AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Eller er det at jeg møter akkurat dem som sliter? Etter at jeg måtte flytte ut av huset jeg leide pga mugg (og pr. nå ikke har fast bosted) har jeg møtt så mange som har problemer, og jeg har det ikke akkurat noe enkelt selv. Flere som har inntrykk av dette? Virker som 2020 er året da alt kommer oppå hverandre.. Anonymkode: fde10...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Ja, jeg tror det. Mista jobben ila corona, og sliter med selvbildet etter at sjefen knuste det. Barnet mitt er trist og lei seg pga corona og synes livet er kjipt. Er mye lei meg om dagen. Anonymkode: 829ea...b67 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 2020 er et drittår som har kjørt de fleste av oss ganske hardt. Anonymkode: 4be5b...8d5 25
Dillan Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Det er nok et tøft år for mange, og nyhetene sprer jo ikke akkurat gledesbudskap. Mye usikkerhet og begrenset mulighet for sosiale sammenkomster gjør jo også sitt. Tror folk håpte det skulle være over med pandemien i sommer og det var nok en nedtur at det blomstrer opp igjen nå. En må rett og slett prøve å skape en hverdag i unntakstilstand, og finne andre løsninger på sosiale behov. 1
MortenMinstelønn Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 2020 er et fantastisk år. Det beste så langt hvis vi sammenligner med tidligere år. All historikk tilsier også at 2021 blir enda bedre. Menneskeheten har aldri hatt det bedre. Men dette er bare fakta. Hvis du vil kose deg med misnøye så les forsiden til Dagbladet eller VG. De har ikke noe ansvar for å opplyse om fakta. Bare ansvar for å innhente flest klikk. 2022 tror jeg blir helt magisk. 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 For å være litt motvekt her, jeg synes ikke 2020 er så ille egentlig. Har inntrykk av at de fleste jeg kjenner har det omtrent som i fjor. All medlidenhet til dere som har mista jobben, familiemedlemmer, helsa osv, dette er selvsagt veldig trasig for dem det gjelder. Men har ikke inntrykk av at de fleste sliter. Kjenner ingen som har mista jobben, en nabo var permittert i en periode, men er tilbake på jobb nå. Hjemmekontor har gjort oss mindre stressa, og tiltakene i barnehagen gir mindre slitne unger. Så ja, i min lille boble virker det ikke som at alle sliter i hvert fall. Anonymkode: 766f3...0c8 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å være litt motvekt her, jeg synes ikke 2020 er så ille egentlig. Har inntrykk av at de fleste jeg kjenner har det omtrent som i fjor. All medlidenhet til dere som har mista jobben, familiemedlemmer, helsa osv, dette er selvsagt veldig trasig for dem det gjelder. Men har ikke inntrykk av at de fleste sliter. Kjenner ingen som har mista jobben, en nabo var permittert i en periode, men er tilbake på jobb nå. Hjemmekontor har gjort oss mindre stressa, og tiltakene i barnehagen gir mindre slitne unger. Så ja, i min lille boble virker det ikke som at alle sliter i hvert fall. Anonymkode: 766f3...0c8 Er nok mange single som er mer ensomme enn før. Og studenter også. Anonymkode: 93aed...b8a 13
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 Det eneste positive som har skjedd dette året jeg kan komme på var at favoritt bandet mitt ga ut et nytt album, de har ikke gitt ut noe på flere år. Så det er høydepunktet mitt dette året. 2020 har ellers vært et drittår på flere måter. Ikke bare pga korona og nedstenging av det ene og det andre, jeg ble også syk dette året og det har vært vanskelig å få møte/snakke med leger og be om hjelp. Jævla dritt. Anonymkode: 2122d...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 I 2020 har livet vært helt rævva og har ikke mye bra i vente heller på tampen av det. Er helt utslitt og ferdig. Gleder meg til 2022! Anonymkode: 7de8a...ebd 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg synes det har vært mye bra med 2020! Endelig så er det forståelse for at en jobb kan utføres mange andre steder enn på den samme, gamle kontorpulten. Vi som familie har fått mye mer tid og ro sammen til å kose oss. Og jeg opplever et forsterket fellesskap i det norske samfunnet. Men det jeg synes er virkelig vanskelig med dette året, er at jeg ikke kan hjelpe og være sammen med mine to syke foreldre. Og det kjennes vondt i hjertet! Anonymkode: fbef7...d79 4
Gjest Warrior Skrevet 28. oktober 2020 #11 Skrevet 28. oktober 2020 Det er ikke rart flere sliter dette året takket være korona. Det har vært et tøff tid for mange. Jeg synes 2020 har vært et mareritt. Tenk om korona aldri hadde dukket opp, den friheten vi hadde før.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #12 Skrevet 28. oktober 2020 Nå er ikke vi rammet av hverken arbeidsledighet eller dårlig økonomi her i heimen. Men sosialt har dette året vært helt ræva! Når en har den nærmeste familie i to naboland, og ikke mulighet til å treffes så er det slitsomt. I tillegg så er det neimen ikke annet enn tragiske nyheter fra hele verden konstant, synes jeg. Vel, nå ser jeg ikke nyheter hver dag, men de gangene jeg gjør det så er det ikke akkurat gladnyheter de viser. Anonymkode: d396d...0d6 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #13 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg skjønner deg. Er helt på felgen. Drømmer om at Coronamarerittet snart skal være over, er gørrsliten... hilsen lærer Anonymkode: 414b7...9c0 13
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #14 Skrevet 28. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste positive som har skjedd dette året jeg kan komme på var at favoritt bandet mitt ga ut et nytt album, de har ikke gitt ut noe på flere år. Så det er høydepunktet mitt dette året. 2020 har ellers vært et drittår på flere måter. Ikke bare pga korona og nedstenging av det ene og det andre, jeg ble også syk dette året og det har vært vanskelig å få møte/snakke med leger og be om hjelp. Jævla dritt. Anonymkode: 2122d...4a1 Ditto, ble også syk og Katatonia ga ut nytt album. TS Anonymkode: fde10...7b5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #15 Skrevet 28. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ditto, ble også syk og Katatonia ga ut nytt album. TS Anonymkode: fde10...7b5 Var Finntroll som er mitt høydepunkt 😉 Et mesterverk er det dem gå ut i september. Anonymkode: 2122d...4a1 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #16 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var Finntroll som er mitt høydepunkt 😉 Et mesterverk er det dem gå ut i september. Anonymkode: 2122d...4a1 Var = er Anonymkode: 2122d...4a1 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #17 Skrevet 30. oktober 2020 På 28.10.2020 den 20.15, AnonymBruker skrev: Er nok mange single som er mer ensomme enn før. Og studenter også. Anonymkode: 93aed...b8a Og studentene blir helt glemt av regjeringen. Eneste vi har fått er et ekstra lån... Anonymkode: b8970...2bc 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #18 Skrevet 30. oktober 2020 2020 er et bra år. Men så bor jeg slik til at jeg ikke merker noe særlig til hele viruset heller, da. Anonymkode: f539b...230
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #19 Skrevet 30. oktober 2020 Føles helt jævlig nå. Er singel. Ingen jobb. Er ikke istand til å ha en jobb nå pga store psykiske problemer. Var for sent ute til å melde meg opp til studier, og alle forelesninger har blitt digitale. Får ikke tilgang. Er redd for å få virus og lang isolasjon i min bitte lille leilighet. Savner å gi venner en klem og fokusere på nærvær og ikke bare corona. fyller 40 i år. Er egentlig lettet over å slippe å sette igang noen stor feiring. Så akkurat det punktet er bra. Så ting er veldig vanskelig nå. ☹️ Hadde håpet at vaksinen kom fortere. Dere er heldige som lever i bra forhold og som har andre mennesker å tenke på og som kan distrahere dere. Anonymkode: d0619...160
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #20 Skrevet 30. oktober 2020 Det er ikke hva en har opplevd som definerer hvordan en har det..men hvordan man tar det. alle møter motgang eller ending i livet.. noen møter utfordringene på en positiv måte, mens andre graver seg ned. jeg har hatt et fint 2020, selv om det har vært noen humper her og der.. stort sett er livet godt og jeg har fine mennesker i livet mitt. Anonymkode: 556c4...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå