Gå til innhold

Hva bruker dere crabsticks til?

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spis heller ren mat for protein. For eksempel en deilig, deilig biff.

Anonymkode: d0ee3...191

Står du å steker biff til frokost/lunsj? Æsj.

Crabsticks er kjempegodt både som pålegg og i salater. Spesielt godt i kremet pastasalat, men det er kanskje ikke aktuelt her.. 

Anonymkode: 3ef60...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jeg ga krabbe så går jeg i den lokale ferskvaredisken og kjøper skikkelig krabbe. Crabsticks er ikke annet enn fiskefarse tilsatt krabbeekstrakt, så nei det spiser jeg ikke. *grøss* Da spiser jeg heller reker i lake fra boks! 

Anonymkode: cc0c6...f71

• Liker 2
Skrevet

Ørretfiske, bra agn :)

Anonymkode: bd074...25f

• Liker 1
Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: 28f1c...f4f

Skrevet

Så rar spørsmålsstilling. Egentlig bare en rekke påstander med spørsmålstegn bak, og det er jo ikke akkurat spørsmål. Det virker som du allerede har bestemt deg for at crabsticks redder dagen, så hva er det egentlig du lurer på? 

Anonymkode: b1923...9ce

Skrevet

Jeg elsker å spise den som den er, gjerne i litt halvfrossen tiltstand, det blir nesten som en is haha. 

Anonymkode: df9f9...779

Skrevet

Lurer egentlig på hvorfor det kalles crabsticks, løp det en krabbe forbi første gangen noen fant ut at de skulle lage det? Det smaker ikke godt.

Anonymkode: 1672c...288

• Liker 1
Skrevet

Aldri smakt. Lurer på hvem som spiser fake krabbekjøtt. 

Anonymkode: 6853f...6eb

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smaken du ikke liker da eller? Ernæringsmessig nærmerer crabsticks seg halvparten av proteinmengde til tunfisk på boks. Er kjempesunt 👍

Anonymkode: 37889...5fb

Hvorfor spiser du ikke tunfisk heller? Mtp næringsinnholdet :) eller liker du crabsticks bedre?

Skrevet
6 minutter siden, Camillapb skrev:

Hvorfor spiser du ikke tunfisk heller? Mtp næringsinnholdet :) eller liker du crabsticks bedre?

Spiser begge deler, men greit med litt forandring 😊

Skrevet

Jeg putter dem i rekesalat.

Anonymkode: f91a4...4e2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser begge deler, men greit med litt forandring 😊

Skjønner😄

Skrevet
23 timer siden, appelsinjuice skrev:

Kattemat ?

Bruker du det til kattemat eller stiller du oss et spørsmål?

Anonymkode: 79291...e54

• Liker 1
Skrevet

Snacks til skilpadda! Hun digger det!

Anonymkode: d68b9...b14

• Liker 1
Skrevet

Spiser crabsticks med soyasaus. Nam!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri smakt. Lurer på hvem som spiser fake krabbekjøtt. 

Anonymkode: 6853f...6eb

Jeg har aldri smak heller. Æsj hehe! Smaker sikkert ikke godt. 

Anonymkode: 79291...e54

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil jeg ga krabbe så går jeg i den lokale ferskvaredisken og kjøper skikkelig krabbe. Crabsticks er ikke annet enn fiskefarse tilsatt krabbeekstrakt, så nei det spiser jeg ikke. *grøss* Da spiser jeg heller reker i lake fra boks! 

Anonymkode: cc0c6...f71

Er jo ikke alle som gidder å sitte å rense krabbe til frokost eller kvelds hver dag, lizm... Dyrt er det også... De som er ferdigrenset smaker som regel ikke bedre enn "crÆbsticks" uansett... Hva er galt med fiskefarse og "krabbe ekstrakt" forresten?

Har ikke spist det på veldig lenge, TS, men på brødskive med salat, majones og litt sitron er det jo ikke så gÆli... Sikkert ikke så gÆli i en salat heller :vetikke:

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, appelsinjuice skrev:

Kattemat ?

Jeg bruker ikke crabsticks til noe som helst siden det smaker huggorm og i hvert fall ikke kattemat siden det inneholder alt for mye salt og annen dritt :ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Beeblebrox skrev:

Er jo ikke alle som gidder å sitte å rense krabbe til frokost eller kvelds hver dag, lizm... Dyrt er det også... De som er ferdigrenset smaker som regel ikke bedre enn "crÆbsticks" uansett... Hva er galt med fiskefarse og "krabbe ekstrakt" forresten?

Har ikke spist det på veldig lenge, TS, men på brødskive med salat, majones og litt sitron er det jo ikke så gÆli... Sikkert ikke så gÆli i en salat heller :vetikke:

*skeeeeeeeptisk* 😅

• Liker 1
Skrevet

Elsker crabstics! Spiser det som det er om jeg er litt sulten, eller har lyst på noe godt. Har det ofte til kveldsmat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...