hun faktisk har en form for orgasme under sex og at hun kun har klitoris orgasme som referanse, for å si det sånn? 

litt forvirret egentlig, for jeg har aldri opplevd en dame som spenner seg såpass og skjelver såpass under sex og det varte jo også en stund, slik som en kraftig kvinne orgasme kan være. Så hvis dette ikke var en orgasme, så lurer på hvordan kroppen hennes reagerer hvis hun faktisk får en orgasme. Hele kroppen hennes var jo helt stiv som en stokk en liten stund.

Du har skrevet det samme innlegget mange ganger, du er jo helt opphengt i dette temaet. Hvor mange innlegg skal du stelle i stand før du er fornøyd med svarene du får ? 

Anonymkode: 08371...3a1

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei,

🤣🤣

Anonymkode: 96f9a...d6d

• Liker 8
Skrevet (endret)

Sjansen er stor for at hun IKKE får orgasme under samleie. Så det er dermed stort sett meningsløst å knulle henne, i likhet med flertallet av damer. Det er godt mulig at hun "gjør seg til" for at du skal føle deg ok. Statistikken er elendig,  da minst 75% av kvinner rapporterer at de IKKE kommer under samleie. Bare slikk henne til hun kommer,  og så kan hun etterpå gi deg "happy ending" med munn og hender. Da er det likt for begge to, og ingen behøver å føle seg utilstrekkelig og dum. 

Endret av Resignert
  • Liker 3
Skrevet

Hva er det som får deg til å tro at du vet bedre hvordan hennes kropp bør reagere under samleie, enn hun selv vet?

det mange som ikke klarer å få orgasme kun av penetrering. Og det er helt vanlig å skjelve i bena og lage masse lyder selvom man ikke holder på å komme. Hun synes vel det kjennes godt ut, selvom hun ikke holder på å komme? Kan du ikke hjelpe henne med å komme istedenfor å innbille deg at hun lyver om det. Stimuler klitoris samtidig!! Det er tydeligvis du som ikke forstår noe her

• Liker 8
Skrevet

Ganske sikker på at hun faker, gjorde det tidligere jeg og, idiotisk jeg vet, uansett å spenne kroppen og få til skjelvinger er ikke vanskelig å fake. Jeg gjorde det for å få partner til å komme fortere, hvis han trodde jeg ikke hadde kommet ga han seg aldri nemlig. Og jeg vet jeg ikke kommer ved samleie, klarer ikke komme over toppen.

Anonymkode: fbd52...ad9

• Liker 5
Skrevet
50 minutter siden, Resignert skrev:

Sjansen er stor for at hun IKKE får orgasme under samleie. Så det er dermed stort sett meningsløst å knulle henne, i likhet med flertallet av damer. Det er godt mulig at hun "gjør seg til" for at du skal føle deg ok. Statistikken er elendig,  da minst 75% av kvinner rapporterer at de IKKE kommer under samleie. Bare slikk henne til hun kommer,  og så kan hun etterpå gi deg "happy ending" med munn og hender. Da er det likt for begge to, og ingen behøver å føle seg utilstrekkelig og dum. 

Jeg liker penetrering best og får mest nytelse av det selv om jeg ikke kommer vaginalt.

Slikking får jeg ikke noe ut av, kan være litt pirrende som en start bare, men lar han holde på fordi han liker det. Jeg må stimuleres med fingre på klitoris, og må gjøre det selv da menn ikke får det til slik at jeg kommer. 

Anonymkode: c9bab...809

• Liker 1
Skrevet

Alle kvinner er forskjellige.

Som sagt, trur du ikke skal tenke så mye på det. 

Om hun enda vil ha sex med deg så liker hun det sikkert.

Om ikke, så får du jo det godt uansett, så win win!

Anonymkode: 86a50...b0f

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sikker på at hun faker, gjorde det tidligere jeg og, idiotisk jeg vet, uansett å spenne kroppen og få til skjelvinger er ikke vanskelig å fake. Jeg gjorde det for å få partner til å komme fortere, hvis han trodde jeg ikke hadde kommet ga han seg aldri nemlig. Og jeg vet jeg ikke kommer ved samleie, klarer ikke komme over toppen.

Anonymkode: fbd52...ad9

Dette! 

Anonymkode: 4cd92...fcf

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker penetrering best og får mest nytelse av det selv om jeg ikke kommer vaginalt.

Slikking får jeg ikke noe ut av, kan være litt pirrende som en start bare, men lar han holde på fordi han liker det. Jeg må stimuleres med fingre på klitoris, og må gjøre det selv da menn ikke får det til slik at jeg kommer. 

Hva er da verdien av sex med en mann?. Han må jo oppleve å være aldeles ubrukelig,  samme hva han gjør. 

Min partner er akkurat som deg, og jeg prøver stort sett å unngå å komme når vi knuller. De få gangene jeg tillater meg å komme, ender jeg opp med å gremmes noe så intenst etterpå. 

Skrevet
2 minutter siden, Resignert skrev:

Hva er da verdien av sex med en mann?. Han må jo oppleve å være aldeles ubrukelig,  samme hva han gjør. 

Min partner er akkurat som deg, og jeg prøver stort sett å unngå å komme når vi knuller. De få gangene jeg tillater meg å komme, ender jeg opp med å gremmes noe så intenst etterpå. 

Jeg skriver jo at jeg nyter penetreringen, er ikke det verdi nok?

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Resignert skrev:

Hvorfor gremmes du?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor gremmes du?

Ubalansen. Å komme selv oppleves som et utslag av svakhet, når hun aldri kommer. Hvem ønsker å være svak og underlegen som mann?

Skrevet
4 minutter siden, Resignert skrev:

Ubalansen. Å komme selv oppleves som et utslag av svakhet, når hun aldri kommer. Hvem ønsker å være svak og underlegen som mann?

Min erfaring er dessverre at menn peiser på til de kommer og driter i om jeg har kommet. Sexen er liksom over i det de får utløsning. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er dessverre at menn peiser på til de kommer og driter i om jeg har kommet. Sexen er liksom over i det de får utløsning. 

Og da har jeg måtte spørre om jeg ikke også kan få gjøre meg ferdig, også ordner jeg meg selv.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei,

Hun vet bedre enn deg hva som skjer i kroppen. Når man har en orgasme så vet man at det er det det er. Det er ingen tvil første gang man opplever det at «dette» er det som kalles en orgasme.

Joda det finnes ulike «orgasmer» men jeg får vaginal orgasmer, kraftige muskelsammentrekninger i vagina, som kjennes som om det skal sluke hele vulva, kun ved klitoris stimulering. Det eneste som skjer med vagina, er evt. muskler som jeg strammer innimellom.

Jeg vil tro at hun nyter akten. Det kan være godt, man får masse god stimulering som kjennes veldig godt ut, som kan føre til skjelvinger ol. som ikke helt er en orgasme. Du spør, hun er ærlig. Da skal du tro på at hun vet hva hun snakker om bedre enn deg.

Anonymkode: b358d...4f3

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Det kan bare hun svare på. Det er mange som faker også. Dessverre. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, må innrømme at tenningen daler når man kommer. Tenker det skjer noen ganske så drastiske kjemiske prosesser i det en mann får utløsning.

Uansett, på et eller annet tidspunkt må man som mann ta et valg. Om man velger å ikke komme selv, og samtidig innser at man ikke har sjans til å gi henne orgasme, begynner tenningen og "trua" etterhvert å svekkes, og det hele stopper av seg selv, uten at noen har kommet. Da blir gjerne damene snurt, og lurer på om de ikke er "deilige nok". Alternativet er å "peise på", og kanskje klare å komme selv. Og da anses man gjerne som egoist. Skikkelig catch 22 med tungpulte damer......

Endret av Resignert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...