AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Burde alle hunder som får sår ha på krage? Anonymkode: 45a72...5d6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Hunder vil vell slikke seg? Det er vell sånn de er av natur? Eller? Anonymkode: 45a72...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg droppet krage og brukte body, funket utmerket:) Anonymkode: b3244...0b0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Det kommer an på hunden og på såret. Sitter såret et slikt sted at hunden lett kommer til og hunden også er av den typen som absolutt skal slikke hele tiden på sår, så må det krage til om det skal få gro. Sitter såret en plass hunden ikke klarer å nå, så trengs ikke krage. Enkelte hunderaser er ikke spesielt smidige og kommer ikke til sin egen bakre kropp, f.eks engelsk bulldog og fransk bulldog. Anonymkode: 9d245...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Såret er der bak på selve underlivet. Hun slikker. Kan ikke bruke Body da det ikke dekker der bak. Også skal hun jo på do også. Anonymkode: 45a72...5d6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 Rumpa/tissen? Krage. På ben, labb eller hale? Flex-andasje (disse som klistrer seg sammen med kule farger og mønster). Buker flex-bandasje rundt labb i stedet for potesokk - potesokker river hun av i protest. På magen og siden av kroppen? Body. På steder hun ikke kommer til, som hodet og midten av ryggen? Ingenting. Hunden min hater krage. Var mer utilpass pga. kragen enn det vonde, betente såret i rumpa for noen måneder siden. Hun er også en slangehund som kan vri seg i de merkeligste stillinger og kommer til så godt som overalt. Anonymkode: 97bc4...d75
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 Den body jeg fikk kjøpt hos veterinær dekker ikke rumpa, så hunden kan fortsatt gjøre av seg:) Anonymkode: b3244...0b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå