Gå til innhold

Kontakt etter date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte tenker dere at det er best å ha kontakt etter første date? Hver dag eller at det er noen dager opphold innimellom?

Er så redd at det ved kontakt hver dag kan bli mye prat om ingenting, og at interessen da kan dabbe av. Ikke for min del, men kanskje andre føler det slik. Er det lurt å ha litt opphold for å savne hverandre litt?

Lurer fordi jeg traff min date for over 1 uke siden. Vi har hatt kontakt hver dag etter det, som oftest han som har tatt initiativ. I dag hørte jeg ingenting. Usikker på om det er fordi han tenkte at jeg også kunne skrive først, eller om det er fordi han kanskje ikke ville ha kontakt. Det kan jo selvfølgelig ikke dere vite. Bare lurer på hvordan det er for andre, da spesielt forskjellige menn sin tankegang.

Anonymkode: 3640f...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig fordi han ønsker at du og skal ta initiativ. Det bør være en balanse her, en ting er at mannen tar første steget, men hvis han må ta alle stegene så vil han uten tvil miste interessen.

Anonymkode: 4b46f...578

• Liker 1
Skrevet

Når det gjelder hvor ofte dere bør snakke sammen ville jeg bare ha sett det an. Nytter ikke å planlegge sånt uten å ha noe konkret å gå ut i fra, og jeg tipper kontakten deres blir på det nivået dere ønsker og finner det mest naturlig å ha det på.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig fordi han ønsker at du og skal ta initiativ. Det bør være en balanse her, en ting er at mannen tar første steget, men hvis han må ta alle stegene så vil han uten tvil miste interessen.

Jeg har også tatt kontakt flere ganger  først, så han har ikke tatt alle stegene. Men har vært han som oftest har gjort det. Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder hvor ofte dere bør snakke sammen ville jeg bare ha sett det an. Nytter ikke å planlegge sånt uten å ha noe konkret å gå ut i fra, og jeg tipper kontakten deres blir på det nivået dere ønsker og finner det mest naturlig å ha det på.

Ja, det er sant. Er så slitsomt slik i starten når man ikke kjenner hverandre og ikke vet hvordan den andre vil ha det. Vil jo gjerne vise at man er interessert, samtidig som man ikke vet hvordan den andre tenker. Noen menn liker jo helst å ta initiativet selv også. Ts

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også tatt kontakt flere ganger  først, så han har ikke tatt alle stegene. Men har vært han som oftest har gjort det. Ts

Oki.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant. Er så slitsomt slik i starten når man ikke kjenner hverandre og ikke vet hvordan den andre vil ha det. Vil jo gjerne vise at man er interessert, samtidig som man ikke vet hvordan den andre tenker. Noen menn liker jo helst å ta initiativet selv også. Ts

Ja, spennende det der med mennesker som ikke kjenner hverandre.

Skrevet

I første datingfase kan de lønne seg at man justerer seg etter hverandre, slik at den ene ikke skriver hele tiden og den andre svarer etter mange timer. Da får man heller la det gå 1-2 dager mellom kontakt. 

Jeg har opplevd en mann som overøste meg med meldinger, og jeg fikk 3 til før jeg rakk å svare på den første. VEldig slitsom og absolutt en dealbreaker for meg i tidlig kontaktfase (rakk aldri å date, jeg orket ikke). Det var en lærepenge. Jeg har nok skrevet mye til en del menn selv, og de har liksom svart når de passer dem. Skal bli flinkere til å justere meg med neste jeg har kontakt med.

Det er noe i utsagnet: "I dating må man ikke gi mer enn man får"

Anonymkode: 2c253...b33

Skrevet (endret)

Dette spillet er bare å glemme kan man ikke være seg selv og skrive når man selv føler for om d er mye eller lite. Er interessen der fra begge sider går det bra. Vær deg selv og vis at du liker han gjerne gjennom tekst hvis dere ikke møtes. Liker han det ikke får han være mann nok å si at nei dette  funker ikke for meg. 

Endret av Bente1234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...