Gå til innhold

Menn se her - Dame med lite seksuell erfaring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva forventer egentlig du som mann av en kvinnes prestasjoner i senga? Dette høres nok rart ut, men jeg har bare blitt pult av mine tidligere seksuelle partnere. Jeg visste ikke hvor klitoris eller andre nytelsespunkter var på kroppen før nå i voksen alder. Mye av dette skyldes at jeg vokste opp i et veldig troende og strengt hjem. Jeg har aldri opplevd at en mann har stimulert min klitoris før samleie, fordi jeg ikke har hatt kunnskap eller visst at dette kan være godt. De gangene noen har forsøkt og slikke meg har jeg bare «jaget» dem bort og tenkt at jeg ikke vil dem så «vondt» i å slikke meg i kjønnsorganet. Jeg har ikke tenkt at det kan stimulere nytelse. Jeg klarer ikke slappe av, og jeg føler meg utrygg.. Jeg kan ikke bevege meg slik man feks ser kvinner gjør på paradise hotell når de rir en mann.. Det er ulike teknikker jeg ikke har fått «innøvd» på grunn av de erfaringene jeg har hatt. Jeg har ikke hatt kunnskap nok til å stille krav rett å slett.

Hva hadde du som mann tenkt om meg hvis jeg fortalte deg dette? Ville du gått til sengs med meg, og ville du vært villig og tolmodig nok til å «lære meg opp»? Eller ville du gitt meg «fyken» etterpå? Tenkt at jeg var dårlig å gitt meg opp? Er det lurt og i det heletatt nevne dette for en aktuell seksuell partner?

Dere kvinner som anser dere som «gode» i sengen. Har dere hatt mange seksuelle partnere? Hvordan har dere øvd opp ferdighetene?

Anonymkode: adf36...7f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din uskyldighet er vel det som gjør de fleste menn kåte? Hvis du forteller menn at du er uerfaren, kommer de til å stå i kø drøssevis for å få deg.

Anonymkode: db17e...84f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å ha mange partnere for å være «god» i senga.. går vel mer ut på hvor mange ganger man har hatt sex, ikke med hvor mange personer. God i senga varierer også for alle, noen kan synes en person er dårlig og en annen kan synes samme person er god.

Nå har jeg vært seksuelt aktiv i mange år, og man blir jo mer sikker på hva man gjør, jo flere ganger man har sex. Utforsker og lærer nye ting. Jeg har egt skjønt at man må bare gjøre det som faller inn naturlig. Og ikke «planlegge» eller forvente så mye av seg selv. Da jeg begynte å slappe av, og bare gjorde det som føltes riktig og godt var da jeg begynte å ha ordentlig god sex. Jeg vet hvordan det er å være redd for å ikke være god nok, og der spiller partner også inn. Å ha en partner som man er 100% komfortabel med og kan «feile» med er viktig. Sex er man også to om, og man må jo ha en viss kjemi og passe sammen seksuelt for at det skal være godt for begge. Du nevner å ri også, tror virkelig ingen er naturtalenter første gangen. Det ble jeg også bedre og bedre på hver gang. Prøvde forskjellige teknikker osv.

bare slapp av! Ikke stress, de fleste oppegående menn vil være tålmodige og respektfulle hvis du blir usikker. Du kan jo også øve litt på deg selv, bli kjent med kroppen, hvor det føles godt å bli tatt på i underlivet osv😇

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt en seksualpartner, men han påstår at jeg er «god i senga». Våre første var ganske amatørmessige, men vakre på sin måte. Vi utforsket sammen. Rent prestasjonsmessig var de første elendige i forhold til nå, men de var likevel flotte opplevelser. Det trenger ikke å være perfekt for å være godt. 💜

Ingen blir født «god i senga», tror jeg. Det er noe man blir ved å trene, eksperimentere, leke, utforske, finne ut hva man selv liker og få tilbakemeldinger. Drite litt i hva som «ser bra ut» og heller følge det som «kjennes godt». 

Mitt tips til deg er at du kommer langt med nysgjerrighet. Ikke gå for fort, men ta trinn du føler deg komfortabel med og nyt veien underveis.

(Og så får hans reaksjon være hans problem - jeg regner med at du kun vil ha dem som respekterer hele deg.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting å si for meg i hvertfall. Vet ikke helt hvilken forskjell det skulle utgjort egentlig 

Anonymkode: 09e9c...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg vil jo selvsagt ha en som liker hele meg, og derfor er jeg også blitt veldig kresen. Trodde det sku hjelpe å opprette profil på Tinder, hot or not osv men til ingen nytte.. Det er kun en jeg har et ønske om å møte og han deler samme utgangspunkt som meg, vi har snakket om forventninger osv. samtidig er jeg veldig usikker. Er livredd for å ende opp utnytta.. 

har dere noen tips til hvordan jeg kan «hoppe i det» igjen? Hvordan bør jeg gå frem? 

Anonymkode: adf36...7f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva forventer egentlig du som mann av en kvinnes prestasjoner i senga? Dette høres nok rart ut, men jeg har bare blitt pult av mine tidligere seksuelle partnere. Jeg visste ikke hvor klitoris eller andre nytelsespunkter var på kroppen før nå i voksen alder. Mye av dette skyldes at jeg vokste opp i et veldig troende og strengt hjem. Jeg har aldri opplevd at en mann har stimulert min klitoris før samleie, fordi jeg ikke har hatt kunnskap eller visst at dette kan være godt. De gangene noen har forsøkt og slikke meg har jeg bare «jaget» dem bort og tenkt at jeg ikke vil dem så «vondt» i å slikke meg i kjønnsorganet. Jeg har ikke tenkt at det kan stimulere nytelse. Jeg klarer ikke slappe av, og jeg føler meg utrygg.. Jeg kan ikke bevege meg slik man feks ser kvinner gjør på paradise hotell når de rir en mann.. Det er ulike teknikker jeg ikke har fått «innøvd» på grunn av de erfaringene jeg har hatt. Jeg har ikke hatt kunnskap nok til å stille krav rett å slett.

Hva hadde du som mann tenkt om meg hvis jeg fortalte deg dette? Ville du gått til sengs med meg, og ville du vært villig og tolmodig nok til å «lære meg opp»? Eller ville du gitt meg «fyken» etterpå? Tenkt at jeg var dårlig å gitt meg opp? Er det lurt og i det heletatt nevne dette for en aktuell seksuell partner?

Dere kvinner som anser dere som «gode» i sengen. Har dere hatt mange seksuelle partnere? Hvordan har dere øvd opp ferdighetene?

Anonymkode: adf36...7f7

Jeg har også vokst opp i et sterkt religiøst hjem. Måtte finne ut av ting selv. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg hadde ikke sett på det som negativt. Har ikke veldig mye erfaring selv, men liker at man som partnere utforsker og finner ut av hva man liker sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke forventet noe prestasjon. Jeg ville vært nysgjerrig på deg, på hva du ville like, og se fram til at vi kunne prøve oss forsiktig fram sammen. 

Hilsen voksen mann.

Anonymkode: 530cd...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bos43 skrev:

Mange unge kvinner burde oppleve sengegleden med en eldre og erfaren mann. De er rolige, stresser ikke, gir seg god tid og passer på at kvinnen får et deilig ligg - en positiv erotisk opplevelse. Da kommer hun tilbake for mer.

Tror ikke det. Jeg vil heller ha en ung og aktiv mann som i det hele tatt orker å ha sex mer enn 10 minutter🙂 du tror ikke det finnes rolige unge menn som passer på at kvinnen har det deilig?  erfaren blir man ikke av alder, man blir det av antall ganger man har hatt sex. En dame på 50 som har hatt sex 100 ganger er ikke nødvendigvis mer erfaren enn en på 25 som har hatt sex 100 ganger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Badbunny skrev:

Tror ikke det. Jeg vil heller ha en ung og aktiv mann som i det hele tatt orker å ha sex mer enn 10 minutter🙂 du tror ikke det finnes rolige unge menn som passer på at kvinnen har det deilig?  erfaren blir man ikke av alder, man blir det av antall ganger man har hatt sex. En dame på 50 som har hatt sex 100 ganger er ikke nødvendigvis mer erfaren enn en på 25 som har hatt sex 100 ganger. 

Mja, for å ikke overdrive, en gjennomsnitts mann har hatt sex to ganger i uka i 30 år, det blir totalt sett mer enn 3000 ganger. Skal litt til å matche det for en mann i 20-årene. Du får liksom en annen rytme over det hele, flere strenger å spille på, og en annen forståelse av hva nytelse handler om. Akkurat det handler mye om alder.

Anonymkode: ff396...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mja, for å ikke overdrive, en gjennomsnitts mann har hatt sex to ganger i uka i 30 år, det blir totalt sett mer enn 3000 ganger. Skal litt til å matche det for en mann i 20-årene. Du får liksom en annen rytme over det hele, flere strenger å spille på, og en annen forståelse av hva nytelse handler om. Akkurat det handler mye om alder.

Anonymkode: ff396...275

Kanskje.. det vil vel variere fra person til person. Har ikke ligget med mange eldre, men vil ikke si at de var mye bedre en jevnaldre ligg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Badbunny skrev:

(...) En dame på 50 som har hatt sex 100 ganger er ikke nødvendigvis mer erfaren enn en på 25 som har hatt sex 100 ganger. 

Jeg tror det handler mer om hvor mye man lærer av å ha sex enn hvor mye man har hatt sex. Hjelper liksom ikke å peise på hundrevis av ganger med mindre man gir tilbakemeldinger og lytter til partneren (og seg selv) for å finne ut hva som er godt. 💜

Jeg liker nysgjerrighet fremfor kvantitet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fioljenta skrev:

Jeg liker nysgjerrighet fremfor kvantitet.

Nettopp. Du kan ha hatt egosex tusenvis av ganger, uten nødvendigvis å ha blitt en god elsker av det. En nybegynner med riktig innstilling kan gjøre det like bra. 

Anonymkode: e6825...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Bos43 skrev:

Han ble vel litt for ivrig over å få en så smellvakker kvinne dom deg i favnen.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Hva forventer egentlig du som mann av en kvinnes prestasjoner i senga? Dette høres nok rart ut, men jeg har bare blitt pult av mine tidligere seksuelle partnere. Jeg visste ikke hvor klitoris eller andre nytelsespunkter var på kroppen før nå i voksen alder. Mye av dette skyldes at jeg vokste opp i et veldig troende og strengt hjem. Jeg har aldri opplevd at en mann har stimulert min klitoris før samleie, fordi jeg ikke har hatt kunnskap eller visst at dette kan være godt. De gangene noen har forsøkt og slikke meg har jeg bare «jaget» dem bort og tenkt at jeg ikke vil dem så «vondt» i å slikke meg i kjønnsorganet. Jeg har ikke tenkt at det kan stimulere nytelse. Jeg klarer ikke slappe av, og jeg føler meg utrygg.. Jeg kan ikke bevege meg slik man feks ser kvinner gjør på paradise hotell når de rir en mann.. Det er ulike teknikker jeg ikke har fått «innøvd» på grunn av de erfaringene jeg har hatt. Jeg har ikke hatt kunnskap nok til å stille krav rett å slett.

Hva hadde du som mann tenkt om meg hvis jeg fortalte deg dette? Ville du gått til sengs med meg, og ville du vært villig og tolmodig nok til å «lære meg opp»? Eller ville du gitt meg «fyken» etterpå? Tenkt at jeg var dårlig å gitt meg opp? Er det lurt og i det heletatt nevne dette for en aktuell seksuell partner?

Dere kvinner som anser dere som «gode» i sengen. Har dere hatt mange seksuelle partnere? Hvordan har dere øvd opp ferdighetene?

Anonymkode: adf36...7f7

Hadde ikke vært noe som helst problem for min del. Man skal jo bli kjent og så finner man alltid ut av det sammen. Jeg forventer aldri at et nytt menneske skal ha samme utgangspungt som meg eller samme syn på sex. Noe av spenningen er å ta det rolig, bli godt kjent og finne ut dette sammen. Bare slapp helt av, de fleste menn er tålmodige og du trenger virkelig ikke føle noe press.😊

Anonymkode: 347e8...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror din alder betyr mye her, TS. Erfaringen er dessverre at som voksen kvinne er man ikke særlig attraktiv om man ikke har hatt seg litt rundt. Menn krever kvinner som ikke har hemninger når det kommer til sex. Har du holdt igjen tidligere er det få som vil verdsette dette i senere år. Rådet er å heller gjøre det som føles riktig for deg, men du trenger ikke å informere om at du er uerfaren.

Anonymkode: 796ba...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror din alder betyr mye her, TS. Erfaringen er dessverre at som voksen kvinne er man ikke særlig attraktiv om man ikke har hatt seg litt rundt. Menn krever kvinner som ikke har hemninger når det kommer til sex. Har du holdt igjen tidligere er det få som vil verdsette dette i senere år. Rådet er å heller gjøre det som føles riktig for deg, men du trenger ikke å informere om at du er uerfaren.

Anonymkode: 796ba...2ed

Min erfaring er at vi menn ikke bryr oss om dette. Heller ei som holder seg til en partner enn ei som har ligget mye rundt. Har funnet ut at de har vært mere stabile partnere de som har mindre erfaring og sexen har alltid blitt veldig bra med de. Sex er jo ikke rakettforskning og med en trygg og god partner tar det ikke lang tid før det blir suksess under lakene.🙂

Anonymkode: 347e8...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Hva forventer egentlig du som mann av en kvinnes prestasjoner i senga? Dette høres nok rart ut, men jeg har bare blitt pult av mine tidligere seksuelle partnere. Jeg visste ikke hvor klitoris eller andre nytelsespunkter var på kroppen før nå i voksen alder. Mye av dette skyldes at jeg vokste opp i et veldig troende og strengt hjem. Jeg har aldri opplevd at en mann har stimulert min klitoris før samleie, fordi jeg ikke har hatt kunnskap eller visst at dette kan være godt. De gangene noen har forsøkt og slikke meg har jeg bare «jaget» dem bort og tenkt at jeg ikke vil dem så «vondt» i å slikke meg i kjønnsorganet. Jeg har ikke tenkt at det kan stimulere nytelse. Jeg klarer ikke slappe av, og jeg føler meg utrygg.. Jeg kan ikke bevege meg slik man feks ser kvinner gjør på paradise hotell når de rir en mann.. Det er ulike teknikker jeg ikke har fått «innøvd» på grunn av de erfaringene jeg har hatt. Jeg har ikke hatt kunnskap nok til å stille krav rett å slett.

Hva hadde du som mann tenkt om meg hvis jeg fortalte deg dette? Ville du gått til sengs med meg, og ville du vært villig og tolmodig nok til å «lære meg opp»? Eller ville du gitt meg «fyken» etterpå? Tenkt at jeg var dårlig å gitt meg opp? Er det lurt og i det heletatt nevne dette for en aktuell seksuell partner?

Dere kvinner som anser dere som «gode» i sengen. Har dere hatt mange seksuelle partnere? Hvordan har dere øvd opp ferdighetene?

Anonymkode: adf36...7f7

Jeg tror det er viktig å finne en du er trygg på og stoler på.

selv var vi uefarne da vi møttes for mange år siden. Og vi fant ut av det sammen.

For meg er enviktig del av sexen, og merke at hun nyter. Det blir liksom ikke det samme om det kun er jeg som blir tilfredstilt. Med det som bakteppe har jeg jo utforsket henne, og gjennom hennes respons og tilbakemeldinger funnet hva somgir henne nytelse.

Jeg mener det er viktig at jeg som mann har dette fokuset på henness nytelse også, og ikke bare er opptatt av å få puttet «den» inn så fort som mulig. Veldig ofte har vi det slik at hun nåt sitt høydepunkt og får orgasme av mine fingre og tunge (det er fantastisk å slikke henne, ikke vær redd for å la en mann gjøre det med deg), før jeg kan få min tilfredstillelse ved å komme inn i henne, da er hun også alltid varm, glatt og våt på grunn av vårt forspill.

det jeg mener er finn en mann som også er opptatt av at du nyter og har det godt, og ikke bare har fokus på seg selv og få gjennomført et samleie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke bevege meg slik man feks ser kvinner gjør på paradise hotell når de rir en mann.. 

Anonymkode: adf36...7f7

Dette handler vel om øvelse. Ingen kan bevege ben og hofter som en profesjonell danser første gang de er på dansegulvet.

viktig og ikke samenligne seg med hva man ser, men prøve ut sammen.

Kona har vel heller ikke alle de bevegelsene man har sett på film og tv, når hun rir meg. Men til tross for bevegelser er det helt herlig når hun gjør det, jeg digger det, og vi har det topp. 
Ikke samenlign med andre men finn deres egne nytelses favoritter og stillinger, som gjør at dere har det herlig sammen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...