AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #21 Skrevet 30. oktober 2020 3 timer siden, Kinksten skrev: Og en liten digresjon - jeg merker meg at i BDSM miljøet, som jeg interesserer meg for, så er det også veldig mange store damer. Jeg tenker det kan handle om selvtillit, at store damer aksepterer og liker seg selv bedre enn slanke damer, og dermed tør utfolde seg mer. Noen teorier fra andre? Jeg og partneren er på bla Cupido, og jeg har lagt merke til det samme der, store damer, veldig mange iallefall. Nå er ikke jeg slank selv, og i 40 årene. Når jeg var i 20 årene hadde jeg modellkropp men veldig uptight og sjenert. Så jeg tror det er alder som spiller mye inn, at man blir tryggere på seg selv, og jo eldre man blir jo feitere er man i mange tilfeller. Anonymkode: 83893...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #22 Skrevet 30. oktober 2020 Tynne kvinner er nesten automatisk pen. Det er uaktuelt for meg med kvinner som har et par kilo for mye, men kanskje jeg ville latt det passere dersom kroppen min òg råtnet på rot. Dessverre har vi et helseproblem i dagens samfunn, slik at det er overvekt av feite folk – ergo få tynne damer. Anonymkode: a8a02...dfc 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #23 Skrevet 30. oktober 2020 Alle har preferanser, og det må være lov. Selv er jeg slank i overkroppen med smal midje, men med brede hofter, stor rumpe og kraftigere lår. Antar at jeg hadde vært for formfull for deg. Men menn tiltrekker jeg meg i bøttevis, og jeg merker at det i stor grad er rumpemenn. Datet en mannlig modell her for litt siden som stort sett har svært slanke kvinnelige modeller i omgangskretsen sin. Han uttalte at han fant meg med litt former langt mer attraktiv enn de kvinnelige modellvennene sine - mens du derimot hadde vært i himmelen. Flott at det er sånn da. Da er det noe for alle og enhver av oss 😊 Anonymkode: 51708...41d 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #24 Skrevet 30. oktober 2020 Ingenting kan måle seg med en elegant dame med former. Hun kan gjerne være på grensen til lubben også. Mye heller det enn bein som stikker ut. Justina Machado er drømmedama mi. 🤤 Anonymkode: 791c3...7da 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #25 Skrevet 30. oktober 2020 Hvorfor er det så mange som føler at de må rakke ned på andre, istedenfor å bare fremsnakke dem de liker? Og det gjelder for både de som liker tynne, og de som liker midt mellom, og de som liker tykke. Ikke rakk ned på det dere ikke liker, fremsnakk heller det dere liker! DET liker jeg, kroppen er ikke viktig. Anonymkode: 0cdf6...376 3
Gjest Kinksten Skrevet 30. oktober 2020 #26 Skrevet 30. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som ei overvektig/tjukk dame så har jeg null problemer med at mange menn ikke finner kroppen min attraktiv. Folk har forskjellige preferanser og det har jo jeg og. Hater også når noen menn som kvinner skal kommentere til meg at "ekte kvinnfolk har former". Det er noe av det styggeste jeg hører, man rakker da ikke ned på andre kropper. Damer kommer i alle slags kropper og det gjør menn og. Forøvrig en kommentar til BDSM miljøet, der opplever jeg ofte at menn har små peniser (ikke at det er noe galt med det! Alle peniser kan brukes til noe gøy) og lurer på om det er en usikkerhet der som gjør at menn må være dominant? Anonymkode: 4e616...d8b Siden jeg har en samboer som er petite, så hører jeg jo hvordan hun tar det når noen sier ting som at ekte kvinnfolk har former, eller at det er ekkelt når bein stikker ut. Det er jo direkte ugreit, men folk skjønner ikke det, og det virker som om de tror at tynne damer ikke eier komplekser. Enig med deg, kroppstyper skal man la være å rakke ned på. Men jeg syntes for øvrig det er lov å kommentere på livsstilsvalg. Om man sitter i sofaen og dytter i seg godterier hver dag, så er det noe annet enn å være naturlig formfull. Det likestiller jeg nesten med å la være å dusje. For øvrig opplever jeg at dominante menn stort sett alltid har stor kuk, men derimot submissive menn ser jeg veldig ofte har liten kuk. Det kan jo være at de finner en plass hvor nettopp det passer inn, som small penis humiliation - noe jeg ser mange av de med liten pikk driver på med. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at det handler om at store damer aksepterer og liker seg selv bedre enn slanke damer (det er vel ofte motsatt?), men kanskje store damer føler det er lettere å bli godtatt i enkelte miljøer slik som BDSM miljøet, og at de derfor satser for fullt der de vet kroppene deres blir elsket og de har draget? Jeg vet ikke, jeg er hverken stor eller petite selv, så jeg snakker ikke på egne vegne. Anonymkode: 062a5...754 Der er jeg nyskjerrig, for jeg tenker at det er enten eller. Jeg kjenner mange formfulle damer som er veldig selvsikre, og da virker det litt som om de rett og slett har lært å elske seg selv for den de er. Mens jeg kjenner mange tynne damer som er ganske usikre, fordi de alltid jager et skjønnhetsideal de aldri kommer til å nå opp til. Så enten er de der grunnet utvalget, eller så er de der fordi de er selvsikre - selvfølgelig individuelt, men hva er det vanlige. Jeg opplever derimot på siter som Nakenprat så florerer det av damer som rett og slett ikke tar vare på seg selv overhodet, og de får enormt med oppmerksomhet, fordi det er lite andre damer der inne. Akkurat det tror jeg handler om at de kan have their cake and eat it too - bokstavlig talt. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har snakket om det, og "selvsagt forlater han meg ikke da" det handler mer om livsvalget jeg tar. Om jeg velger å spise junkfood, og sitte foran tven hele dagen og drikke øl, istedet for å ta et tak med meg selv og komme meg på trenning, og spise sunt. 🙂 Anonymkode: 8e829...bd6 Brutalt. Men livet er jo brutalt, og man kan jo ikke alltid styre hva man tennes på og ikke. Men er det noe bedre i alle forholdene som dør en sakte død, fordi gnisten forsvinner, og det er jo så klart mange ganger det handler om det fysiske også. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 👏👏👏 Forøvrig sick burn på slutten der😂 Anonymkode: e43e4...486 Dette er en diskusjon, ikke en disse-rap-battle. Bli voksen. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og partneren er på bla Cupido, og jeg har lagt merke til det samme der, store damer, veldig mange iallefall. Nå er ikke jeg slank selv, og i 40 årene. Når jeg var i 20 årene hadde jeg modellkropp men veldig uptight og sjenert. Så jeg tror det er alder som spiller mye inn, at man blir tryggere på seg selv, og jo eldre man blir jo feitere er man i mange tilfeller. Anonymkode: 83893...ac3 Ja - det er jo naturlig å tenke sånn. Og noe av svaret kan jo også være at de tynne har mer tilbud, og ikke føler et behov for å oppsøke nettsteder, fordi de kan velge og vrake uansett? Vet ikke. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange som føler at de må rakke ned på andre, istedenfor å bare fremsnakke dem de liker? Og det gjelder for både de som liker tynne, og de som liker midt mellom, og de som liker tykke. Ikke rakk ned på det dere ikke liker, fremsnakk heller det dere liker! DET liker jeg, kroppen er ikke viktig. Anonymkode: 0cdf6...376 Helt enig. Se det første jeg skrev i denne posten. Også må det være lov å like forskjellige ting. En uting at folk blir irettesatt for å si at de liker noe, selv om det er veldig forventet i dag at man enten sier det rette, eller holder kjeft. Også har jeg valgt å hoppe over alle trollene som ikke får til å bli videre når de klikker inn på en melding de ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #27 Skrevet 30. oktober 2020 15 minutter siden, Kinksten skrev: Siden jeg har en samboer som er petite, så hører jeg jo hvordan hun tar det når noen sier ting som at ekte kvinnfolk har former, eller at det er ekkelt når bein stikker ut. Det er jo direkte ugreit, men folk skjønner ikke det, og det virker som om de tror at tynne damer ikke eier komplekser. Enig med deg, kroppstyper skal man la være å rakke ned på. Men jeg syntes for øvrig det er lov å kommentere på livsstilsvalg. Om man sitter i sofaen og dytter i seg godterier hver dag, så er det noe annet enn å være naturlig formfull. Det likestiller jeg nesten med å la være å dusje. For øvrig opplever jeg at dominante menn stort sett alltid har stor kuk, men derimot submissive menn ser jeg veldig ofte har liten kuk. Det kan jo være at de finner en plass hvor nettopp det passer inn, som small penis humiliation - noe jeg ser mange av de med liten pikk driver på med. Der er jeg nyskjerrig, for jeg tenker at det er enten eller. Jeg kjenner mange formfulle damer som er veldig selvsikre, og da virker det litt som om de rett og slett har lært å elske seg selv for den de er. Mens jeg kjenner mange tynne damer som er ganske usikre, fordi de alltid jager et skjønnhetsideal de aldri kommer til å nå opp til. Så enten er de der grunnet utvalget, eller så er de der fordi de er selvsikre - selvfølgelig individuelt, men hva er det vanlige. Jeg opplever derimot på siter som Nakenprat så florerer det av damer som rett og slett ikke tar vare på seg selv overhodet, og de får enormt med oppmerksomhet, fordi det er lite andre damer der inne. Akkurat det tror jeg handler om at de kan have their cake and eat it too - bokstavlig talt. Brutalt. Men livet er jo brutalt, og man kan jo ikke alltid styre hva man tennes på og ikke. Men er det noe bedre i alle forholdene som dør en sakte død, fordi gnisten forsvinner, og det er jo så klart mange ganger det handler om det fysiske også. Dette er en diskusjon, ikke en disse-rap-battle. Bli voksen. Ja - det er jo naturlig å tenke sånn. Og noe av svaret kan jo også være at de tynne har mer tilbud, og ikke føler et behov for å oppsøke nettsteder, fordi de kan velge og vrake uansett? Vet ikke. Helt enig. Se det første jeg skrev i denne posten. Også må det være lov å like forskjellige ting. En uting at folk blir irettesatt for å si at de liker noe, selv om det er veldig forventet i dag at man enten sier det rette, eller holder kjeft. Også har jeg valgt å hoppe over alle trollene som ikke får til å bli videre når de klikker inn på en melding de ikke liker. Jeg ser ikke noen grunn til at du eller andre skal kommentere mine eller andre tjukke sine livsstilsvalg. Jeg kommenterer ikke de som hopper i fallskjerm eller driver med annen ekstremsport som sikkert har lagt større press på helsevesenet enn meg selv. Dessuten er ikke faktisk ikke spisevaner direkte korrelerer med overvektig kropp. Mange slanke spiser ganske usunt og. Du har tydeligvis det inntrykket at slike som meg bare sitter i sofaen og dytter innpå med godterier, og nå er ikke jeg her for å prøve å overbevise deg om noe annet, men jeg er sikker på at om jeg hadde tatt deg med på fjelltur så er nok du den første av oss som hadde måttet snudd. Det er faktisk ikke noe du eller andre har noe med, unntaket er partner og lege. Når jeg snakker om BDSM så snakker jeg i hovedsak om dominente menn, da jeg selv stort sett foretrekker å være sub og det er der jeg har erfaringen fra. Ellers har jeg vært borti overtall av store peniser. I forhold til at tynnere damer kanskje ikke har like stor selvtillit som tjukke så må jeg faktisk si meg litt enig. Jeg er alltid den i vennegjengen som må sitte å trøste mine slanke venninner over steder på kroppen de ikke er fornøyd med, eller om de er for tynne eller et par kilo for mye i deres egne øyne. Jeg tror kanskje de sammenligner seg med både den ene og den andre, mens jeg for min del er uansett for langt unna til å sammenligne meg at det er ikke noe poeng. Ytterst trist er det, at så mange går rundt og er missfornøyde med noe de ikke kan forandre. Jeg prøver derfor alltid å påpeke vakre ting ved folk, siden alle har noe vakkert ved seg er det er bedre å få de til å fokusere på det. Anonymkode: 4e616...d8b
Lava Anne Skrevet 30. oktober 2020 #28 Skrevet 30. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hittil har preferansen vært på figur og proporsjoner, mer enn at hun skulle være direkte slank. Nå som jeg er 50+, og bare har vært sammen med store, og tildels overvektige damer, så har jeg faktisk et ønske om å oppleve noe annet. Håper jeg treffer ei lang og senete fjellgeit. Anonymkode: 26824...7dd
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #29 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg tror at du, TS, burde konsentrere deg mer om din egen kropp. Sjansen er stor for at mange kvinner synes du er stygg og har en ekkel kropp. Anonymkode: 3e91b...971 3
Gjest Kinksten Skrevet 30. oktober 2020 #30 Skrevet 30. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke noen grunn til at du eller andre skal kommentere mine eller andre tjukke sine livsstilsvalg. Det er her du blander kortene. Det er virkelig en sykdom som går på KK, mangelen på å lese hele setninger. Det er du som kobler tjukk og livsstilsvalg. Jeg sier at det må være lov å mene noe om livsstilsvalg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #31 Skrevet 30. oktober 2020 Enig med TS. Slanke damer er det mest attraktive. Ikke bare fordi det ser penere ut, men de utstråler mer sunnhet og viljestyrke. Overvektige damer har folder og krinkel kroker. Synes ikke det er noe særlig. Anonymkode: f27ec...d2f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #32 Skrevet 30. oktober 2020 44 minutter siden, Kinksten skrev: Det er her du blander kortene. Det er virkelig en sykdom som går på KK, mangelen på å lese hele setninger. Det er du som kobler tjukk og livsstilsvalg. Jeg sier at det må være lov å mene noe om livsstilsvalg. Det er jo du som sier at du finner folk frastøtende som sitter i sofaen og trykker i seg godterier hele dagen, og er like frastøtende som å ikke dusje. Dette skriver du i sammenheng med overvektige. Hvordan mener du man skal tolke den setningen? For slik jeg leser det så er det den sammenhengen du trekker. Anonymkode: 4e616...d8b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #33 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg takler ikke sex med menn med stor mage. Magen er i veien. Tungt å ha han liggende over meg. Doggy blir ofte umulig dersom penis ikke er lang, den forsvinner under magen. Ofte vanskelig å sitte oppå og. Stor mage er rett og slett i veien Anonymkode: 0870f...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #34 Skrevet 31. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har snakket om det, og "selvsagt forlater han meg ikke da" det handler mer om livsvalget jeg tar. Om jeg velger å spise junkfood, og sitte foran tven hele dagen og drikke øl, istedet for å ta et tak med meg selv og komme meg på trenning, og spise sunt. 🙂 Anonymkode: 8e829...bd6 Så du har en partner som elsker deg for vekta di? Må være utrolig anstrengende å vite at du kanskje ikke er verdt å elske lenger, om du legger på deg fem eller ti kilo. Det trenger ikke være sykdom som gjør at du legger på deg. Etter en fødsel kan dere risikere å få et barn med kolikk, eller andre utfordringer. Trenger forsåvidt ikke være det en gang, kan være et friskt barn men som trenger sin oppmerksomhet.. Håper far er villig til å ta alle nattevåk, bæring, byssing, bæsjebleier m.m sånn at du kan ha overskudd til å stikke på trening for å pleie den ideelle «pulekroppen». Evnt. kan jo mindreverdighetskomplekser kompensere via en spiseforstyrrelse, så slipper mannen å gjøre så mye annet enn å bare legge føringer for hvordan du skal være, og styre derifra. Anonymkode: 18bf7...4e4 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #35 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du har en partner som elsker deg for vekta di? Må være utrolig anstrengende å vite at du kanskje ikke er verdt å elske lenger, om du legger på deg fem eller ti kilo. Det trenger ikke være sykdom som gjør at du legger på deg. Etter en fødsel kan dere risikere å få et barn med kolikk, eller andre utfordringer. Trenger forsåvidt ikke være det en gang, kan være et friskt barn men som trenger sin oppmerksomhet.. Håper far er villig til å ta alle nattevåk, bæring, byssing, bæsjebleier m.m sånn at du kan ha overskudd til å stikke på trening for å pleie den ideelle «pulekroppen». Evnt. kan jo mindreverdighetskomplekser kompensere via en spiseforstyrrelse, så slipper mannen å gjøre så mye annet enn å bare legge føringer for hvordan du skal være, og styre derifra. Anonymkode: 18bf7...4e4 Nå overdriver du veldig her. Det handler ikke om å bli dumpet på 5-10 kg, det handler om latskapen, og legge på seg bare mer og mer, bli over 100kg uten noe som helst annen grunn en at jeg ikke bryr meg. At jeg ikke gidder å gå turer fordi jeg skal se på tv. At jeg tar med meg junkfood, istedet for å lage meg en wok. Han er redd jeg skal bli som moren hans. Og det har han sagt han ikke takler. Han vil at VI skal holde oss i form, og forstette og spise som vi gjør. Han har ikke endret noe på meg i de årene vi har vært sammen. Anonymkode: 8e829...bd6
Gjest Kinksten Skrevet 31. oktober 2020 #36 Skrevet 31. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo du som sier at du finner folk frastøtende som sitter i sofaen og trykker i seg godterier hele dagen, og er like frastøtende som å ikke dusje. Dette skriver du i sammenheng med overvektige. Hvordan mener du man skal tolke den setningen? For slik jeg leser det så er det den sammenhengen du trekker. Anonymkode: 4e616...d8b Du gjør koblingen, ikke last den over på meg. Men selvfølgelig kan man mene noe om livsstilsvalg, at de fører til fedme gjør ikke at de blir forbudte å mene noe om. Jeg vet om folk som spiser utrolig sunt, som trener 3-5 ganger i uken, men som fremdeles har 20 kg for mye. Da går det på at man er forskjellig skrudd sammen. Om noen derimot begynner å spise kun søppel, og neglisjerer seg selv totalt, og lar kroppen forfalle, så vil folk mene noe om det.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #37 Skrevet 31. oktober 2020 En slank kropp er jo fin å se på. Men om det er litt ekstra å ta i, er det bare mykt og fint, synes jeg. Anonymkode: ce09d...580 1
Resignert Skrevet 31. oktober 2020 #38 Skrevet 31. oktober 2020 Er helt enig med TS, selv om jeg sikkert kvalifiserer til "gammel gris" Å ha sex med ei veldreid snelle på 50-60 kilo, er noe helt annet enn å ha sex med ei dundre på hundre. Slanke, nette damer kan man løfte opp og tre på kuken uten å pådra seg skiveutglidning eller brokk. Ei på hundre er det neppe mulig å gjøre det med. Og stor mage, rumpe og lår er jo ofte i veien også..... 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #39 Skrevet 1. november 2020 On 10/30/2020 at 1:53 PM, Kinksten said: CAUTION! Slapp av - rooooolig nå - Jeg tror kanskje du har den vanligste preferansen i hele verden. Det er vel den vanligste blant både menn og kvinner. Er da vel ingen som hisser seg opp for at en fremmed mann på Internett foretrekker slanke folk? 😂 Anonymkode: 4777a...c44 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #40 Skrevet 1. november 2020 Une slanke damer er klart finere enn overvektige middelaldrene damer. Anonymkode: b7222...09c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå