Gå til innhold

datet ei som er 5 år yngre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er 24 og hun er 19 hva tenker dere om det? hvorfor/hvorfor ikke

Anonymkode: 696d7...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du vi skal tenke? Er det noe å tenke noe om?

Anonymkode: 4c690...7b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du vi skal tenke? Er det noe å tenke noe om?

Anonymkode: 4c690...7b4

kommer det til å funke? eller blir det for stort gap

Anonymkode: 696d7...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit det. Datet en på 24 selv når jeg var 19 år. Faktisk endte jeg med å dumpe han fordi han var for umoden for meg...

Anonymkode: 27104...a9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og sammen med en som er 5 år eldre. Vi har et normalt forhold. Spiller ingen rolle så lenge man er myndig.

Anonymkode: 84721...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra at du tenker over det :) 5 år forskjell kan være mye i den alderen. Stort yngre enn 19 så hadde jeg kanskje tenkt at 5 år var på grensen.

Anonymkode: 93237...666

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 19 selv og ble sammen med mannen min som var da 26. Vi har nå vært gift i maaange år. 

Endret av Kenelz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det ikke blir sært før man blir sammen med noen på samme alder som barna sine (Ref. Mr Stordalen). Det går jo nesten alltid samme vei at mannen er 25-45 år eldre enn dama. 5 år er ingen verdens ting, dere merker det kanskje litt nå men den lille aldresforskjellen er visket ut og glemt om et par år, lykke til! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er bra at du tenker over det :) 5 år forskjell kan være mye i den alderen. Stort yngre enn 19 så hadde jeg kanskje tenkt at 5 år var på grensen.

Anonymkode: 93237...666

Var akk det jeg tenkte på, vi er også i forskjellige stadier i livet... hun har akk begynt å studere, mens jeg jobber. Er det noen som har erfaringer med noe lignende hvor den ene er student? 

Anonymkode: 696d7...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var akk det jeg tenkte på, vi er også i forskjellige stadier i livet... hun har akk begynt å studere, mens jeg jobber. Er det noen som har erfaringer med noe lignende hvor den ene er student? 

Anonymkode: 696d7...077

Men da handler det vel mer om livssituasjon enn om alder. Strengt tatt kan man vel i dag være student i en hvilken som helst alder. Aldersforskjellen i seg selv er uproblematisk syns jeg, modenhetsnivået varierer voldsomt i så mange aldre uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er jo grei den aldersforskjellen. Hadde du derimot vært 19 år, og daten din 14 hadde det vært en helt annen sak. Alt er relativt.

Anonymkode: 2878f...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kenelz skrev:

var 19 selv og ble sammen med mannen min som var da 26. Vi har nå vært gift i maaange år. 

Hei Madeleine 🙂 

Anonymkode: 5480a...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 24 og hun er 19 hva tenker dere om det? hvorfor/hvorfor ikke

Anonymkode: 696d7...077

Hvorfor skal vi tenke noe som helst?? Hun er over 16, hun er lovlig, kjør på om begge er interesserte.. 

Anonymkode: 67992...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er jo grei den aldersforskjellen. Hadde du derimot vært 19 år, og daten din 14 hadde det vært en helt annen sak. Alt er relativt.

Anonymkode: 2878f...eef

Nei, det hadde det ikke. Forutsatt at det ikke var noe tvang eller utnyttelse i bildet. 

Anonymkode: 67992...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år ? Det er ikke noe . Jeg er 38 og min kjæreste er 25 og vi har vært sammen i snart 2 1/2 år. 

Anonymkode: c0e1f...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...