Gå til innhold

Overgrep som barn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 50 årene. 
Gift med barn.

Her kommer en kort versjon. 

Har i 35 år slitt med psykiske plager, planer om selvmord, for 1 1/2 år siden sa jeg at jeg ønsket å gjøre noe med det, ble tvangsinnlagt. Etter dettde gikk jeg i samtaleterapi og var innlagt på en DPS.

Orket, ville ikke fortelle om det som lenge har preget og plaget meg. I barndommen fra jeg var 6-7 år ble jeg utsatt for overgrep. En mann sugde tissen min og jeg måtte slikke og etterhvert suge han. Heldigvis for min del tok det slutt.

Skolegangen gikk ikke bra. Var fysisk tilstede men ikke psykisk. 
Har hatt flere jobber, men har ikke klart å holde på jobber. Økonomisk har det vært et kaos uten like.

Sum ung voksen ble jeg veldig opptatt av å gå i siste mote. Poco Loco osv. Flere i familien var overbevist om at jeg var homo. Så romjula når jeg var 19. kom han som var gift med min søster opp på rommet mitt. Han satte seg på gulvet og sa at skjønte at jeg var homofil. Videre sa han at han var bifil. Jeg kunne komme hjem til dem når han var alene. Så kneppet han opp buksen min dro ned glidelåsen dro ned trusa å begynte å suge meg. Ble helt paralysert, vet ikke hvor lenge det pågikk, men hørte pappa rope at jeg fikk besøk. Kledde raskt på meg å rett etter jeg var på kledd. Kom han inn på rommet. Jeg følte at kameraten min kunne se på meg hva som hadde skjedd. Jeg dro aldri til min søster hvis jeg ikke var 100% sikker på at min søster var hjemme.

Fikk fortalt på DPS alt som hadde skjedd. Jeg har ikke snakket med noen andre om dette, men har nå kort fortalt min kone om at noe har skjedd og om en episode med x svogeren. 

Jeg ble etter dette veldig opptatt av å ha sex med de jentene jeg møtte på min vei. Hadde sex med de jentene jeg møtte. Ble veldig opptatt av å få oralsex. Ville ha nye hyggelige bilder i hode. Skiftet jobb og partnere hyppig.

Ble samboer med en flott jente, fikk barn. Hun flyttet ut. Ble totalt knust. På nytt begynte hyppige bytter av sexpartnere. Fikk ekstra tenning av å ha sex med gifte damer. 
Møtte ei som var rå i senga. Hadde det fint pga av det. Så ble det slutt. Jeg begynte å kjøpe sex av vakre eskorte damer. All type sex. Ingenting skulle være uprøvd. 
Ble sammen med ei som jeg fikk et nytt barn med, men har fortsatt med å kjøpe sex. 
Tror dette kommer av at jeg ønsker å få utløp for seksuelle fantasier samt fornedre damene.

Jeg merker at jeg blir avstumpet følelsesmessig. Det viktigst er barna mine som jeg passer veldig på. Noe som oppfattes som kontrollerende. Det stemmer nok. Må ha kontroll på alle ledd. Økonomien har jeg nå stålkontroll over. Jeg sliter å slippe noen inn til å ta avgjørelser.  

Er det noen andre som har noen opplevelser som er lignende? Eller sliter med de samme tingene. 

Anonymkode: 38996...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevde at jeg ville ta kontroll over seksualitet etter overgrep. Det ble i overkant mange sexpartnere, og brukte aldri kondom selv om jeg fikk en kjønnsykdom 7 ganger minst. Jeg merket at jeg var uansvarlig, og hver gang jeg hadde prøvd noe nytt, ble det kjedelig. Da måtte jeg gjøre noe nytt igjen!

Jeg har kommet over overgrepet nå. Det er fortsatt i hodet og minnene, men jeg har fortsatt stempelet mitt. Jeg har ligget med ca. 70 stk, og i følge dagens samfunn er jeg løs. Det gjør at jeg ikke kan gå helt videre. Skammen vil alltid være der, men jeg er i hvert fall en helt ny person. Og jeg har det så mye bedre! 

Jeg vet hva du mener med kontroll. Jeg gjør det samme i alle slags situasjoner. Har bare godtatt det, siden det har fått meg langt i livet. Jeg har gått fra en dyp depresjon, hvor jeg prøvde å ta livet mitt osv til å bli noenlunde glad og oppnådd mye som jeg aldri ville trodd.

Anonymkode: 57053...f26

Skrevet

Kontakt fastlegen din pronto og be om ny henvisning til dps 🌸

Anonymkode: dfc97...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...