Hjelpenfrøken Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Hei! Helt ny her, og håper dette er en plattform som kan gi meg svar. Vet dette er ulovlig, men likevel noe jeg er nysgjerrig på, og jeg håper noen kan gi meg tips om hvordan dette foregår da jeg vurderer å gå på middag med en mann. Hva tar man på seg? Er det full dress-up med glitrende kjoler og høye heler, pelsjakke ol? Hva tar man med seg? Hva kan/ bør man forvente? Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med en som har vært/ er en sugarbabe som kan gi tips til en nybegynner 🥺 Takk for svar, full forståelse for at dette ikke støttes.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 tviler på at du vil få fornuftige svar på denne siden. Her inne er nemlig alle som tar betalt for personlige tjenester dømt som prostituerte. Som mann så ville jeg at min eskorte hadde på seg normal flott antrekk. Gallakjole eller annen uniform som proklamerer din rolle ville jeg ikke ønsket. Diskret fremfor flamboyant. Kanskje "Belle" fra serien Secret diary of a call girl kan ha noen tips. https://www.youtube.com/channel/UCPtP6iZKof4fOKvQdQxam9w Anonymkode: c3922...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: tviler på at du vil få fornuftige svar på denne siden. Her inne er nemlig alle som tar betalt for personlige tjenester dømt som prostituerte. Som mann så ville jeg at min eskorte hadde på seg normal flott antrekk. Gallakjole eller annen uniform som proklamerer din rolle ville jeg ikke ønsket. Diskret fremfor flamboyant. Kanskje "Belle" fra serien Secret diary of a call girl kan ha noen tips. https://www.youtube.com/channel/UCPtP6iZKof4fOKvQdQxam9w Anonymkode: c3922...fd4 Det er bedre å fakturere enn å gi det bort gratis da! Anonymkode: e6f2d...f10
Nu123 Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Hjelpenfrøken skrev (På 28.10.2020 den 15.50): Hei! Helt ny her, og håper dette er en plattform som kan gi meg svar. Vet dette er ulovlig, men likevel noe jeg er nysgjerrig på, og jeg håper noen kan gi meg tips om hvordan dette foregår da jeg vurderer å gå på middag med en mann. Hva tar man på seg? Er det full dress-up med glitrende kjoler og høye heler, pelsjakke ol? Hva tar man med seg? Hva kan/ bør man forvente? Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med en som har vært/ er en sugarbabe som kan gi tips til en nybegynner 🥺 Takk for svar, full forståelse for at dette ikke støttes. Hei jeg er en sugerbaby men erfaring. Forresten så er ikke dette ulovlig :). Send meg en pm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå