Gå til innhold

Dere menn hva betyr det

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når han sier han vil ha en jente som kan sette han på plass ?

Anonymkode: 79cf9...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mann, men, ei som står opp for seg selv?

Skrevet

Han vil ha en mor

Anonymkode: 994b0...f57

• Liker 3
Skrevet

Det samme pleier jeg å si.. er kvinne da. Men det jeg mener med det er at jeg har en veldig sterk personlighet i et forhold og kan fort bli litt for overstyrende og trenger da en mann som klarer å håndtere dette og sette meg på plass når det trengs. En som utfordrer meg og ikke lar seg bli herset over. Det er sexy

• Liker 1
Skrevet

Det trenger mannen min 😛 flere venner så at jeg gjorde det også, og da var de trygge på at han hadde funnet den rette.

Han kan være en styrende person med sterke meninger, og det kan virke som at han er veldig sta. Han er sta, men han gir seg fort hvis du sier han imot :) men ikke alle damer klarer å gjøre slikt dessverre. Hadde jeg vært mutt og bare latt han styre hadde livet blitt kjedelig for meg fort. Han trenger at jeg tørr si ifra når jeg er uenig, og at jeg ikke er redd for det en plass. Han er ikke slik med vilje heller, men han lar meg heldigvis ta nok plass selv ;)

Jeg er for eksempel sulten på morgenen, han er ikke. Om han har sagt han skal lage frokost, og det går lang tid, så sier jeg at nå begynner jeg å bli veldig sulten, kunne du startet på maten? Får kanskje et sukk og "skal bare lese ferdig/se ferdig episoden/etc". Går det mer enn 10 min sier jeg som sant er at nå er jeg veldig sulten, skal jeg lage mat i stedet? Nei, jeg skulle, sier han, og hopper opp og lager. Når maten er lagd er han blid og fornøyd, han er aldri sur, bare lettere oppgitt på at jeg trenger mat raskere 😛 og så fortsetter han å være blid 😊

Anonymkode: 28a43...d85

• Liker 1
Skrevet

Kanskje en måte å si at han liker dominante kvinner på? 

Anonymkode: ebece...f51

Skrevet

At han ikke vil ha en nikkedukke, men en kvinne som har egne meninger og ikke er redd for å ytre dem til han. Hvis han sier/gjør noe hun ikke liker så skal hun si ifra til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...