AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg er nysgjerrig på hvor bra tinder funker for dere damer. Får dere det dere er på utkikk etter enten om det er en flørt, eller noe mer seriøst? Prøvde å installere appen denne uken, men fikk lite likes. Har helt greie bilder som har gitt likes før. Jeg får mer oppmerksomhet i virkeligheten av gode, og oppegående damer, men det føles vanskelig å få vært med på aktiviteter og slikt nå hvor jeg kan møte noen når det er så mye smitte. Anonymkode: 2a074...6f7
GrønnNellik68 Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Dårlig ... aldri blitt kjent med en match så langt.. dvs vært litt av og på den appen da jeg ikke liker den så godt de siste året. 4
Diana Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Veldig dårlig. Har ikke brukt tinder på lenge, da det ikke ga meg noen ting. Jeg matchet med noen fyrer, men fikk aldri kontakt. Enten sende de aldri mld, eller så svarte de aldri når jeg sende mld. Forstår ikke poenget med å matche hvis man ikke skal ha en samtale og bli kjent. 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Dårlig. Ingen gidder å snakke der. Gikk over til Bumble. Der er det damene som må ta kontakt først og man har bare 24t på seg, etter det forsvinner matchen. Så har han 24t på seg til å svare eller så forsvinner matchen. Er kontakt opprettet blir samtalen liggende. Fint konsept for da samler man ikke på matcher, og man bør passe seg for å sveipe for mye for ellers rekker man ikke svare alle siden matchene blir borte. Jeg syns i hvert fall det er vanskelig med mange samtaler gående på en gang. Anonymkode: 0f80f...2dc 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 For min del blir det litt i overkant med tilbud, så jeg orker stort sett ikke. Jeg er ei helt normalt pen kvinne på 28, så kan ikke se for meg hvordan det er for smellvakre babes... Anonymkode: d4b7a...87c 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 Dårlig … alt for mange som bare surrer rundt. Jeg er 22. Liker mye bedre Lust18.club Anonymkode: 22f1d...436 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Veldig ulikt hva kvinner får ut av Tinder. De unge får nok mange tilbud. De middelaldrende får færre. Og så man må jo faktisk trykke liker på en del, ellers skjer det ingenting der. Og når det først blir match, er det en del som ikke skriver, de fleste faktisk. Skal man finne noen må man tåle å vente og når man først får kontakt, håndtere det på best mulig måte. Og det er ikke alltid lett å vite hva som er det riktige å gjøre. Anonymkode: 65217...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 Det fungerer veldig bra for å få kontakt med rare menn som fremstiller seg helt annerledes enn de er i virkeligheten😩 Anonymkode: da5da...88f 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Masse tafatte menn der med skrivefeil og "hei" som førstemelding. Anonymkode: da5da...88f 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det fungerer veldig bra for å få kontakt med rare menn som fremstiller seg helt annerledes enn de er i virkeligheten😩 Anonymkode: da5da...88f Ja, og ikke minst er ute etter noe annet enn de skriver og sier på Tinder.. Seriøse på let etter kjæreste, men når alt kommer til alt er de ikke klare for å forplikte seg... Anonymkode: 65217...3e3 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og ikke minst er ute etter noe annet enn de skriver og sier på Tinder.. Seriøse på let etter kjæreste, men når alt kommer til alt er de ikke klare for å forplikte seg... Anonymkode: 65217...3e3 Har samme erfaring! Anonymkode: da5da...88f 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 For damer er fordelen med tinder at kun menn de aktivt har likt kan kommunisere med dem. Men det er og dette som er ulempen, da det ikke overraskende fører til at de fleste blir for kresne på utseende. Det er jo slik at det er 1 mann og 1 kvinne i et forhold, så hvis man skal dele på et mindretall av menn blir det gjerne bare sex. PS - menn som skriver at de er ute etter noe seriøst er som regel det. Men det betyr ikke at de er ute etter noe seriøst med hvem som helst Anonymkode: 386be...064 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har jo vert på noen dates, men aldri blitt noe mer enn det. Ikke vanskelig å få en date akkurat men det føles litt meningsløst på en måte. Anonymkode: 52cdd...343 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 Men jeg liker tinder best av den enkle grunnen at man kan sortere ut veldig mange så prosessen blir mye mindre slitsom og plagsom. Anonymkode: 52cdd...343 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men jeg liker tinder best av den enkle grunnen at man kan sortere ut veldig mange så prosessen blir mye mindre slitsom og plagsom. Anonymkode: 52cdd...343 Her er jeg helt enig! Har hatt både sukker og match, og utrolig som meldingsboksen fylles opp av meldinger fra menn jeg ikke finner attraktive. Da er det bedre at jeg sveiper litt flere til høyre på Tinder og heller vurderer når det blir match. Og noen blir jo så spydige når du svarer høflig at de ikke er min type. Hva er det liksom? Man er på nettdating og tåler ikke at noen ikke ønsker å chatte med deg?? Anonymkode: 65217...3e3 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg helt enig! Har hatt både sukker og match, og utrolig som meldingsboksen fylles opp av meldinger fra menn jeg ikke finner attraktive. Da er det bedre at jeg sveiper litt flere til høyre på Tinder og heller vurderer når det blir match. Og noen blir jo så spydige når du svarer høflig at de ikke er min type. Hva er det liksom? Man er på nettdating og tåler ikke at noen ikke ønsker å chatte med deg?? Anonymkode: 65217...3e3 Enig, man får liksom masse meldinger fra helt feil menn. Noen er mye eldre enn oppgitt alderspreferanser, og de bryr seg ikke noe om det men forventer at du er interessert likevel. Jeg orka ikke være på sukker i mer enn 2 dager, begynte å bare hate menn! 😆 Anonymkode: 52cdd...343 2
GrønnNellik68 Skrevet 31. oktober 2020 #17 Skrevet 31. oktober 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, man får liksom masse meldinger fra helt feil menn. Noen er mye eldre enn oppgitt alderspreferanser, og de bryr seg ikke noe om det men forventer at du er interessert likevel. Jeg orka ikke være på sukker i mer enn 2 dager, begynte å bare hate menn! 😆 Anonymkode: 52cdd...343 Eller de er mye yngre enn det alderen på profilen sier og at de ikke fikk endret det🙈 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #18 Skrevet 31. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nysgjerrig på hvor bra tinder funker for dere damer. Får dere det dere er på utkikk etter enten om det er en flørt, eller noe mer seriøst? Prøvde å installere appen denne uken, men fikk lite likes. Har helt greie bilder som har gitt likes før. Jeg får mer oppmerksomhet i virkeligheten av gode, og oppegående damer, men det føles vanskelig å få vært med på aktiviteter og slikt nå hvor jeg kan møte noen når det er så mye smitte. Anonymkode: 2a074...6f7 Jeg er dame og det fungerer til alle formål for meg. Har opprinnelig hatt lyst på ett seriøst forhold men det har endt med at jeg selv er den som backer unna når det ender der, har derfor begynt å se etter kun noe casual. Utmerket sjekkearena! Anonymkode: 58836...659
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #19 Skrevet 31. oktober 2020 24 minutter siden, Bente1234 skrev: Eller de er mye yngre enn det alderen på profilen sier og at de ikke fikk endret det🙈 Eller de er en del år eldre enn det alderen på profilen sier. Det har jeg opplevd en del av faktisk. Enten vet jeg dette fordi jeg kjenner den egentlige alderen til mannen, ellers er det åpenbart at han er eldre grunnet hvordan han ser ut. Anonymkode: 65217...3e3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #20 Skrevet 31. oktober 2020 5 hours ago, Diana said: Veldig dårlig. Har ikke brukt tinder på lenge, da det ikke ga meg noen ting. Jeg matchet med noen fyrer, men fikk aldri kontakt. Enten sende de aldri mld, eller så svarte de aldri når jeg sende mld. Forstår ikke poenget med å matche hvis man ikke skal ha en samtale og bli kjent. Tror slikt skjer fordi mange menn ikke leser eller kikker godt på profilene. De bare sveiper til høyre på alt, så velger de deretter ut blandt matchene. Følgende får du match, men ingen oppflgning slik som du beskriver. Anonymkode: 93b9d...d16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå