Gå til innhold

Bytte ut Samsung S8 med brukt iphone 7?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en Samsung S8 som jeg har hatt i 3,5-4 år. Den fungerer, men må lades minimum x 2 pr dag. Ofte en gang til også. Så lurer på om jeg skal bytte den ut med å kjøpe en brukt iphone 7 som er nyere (altså kjøpt i butikk for max 1-2 år siden)? Jeg har ikke hatt iphone før, men har lyst til å prøve det nå.

Jeg har ikke råd til å kjøpe dyr tlf nå, så må nøye meg med noe rimelig. Så skal jeg gå for et bytte, eller beholde S8 til jeg evt får spart opp til en nyere tlf (det vil nok ta en stund)?

Anonymkode: c0466...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på. I det prissegmentet vil du få langt mer for pengene dine når du holder deg til Android, hvor det er mange produsenter som lager gode telefoner som de priser lavt for å få oppmerksomhet. Iphone 7 bør du bare kjøpe dersom du vet helt sikkert at du vil inn i "apple-verden".

Anonymkode: 63c6b...93d

Skrevet

Du har mye å tjene på å lære å lade mobilen på en mer skånsom måte.

• Avoid full cycle (zero-100 percent) and overnight charging. Instead, top-up your phone more regularly with partial charges.
  • Ending a charge at 80 percent is better for the battery than topping all the way up to 100 percent.
  • Use fast charging technologies sparingly and never overnight.
  • Heat is the battery killer. Don’t cover your phone when charging and keep it out of hot places.

https://www.androidauthority.com/maximize-battery-life-882395/

Anonymkode: 9cc91...e6a

Skrevet

Jeg har liksom fått det for meg at jeg vil prøve Apple. Men, er lit usikker. Er også usikker på om det lønner seg å bytte ut S8 med denne.

Flere?

Anonymkode: c0466...791

Skrevet

En 1-2 år gammel iPhone 7 har ikke nødvendigvis noe bedre batterikapasitet enn den du har. Og selve modellen er fire år gammel. 

Anonymkode: 69f5e...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...