AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Del Skrevet 30. oktober 2020 Marlon? Anonymkode: 43584...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Del Skrevet 30. oktober 2020 Brando Anonymkode: d77fa...1e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Del Skrevet 30. oktober 2020 👍 Men vil nok minne mange om👆 Anonymkode: efffa...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Del Skrevet 30. oktober 2020 En smule teit å velge det navnet akkurat nå, men ellers synes jeg det er ok minus. Anonymkode: a45d3...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Del Skrevet 31. oktober 2020 Fint ☺️ Anonymkode: 574aa...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Del Skrevet 31. oktober 2020 Da er Ronny bedre. Helt ærlig. Anonymkode: b1678...d90 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burgut Skrevet 31. oktober 2020 #7 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hva er problemet med Marlon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg liker Marlon😊 Men, når Tone Damli kalte sønnen det så spurte jeg gutta i huset her om hva de syntes om det. Svaret var at de foretrakk «vanlige» navn, helst norske. Gutter liker det mer enkelt enn jenter tror jeg😅 Anonymkode: 075aa...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Del Skrevet 31. oktober 2020 6 minutter siden, burgut said: Hva er problemet med Marlon? Problemet er at de som får filmstjernenavn tradisjonelt ender opp i fengsel, eller på annen måte i trøbbel. Anonymkode: b1678...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burgut Skrevet 31. oktober 2020 #10 Del Skrevet 31. oktober 2020 Filmstjernenavn? Ah,tenkte Marlon bare var et vanlig guttenavn. Men så klart,når en filmstjerne har hett det,da er det jo ikke for andre å bruke det... For øvrig,tror jeg lite på teorien din om at de som får et filmstjernenavn tradisjonelt ender opp i fengsel,eller i annet trøbbel. Hvor har du det fra? Er navnevalg sier mest om foreldrene og lite om framtiden til barnet. Hva andre assosierer med et navn, kommer jo an på deres kunnskap og hva de er vant med. Og hva er egentlig et filmstjernenavn? Det kan jo være hva som helst da... Tom, Nicole, Jared, Julia, George, Halle, Arnold, Catherine, osv osv osv.... Et navn er for alle,selv om en filmstjerne tilfeldigvis har det samme navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Del Skrevet 31. oktober 2020 4 minutter siden, burgut said: Filmstjernenavn? Ah,tenkte Marlon bare var et vanlig guttenavn. Men så klart,når en filmstjerne har hett det,da er det jo ikke for andre å bruke det... For øvrig,tror jeg lite på teorien din om at de som får et filmstjernenavn tradisjonelt ender opp i fengsel,eller i annet trøbbel. Hvor har du det fra? Er navnevalg sier mest om foreldrene og lite om framtiden til barnet. Hva andre assosierer med et navn, kommer jo an på deres kunnskap og hva de er vant med. Og hva er egentlig et filmstjernenavn? Det kan jo være hva som helst da... Tom, Nicole, Jared, Julia, George, Halle, Arnold, Catherine, osv osv osv.... Et navn er for alle,selv om en filmstjerne tilfeldigvis har det samme navnet. Finn en toppleder i Norge som heter Nicole eller Halle. Tom ER i trøbbel. Anonymkode: b1678...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Del Skrevet 31. oktober 2020 Synes helt ærlig det høres ut som et jentenavn, typ Marion. Anonymkode: 963cc...e0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #13 Del Skrevet 31. oktober 2020 Ville da heller ha bytta ut L-en med en T. Anonymkode: 4fed6...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Del Skrevet 14. november 2020 Neineinei!! Nå ser jeg for meg at pga Tone Damli så blir dette navnet kjenpepopulært! Det er et av de eneste fine guttenavnene som finnes i følge meg, men jeg orker ikke å kalle ungen min det hvis det blir en kjempeboom med små Marloner😂 Anonymkode: 78cc4...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #15 Del Skrevet 16. november 2020 Elsker det! Anonymkode: afad8...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #16 Del Skrevet 16. november 2020 På 31.10.2020 den 13.11, AnonymBruker skrev: Da er Ronny bedre. Helt ærlig. Anonymkode: b1678...d90 Ronny er pøbel navn med utdanning i livets harde skole Anonymkode: 14acd...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #17 Del Skrevet 16. november 2020 Fint navn. Tenkte ikke på Marlon Brando i det hele tatt, men på Kjell Askildsens novelle Marlons natt. Anonymkode: 16820...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. november 2020 #18 Del Skrevet 16. november 2020 Litt usikker på uttalen, med østlandsdialekt er det jo mest naturlig å si "Ma-lånn", men det høres jo helt grusomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå