AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg tror jeg har det. Lest meg opp på symtomer osv. Har fått lege time neste uke. Hvordan lindre fram til det. Det svir og klør og tørt utflod. Anonymkode: fc159...1a7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Multi-gyn produkter som selges på apoteket. Jeg har brukt det mot sopp, men skal funke mot bv også. Anonymkode: ee919...93b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Bakteriell vaginose må behandles med antibiotika. Du bør få hastetime på mandag. Anonymkode: bbc21...a24
Svartfugl Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg har det. Lest meg opp på symtomer osv. Har fått lege time neste uke. Hvordan lindre fram til det. Det svir og klør og tørt utflod. Anonymkode: fc159...1a7 Det pleier vanligvis ikke å klø/svi...kan det være du har sopp, eller begge deler? Bakteriell vaginose gjenkjennes vanligvis på lukten. Når jeg har det, stinker det råtten fisk. Utloden er hvit, skummende og tyntflytende. Jeg blir rett og slett våt i trusa! Når jeg har underlivssopp, kommer det klumpete, tørt og hvit utflod. Kan ligne litt på cottage cheese...det klør innmari og svir litt. Det lukter ikke mye, men kanskje en anelse gjær. Hvis det er sopp du har, kan du kjøpe canesten på apoteket. Du trenger både kapsel til innvendig behsndling og krem til utvendig behandling. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bakteriell vaginose må behandles med antibiotika. Du bør få hastetime på mandag. Anonymkode: bbc21...a24 Feil Ingen grunn til hastetime eller time i det hele tatt - det går som regel over av seg selv. Hvis det ikke gjør det etter litt tid og etter at man har eliminert alle årsaker ( f eks bruk av trange bukser, sex gjentagende ganger uten å være klar/våt, medisiner, syntetiske truser etc) så kan man begynne å snakke om legetime og muligens antibiotika. Du får aldri hastetime pga mistanke om bakteriell vaginose, det er ikke HIV det er snakk om her. Anonymkode: a54f1...872 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå