AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Er det normalt å se på bilder av seg selv i flere timer når man føler seg stygg? for å se om kompleksene er "ekte" eller ikke? Anonymkode: 77c73...7ca
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Nei. Men fungerer det? Anonymkode: 0b7b5...b28
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg tror det. Når man vet at man er stygg, gjør man alt man kan for å unngå å bli tatt bilde av - å se på bilder av seg selv er helt utenkelig. Anonymkode: ce5ea...06a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Har følt meg forferdelig i hele dag etter jeg ble ghostet uten forvarsel. Føler meg så stygg akkurat nå Anonymkode: 77c73...7ca
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har følt meg forferdelig i hele dag etter jeg ble ghostet uten forvarsel. Føler meg så stygg akkurat nå Anonymkode: 77c73...7ca Det er ikke du som skal føle deg stygg. Tenk så umoden h*n er, som ikke klarer å være direkte. Det sier litt om h*n.. 🖤 Du er fin nok, og det må en rett person til å se det. Anonymkode: a40d1...0b1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men fungerer det? Anonymkode: 0b7b5...b28 Nei, føler meg dårlig uansett. Anonymkode: 77c73...7ca
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Sjekk ut dysmorfofobi Anonymkode: 29874...0a4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg er stygg og unngår bilder av meg selv. Anonymkode: 68ddc...b41
Rights Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har tidligere hatt dårlig selvtillit, av forskjellige årsaker. Håpløs sosialt, lite driv og ingen retning i livet. Etc. Kunne se på bilder av meg selv og tenke at jeg var stygg. Men åhey, så jo litt pen ut på det andre bildet. Har vel konkludert med at jeg stort sett kun ser bra ut på bilder om jeg er full, da jeg ikke gidder å fake smile. Vel vel. Overtenking suger. Når en legger sammen 1+1 når feks de damene (jeg er mann) har vært sammen med har vært utrolig flotte, så må vel jeg også være flott ? En måte å tenke på. Det viktigste er derimot å tenke at du er awesome som du er. Når du først klarer den kunsten der, betyr utseende mindre, da du vil utstråle selvsikkerhet - og DET tenner motparten på, uansett. Da kan de nok se vekk i fra mang en skavank. Men for all del, ta mine ord med en stor klype salt, da jeg er en lekkerbisken av en annen verden, og bare tror jeg har peiling. 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå