Gå til innhold

efedrin?


Anette84

Anbefalte innlegg

jeg leste om noe som inneholdt efedrin her for en liten stund siden, men finner det ikke igjen nå:) het det stacker 2? Hvordan kan jeg få tak i dette? funker det? det var ikke lovlig i norge egentlig? eller tar jeg feil der.. Dersom noen vet noe mer om dette, fortell meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt om stacker2 jeg også, men aldri prøvd det.

Pillene inneholder både efedrin og koffein. Man får tak i de i sverige, men tviler på at de er lovlige i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk søkefunksjonen og søk på "stacker II " Da får du mer info om disse pillene. Det er slankepiller. Jeg har aldri prøvd de og ville heller aldri gjøre det. Regner med at det er en grunn til at de er forbudt..

Pillene inneholder bl.a koffein og efedrin som er prestasjonsfremmende midler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pillene skal øke fettforbrenningen. Har aldri hatt noe særlig trua på slike piller, men ville heller spist disse enn de man før kjøpt i norge. Vet ikke helt om de øker fettforbrenningen, men de er jo iværtfall med på å gjøre at man orker mere under trening. Men jeg personlig ville heller spist ren efedrin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk alle sammen:) noen som vet pris på disse? kan de kjøpes over internett? og hvor i sverige.. hvilke butikker:) Må vite dette fort:)

criztine: hvor får jeg tak i det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ned på jorden jenter! Ta vare på helsen deres istedet.

http://www.helsenettet.com/helsenytt.asp?p...?page=9&key=212

Les særlig siste avsnitt om toleranseutvikling og forbigående virkning, samt risikoen dere utsetter dere for.

Det finnes masse info om efedrin&kaffein-kombinasjoner på nettet. Les og lær: Det er ikke uten grunn at produktene er forbudt i salg rundt omkring.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste om noe som inneholdt efedrin her for en liten stund siden' date=' men finner det ikke igjen nå:) het det stacker 2? Hvordan kan jeg få tak i dette? funker det? det var ikke lovlig i norge egentlig? eller tar jeg feil der.. Dersom noen vet noe mer om dette, fortell meg :)[/quote']

Vi tok vekk diskusjonen, da dette er et stoff som ikke er lovlig i Norge. Spørsmålsstilleren den gangen fikk svar på det hun lurte på, og en pm om at dette ble fjernet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...