Flintis Skrevet 31. oktober 2022 #41 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 30.10.2020 den 13.44): typisk menn å ramse opp eiendeler for så å legge på et blunkefjes 😅 Anonymkode: cbe87...e09 Han sier han vil ha a4 familie og har hund og stasjonsvogn så han er på vei.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #42 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg er meg selv, alt det innebærer å være menneske. Anonymkode: 28475...304
exictence Skrevet 31. oktober 2022 #43 Skrevet 31. oktober 2022 Tror jeg i først omgang hadde svart: jeg er en dame som søker kjæreste
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #44 Skrevet 31. oktober 2022 remix2020 skrev (På 28.10.2020 den 22.46): Jeg ville svart: "Hei, jeg er en rolig, snill kristen mann på 47 år. Bor på Romerike. Har ikke barn, men har hund og stasjonsvogn 😉." Blunkefjes får meg til å slette sporenstreks. Anonymkode: df586...be7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #45 Skrevet 1. november 2022 Engel skrev (På 30.10.2020 den 13.38): Jeg får ikke dette spørsmålet, for jeg har informasjon i bio som forteller dette om meg. Men ja, jeg stiller spørsmålet til de som ikke har tekst. Det betyr" Fortell om deg selv, for du har null info om deg ute, og jeg trenger å vite om jeg skal gidde å bruke tid på å bli kjent med deg. Har vi noe til felles, hvorfor har du sveipet meg til høyre?" Ser poenget. Likevel synes jeg det er ganske merkelig å innlede en samtale med Hvem er du? Hvis vedkommende ikke gidder å legge noe mer jobb i å formulere noen setninger så gjør det meg uinteressert med en gang. Tenker at det er en mann som masse-utsender dette til mange og ser hvor han får napp. Og du kommer jo med et eksempel på hva du EGENTLIG mener, så hvorfor ikke skrive det da? "Hei! Fint bilde du har, vekket min oppmerksomhet ;-) ville gjerne visst litt mere om deg? Gi meg en lyd hvis du vil chatte!" Da virker det som en oppriktig interesse, og ikke bare et halv-psykopatisk "Hvem er du". Hvis jeg skulle svart seriøst på det ville jeg gjerne visst litt mer om den andre også. Anonymkode: c822a...ea3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå